Iškart reikėtų taisyti pavadinimą, nes "non-stop" reiškia visai nenulipant nuo dviračio. Nebent tai turima galvoje
Kitas dalykas - koks šito važiavimo tikslas ? Nes važiuojant 400 km tikslas buvo pasiekti Lietuvos rekordą ir visa važiavimo strategija, laiko planavimas ir tempas buvo rikiuojama ant šito pagrindo.
Jeigu 500 km važiavimas yra tik šiaip pasivažinėjimas, tai kitoje temoje jau siūliau važiuoti originaliu Audax stiliumi, t.y. grupėje laikant vienodą greitį ~23 km/val ir taikant į 30 valandų limitą, startuojant ir finišuojant kartu visa grupė. Tada galima skaičiuoti važiavimo laiką (~22 val. jei vidutinis 23 km/val. numatyti poilsio vietas tam tikrais atstumais, poilsio trukmę).
Tada bent idėja atsiranda, kad važiuojama dar nuo XIX amžiaus praktikuojamu ir gyvu važiavimo stiliumi, kažkas originalaus ir naujoviško Lietuvoje.
O gal yra kitų idėjų. Apie šį važiavimą priminė Saulys. Tai gal jis ką nors originalaus sumastė ?
Be originalios idėjos - tai tik ilgo atstumo pravažiavimas. Dar viena idėja- dedikuoti važiavimą kokiai nors datai ar progai: patriotinei, tautinei, kultūrinei ar sportinei.
Galima važiuoti savarankiškai be palydos, kas būtų daug įdomiau ir tikresnis iššūkis. Arba važiuojantys susimeta lydinčiam transportui. Tradiciškai reikia planuoti važiavimo ir poilsio intervalus. Visuose ilguose važiavimuose galioja ta pati taisyklė - poilsis turi būti kaip galima trumpesnis.
Toks ilgas atstumas sezono pradžioje yra didelis krūvis, ir neturint bent 2000 km gali būti sunku. Nereikėtų bijoti tamsaus meto, jei važiavimas būtų vėliau vasarą.
Dėl rėmėjų: abejočiau ar jų pavyks susirasti tokiu sunkmečiu. Ir kam jų reikia ? Jei iš to nedaroma viešos pompastikos su reklama žiniasklaidoje, rėmėjams tai visai neįdomu.
Tokios mano pradinės mintys.