Sveiki !
Ne, tai tikrai nejokia "egzotika"
Tiesiog kažkada vadinosi taip šis dviratis. Pirktas senai, ir bent įsivaizduoju pats dviratis yra senokai gamintas. 1990-1995 tarpe (bent taip aš manau). Ilgai jis buvo toks:
Šiam sezonui tikėjausi įsigyti naują dviratį. Tačiau pasikeitė finansinė situacija. Tad teko atsigręžti į šį metalo gabalą. Viską aprinkus liko sveikos dalys: vairas, pedalai, pavarų perjungėjai, rėmas, visa stabdžių sistema, priekinis ir galinis permetėjai (simfleksai). Tad nusprendžiau jį susiremontuoti. Dalis žinoma pirkau palyginti nebrangias, bet atsižvelgus kad aš mėgstu ramesnį važiavimą ir nežadu "ardytis ant kelio" pamasčiau kad užteks. Savaitė šveitimo, gruntavimo, dažymo (beje gruntas blogas papuolė, nes dažai tai nelabai tvirtai laikosi, nors nesu dažymo specialistas...
). Dvi dienos neskubant rinkimas. Ir štai rezultatas:
Rėmas: Kentucky ? (sena)
Vairas: Sakae (sena)
Pavarų perjungėjai: Shimano (seni)
Rankenos: Merida (nauja)
Stabdžių sistema: Vanguard 888-P (sena)
Sėdynė: noname (nauja)
Sėdynės stovas: noname (nauja)
Ratai: Alexrims ACE-17 2vnt (nauja)
Priekinis pavarų perjungėjas: Shimano (senas)
Galinis pavarų perjungėjas: noname. Nors kažkas panašaus parašyta į Gelang
Prieš 5m pirkau seniuose už 9 ar 12lt, bet kolkas veikia neblogai
(sena)
Priekinės žvaigždės: Shimano (nauja)
Galinės žvaigždės: Shimano 13-34 6žv (nauja)
Pedalai: noname (sena)
Purvasargiai: noname (nauja)
Padangos: Camel 26 x 1,75 (nauja). Ilgai ieškojau kažko panašaus kai visai netikėtai radau senukuose
Ar apsimokėjo remontuot ? Na suma gavosi, gavosi. Net nežinau. Turbūt remontuočiau vėl tokioi situacijoj. Minasi gerai, šiektiek pavaras paderint tik. Rieda smagiai, įdomu koks svoris viso šio vieliko tik
Edit: 14,1 Kg
Iki