turėjau galvoje, kad to dviračio balnelis atrodo labai į priekį nustumtas. Tai rekomenduoju pasitikrint, ar kelio sąnarys, pedalui esant žemiausioje padėtyje, stovi lygioje tiesėje (vertikaliai ta prasme) su centrine pedalų ašimi (BB). Jei ne, tai geriau nusistatyk viską tinkamai, sąnarius mažiau droši, o ir pačiam daug patogiau bus
Teisingai - apie naują dviratį dar nesvajok, manau ir šitas patenkins visus tavo dabartinius poreikius. Tačiau ir nuo investicijų patarčiau susilaikyti
Na, nebent tuos pinigus gali skirti šalmui, aprangai ir klipsiniams batams + pedalams, jei jų dar neturi. Taip pat dar ir mirksiukams, jei tamsiu paros metu važinėji. Na ir žinoma pompai + kamerų lopams (juk vistiek "prakolų" neišvengsi ir kažkada teks tvarkyti kameras). O toliau, tai geriau dabar važinėk su šiuo dviračiu tokiu, koks jis yra, nedėk jokių geresnių šakių ar ratų, o pratink organizmą prie krūvio, treniruokis, lavink savo dviračio valdymo techniką, pasimokink kopti į stačius kalnus miškuose ir panašiai. Važiuojant pats su laiku pastebėsi, kurios dalys tau nepatinka ir norėtum geresnių. O tada, kai jau būsi sukaupęs didesnę sumą ir tikrai žinosi, jog užsikabinai už šio hobio ir jau žinosi, kokio būtent dviračio nori ir pats kažkiek suprasi apie jo dalis - galėsi nusipirkti ar susirinkti naują
Dabar geriau nepirk iš dalių nieko, nebent suluš. Nes jei dviratį rinksi po vieną dalį, tai tau kainuos žymiai daugiau, nei nusipirkti iškart pilnai surinktą ir paruoštą. Kaip supratau, pats esi dar nepilnametis ir savų pinigų greičiausiai neuždirbi - tad suprask ir savo tėvus, pataupyk jų pinigus
O šiaip, kaip jau sakiau, dabar tiesiog važinėk, o kai nevažinėsi - skaityk ir domėkis. Ir iškart duosiu patarimą ateičiai, kai galbūt jau nuspręsi keisti dviratį - perkant dviratį atsižvelk į dviračio rėmą ir dviračio šakę. Na, dar galbūt ratus. Šie trys dalykai dviratyje svarbiausi, kainuoja daugiausiai ir važiavime yra reikšmingiausi. O visa kita ir taip veiks, o pasikeist galėsi bet kada ir nereikalaus didelių investicijų (nemanau, kad šiuo metu pastebėtum skirtumą tarp kokių deore ir xt perjungėjų). Aš pats asmeniškai pradėjau važinėtis su maximiniu Y formos spyruokliniu dviračiu, ir manau, kad tokia patirtis buvo visai naudinga - per tą laiką supratau, ko noriu iš dviračio ir kurios dalys svarbiausios, taip pat išmokau pats sutvarkyti bent elementariausias problemas