Velomanų puslapis http://www.velomanai.lt/forumas/ |
|
Dariaus plentinukas Kuota Kharma http://www.velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=25&t=2106 |
Puslapis 3 iš 5 |
Autorius: | coldblooded [ 2010-10-17 20:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
wow, nerealus dviratukas tikėkimės carbon'as atlaikys mūsų kelius |
Autorius: | Darysp [ 2010-11-05 11:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Na štai, galiu įdėti atnaujinimų nuotraukas: Pagrindiniai atnaujinimai: Senoji aliuminė 100mm vairo iškyša pakeista į originalią Kuota karboninę iškyšą 110mm. Kasetė 11-23 DA pakeista į kasetę 12-27 DA (Kauno įkalnės dabar lengvesnės ) Uždėti FSA karboniniai gertuvių laikikliai Pedalai PD-A520 pakeisti į PD-A600 Naujos Kool Stop kaladėlės Uždėtos naujos padangos Michelin Pro 3 Race (senųjų man prireikė kitur ) Po balnu dabar gyvena Fizik Blink mirksiukas ir originalus minimalistinis Kuota dėkliukas |
Autorius: | G_P [ 2010-11-05 11:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Sveiki, klausimas dėl balnelio derinimo. Internetuose užtikrintai teigiama kad balnelis turi būti horizontalus ir viskas. Pačio nuotraukose matosi (nors ir truputį iš apačios fotografuota) kad balnelio priekis matomai nuleistas. Man susireguliavus ir fitneso balneli (sėdėsena aukštoka) ir plentinio, balnelio priekis taip pat nuleistas žemyn kelis laipsnius (kitaip ^&$*^% spaudžia žemoj sėdėsenoj). Tai kas teisus: internetas ar ^&$*^% ? |
Autorius: | Darysp [ 2010-11-05 11:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Deja, teisus būna tarpkojis Kiekvieno žmogaus kūno sudėjimas kitoks. Aš teisingiausią balno poziciją pasigavau tik po 1000km (net pasikeitus stemą iš 10cm į 11 cm, reikėjo paderinti balną). Žinoma, visada pradedi nuo tiesaus balnelio, bet po ilgesnių išvažiavimų, viskas būna labai aišku, kaip jis turi stovėti. |
Autorius: | Kestis [ 2010-11-05 11:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Pritariu Dariui, teisingiausias būna tarpkojis. Mano abiejų dviračių sėdynių nosis irgi šiek tiek nuleistos. Kiek laiko Fizik mirksiukas pas tave mirksi? Baterija jau teko keisti? Jau galutinai ties 53/39 apsistojai, prie 50/34 negrįši? |
Autorius: | Darysp [ 2010-11-05 14:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Mirksiuką turiu nuo vasaros vidurio. Kolkas baterijos tos pačios. Pasikeitus kasetę į 12-27 su įkalnėmis problemų nebeliko. Tikrai apsistosiu ties 53-39. 50-34 gerai tinka kokiam sunkesniam aliumininiam dviračiui. Šitas pakankamai lengvai lipa į kalnus ir su 39 priekyje. Ir dar vienas privalumas , kai važinėji su kompaktu, tai dažniausiai pjauni 50T žvaigždę (34T naudoji tik įkalnėms). Kai važinėji su 53-39, tai dažniausiai pjauni 39T (jos užtenka maždaug iki 34km/h greičio). Kaip ten bebūtų, bet 39T žvaigždė yra du kartus pigesnė, nei 50T |
Autorius: | Darysp [ 2010-12-16 23:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Na ir dar vienas atnaujinimas - Kuota gavo kalėdinių dovanų: o tiksliau FSA K-Wing Compact 42cm. Norėjosi apatinėje pozicijoje turėti šiek tiek aukštesnę sėdėseną |
Autorius: | Kestis [ 2010-12-17 11:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Va, čia tai rimtas ir patogus daiktas, matyt labai geras buvai, kad Kalėdų senis tokį atnešė . Ar sunku buvo jam nešti, kiek realiai sveria? Saviškiui aš irgi pirmiausia keičiau vairą į tokios formos. Keista, kad tik 3T ir FSA tokio tipo gamina. Linas kiek pamenu irgi savam pasirūpino vairą pasikeisti į FSA Compact'ą. |
Autorius: | Darysp [ 2010-12-17 17:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Čia ne aš geras buvau, čia Kuota gera buvo Seniui nebuvo sunku nešti - 230g |
Autorius: | Saulys [ 2010-12-18 12:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Nebus gaila Kuota keisti į ne Kuotą ? Bene vienintelė detalė bus FSA, kaip vientisumas ? |
Autorius: | Darysp [ 2010-12-18 13:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Visiško vientisumo jau nebuvo nuo pradžių, nes originali vairo kolonėlė yra FSA. Gertuvių laikikliai irgi FSA (nes Kuota Kold taip ir nesugebėjau gauti). Ilgą laiką masčiau apie vairą Kuota Katch 01, nes jis yra labai artimas compaktui (bet ne visai). Vis dėlto idealiausios formos yra FSA |
Autorius: | ZeeZ [ 2012-03-09 13:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Tema kiek senoka, tai noriu ją pagaivinti ir paklausti, kaip patirtis važinėjant aerodinaminiais ratlankiais? Kaip minėjai, jie gana tvirti, tai kelių duobes greičiausiai be vargo atlaiko. Bet kaip reikalai su įkalnėmis, ir ypač mieste? Pasikeitei kasetę į didesnę, tai gal prie to iš dalies prisidėjo ir ratlankiai? Pats renkuosi tarp aerodinaminių ir paprastų lengvų. Kadangi gyvenu rytinėje šalies dalyje, tai čia vietovė labiau kalnuota. Nors aišku, palyginti su Šveicarija ar šiaurės Italija, anokie čia kalnai |
Autorius: | Darysp [ 2012-04-20 22:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Po truputį artėja atnaujinimai |
Autorius: | LinasR [ 2012-04-21 09:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
Wow Buvo galima nuspėt pagal pasirodžiusius senos grupės skelbimus. Dar galima spėt kad švaistikliai bus ne dura ace? |
Autorius: | AndriusP [ 2012-04-21 16:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dariaus plentinukas Kuota Kharma |
LinasR rašė: Dar galima spėt kad švaistikliai bus ne dura ace? O man atrodo kad didžiausioje dėžėje būtent švaistikliai... |
Puslapis 3 iš 5 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |