Velomanų puslapis
http://www.velomanai.lt/forumas/

Kęsto Focus Variado Expert +
http://www.velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=25&t=2392
Puslapis 14

Autorius:  Kestis [ 2010-06-02 18:12 ]
Pranešimo tema:  Kęsto Focus Variado Expert +

Taigi, sulaukė savo pradinės komplektacijos ir fotosesijos antrasis mano dviratukas :roll: .
Naują įsigyti realiai buvo ne mano kišenei, tad dairydamasis naudotų GD forume užtikau šitą, susiskambinau, primečiau kad parduotas hybrid bei pridėti litai bus kaip tik man, tad prieš pora mėnesių nusipirkau. Įsigytą originalios komplektacijos be pedalų pasvėriau - 8,82 kg :? . Iš turimų atliekamų komponentų ir to kas buvo ant BlueRidge pirmiausia keičiau originalius sėdynės vamzdį (-60g) ir stemą (-20g). Pavažinėjęs truputi nusprendžiau, kad originalus vairas tikrai man netiks (ir tai kad balta juosta man nepatiko), tad paieškojęs susiradau 3T Ergonova Pro vairą (42cm, 266g), pastarasis nepalyginamai patogesnis, ypač apatinėse padėtyse, jau nekalbu apie plačią zoną ties iškyšą. Tad patogumu dabar nesiskundžiu :) . Dar ramybės man nedavė standartinė šakė :? - erzino aliuminis steerer'is, rezultatas - sumedžiota full carbon šakė (311g, stock'inė 624g), tad pakeitus šakę dviratis įgavo mane tenkinančia komplektaciją. Dabar erzina žvaigždės, 50x12 lėčiau nei su hybridu. Kadangi labiau mėgėjas minti su jėga, o ne aukštomis apsukomis, tai laukiu atkeliaujant 11-25 kasetės ir matyt ties tuo neapsistosiu, priekis ateity bus 53/39. Po visų pakeitimų dabar dviratis sveria 8,3 kg be pedalų (be pedalų rašau, nes taip svorius pateikinėja gamintojai, kas norit patys prisumuokit pedalų svorį). Tiesa, prieš pirkdamas žiūrinėjau atsiliepimus, radau skundų kad rėmas per kietas :?: :| man šalia Meridos Matts HFS SE Focus'o rėmas kažkoks nesuvokiamai guminis. Neturėjau galimybės pabandyti kitų plentinukų, tad suvokimas apie plentinių rėmų kietumą nulinis. Ateičiai dar gal išeis pasidovanoti 3T ARX vairo iškyšą.
Tad komplektacija:
Rėmas: Focus Variado Expert 2008, 56cm
Šakė: Full Carbon velomanai.lt Special Edition, 311g, 2010
Vairo kolonėlė: FSA kažkokia tai...
Vairo tarpinė: Carbon 20mm, 2010
Vairo iškyša: Smica Pro Lite, OS, -8 laipsniai, 110mm, atrodo 135g, 2009
Vairas: 3T Ergonova Pro, OS, 42cm, 266g, 2010
Vairo juosta: Fi'zi:k Microtex, 2010
Pavarų/stabdžių rankenėlės: Shimano Ultegra SL ST-6600-GB, 2008
Priekinis perjungiklis: Shimano Ultegra SL FD-6600-GB, 2008
Galinis perjungiklis: Shimano Ultegra SL RD-6600-GS, 2008
Trosai ir jų šarvai: Shimano SIS SP kažkokie tai..., 2008
Myniklis: Truvativ Elita 2.2 compact, 2008
Ratai: Shimano RS-20 (lipdukus nulaupiau, nes man su jais per daug senmergiškai atrodė), 2008
Kasetė: Shimano CS-6700, 11-25, 2010
Grandinė: Shimano CN-6700, 2010
Stabdžiai: Shimano Ultegra SL BR-6600-G, 2008
Sėdynė: Concept SL CrMo, atrodo 215g, 2008
Sėdynės iškyša: Felt 1.2 Carbon, 27.2mm, 250mm, atrodo 205g, 2008
Pedalai: prašau, nesijuokit - Shimano SPD-M520, 2008
Padangos: Schwalbe Durano S, 23mm, 2010

Na ir kelios nuotraukos
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Autorius:  Tamaskan [ 2010-06-02 19:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Neblogai atrodo :smt038
Visai būtų įdomu pralėkt :) niekad su tokio tipo vairu, o ypač tokio lygio nesu važiavęs... :)

Autorius:  Gytis Slavinskas [ 2010-06-02 22:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Tikrai gražus dviratis :smt023

Autorius:  Tautis [ 2010-06-02 22:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

nu blemba Kęsti :evil: verti mane nuodėmiaut :roll:
tikrai gražus dviratis -gražiai spalvos suderintos ir kai pamatai tokią foto, taip ir norisi tuo lygiu asfaltu su vėjeliu prasinešt.
To vat tau ir linkiu - smagių prasinešimų :) tik šitą aną...matai ten tolumoj miškelis? tai žiūrėk neužmiršk ir ten karts nuo karto su MTB užsukt :D

beprakolinių kilometrų tau :smt006

Autorius:  Darysp [ 2010-06-02 23:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Na ką, galų gale ir aš pamačiau. Gražuolis :!: :!: :!: Man labai patinka juoda su balta spalvos. Daug gerų ir greitų kilometrų.

Na ir žinoma keli pastebėjimai:
1. Vairo iškyšą tikrai reikia dėti 3T (ta kur yra labai graži išpjova su simboliu 3T) - tam šis vairas ir skirtas
2. O kur steererio dangtelis?
3. Tavo galinis simplexas man atrodo "long cage". Negavai trumpo?
4. Jei nenori tikrų plentinių pedalų, tai ateityje pagalvok apie PD-A600
5. jei reikia matyti galinių bėgių indikaciją, gali ant troso užsidėti "Dura Ace gear indicator":

Paveikslėlis

P. S. graži nuotrauka, Kęstai, teisinga. Ir aplamai - gražus dviratis.

P. P. S. o žinai, aš ant savo Kuotos dedu gearing'ą į priekį 52-39, į galą 12-27. Kai pavažinėjau su 53-39 ir 11-23, supratau, kad šitas variantas laaabai gerai peletone, bet važinėjant vienam šiek tiek galui trūksta (įkalnėms apie 10%), o priekyje 52 bus pats tas (bus galima pilniau išnaudoti visą galą), nes dabar kombinaciją 53-11 naudojau tik bandymuose ir Kauno maratone. Važiuojant vienam ją panaudosi labai retai.

Autorius:  SAR [ 2010-06-03 10:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Tai štai koks jis :)
Aš dar nepribrendau, bet užmatęs šitą Focus'ą pardavime irgi seilę pavarvinau :) Sveikinimai ;) Ir linkiu mutuot į kažką panašaus...
Paveikslėlis

P.S. aš ne ekspertas, bet kai viskas juoda balta, tai kažkaip vairas prašosi baltos spalvos...

Autorius:  Kestis [ 2010-06-03 12:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Džiugu, kad neišpeikėt labai išvaizdos :) . Man pačiam mačiusiam dviratį gyvai su balta vairo juosta labiau patiko juoda. Pradžioje galvojau derinti raudonus akcentus, nes ant ratų buvo nemažai raudonos spalvos, bet kai jau nulupau ratų lipdukus tai pasirodė kad grayscale dviratis atrodo visai neprastai ir solidžiai.
Tautvydai, MTB neužmiršiu, Meridai prioritetai, visa tai ką turiu lengviausio keliauja ant Meridos, o jau kas lieka nuo pereina ant Focus'o. O ir km santykis kol kas maždaug 1:7 Meridos naudai :)
Dariau, dėl vairo iškyšos esi 100% teisus. Jau dabar vis pažiūriu kiek kur kiek kainuoja ir tik laiko klausimas kada nebeištversiu bei ją nusipirksiu :roll:
Dėl steerer'io dangtelio - kadangi "gėlytę" į karboną kalti būtų buvusi nuodėmė viską suirinkau naudodamas FSA expander'į, o pastarasis labau jau paprastai išsiima ir įsideda, tad nusprendžiau pasekti Juodulio pavyzdžiu ir važinėti taip. Bet dabar GD forume mane prigąsdino kai visaip negerai gali be dangtelio ir expander'io gali būti, tad mąstau vis tik jį palikti įstatytą.
Galinis simpleksas mane šiek tiek erzina, buvo originaliai ant Focus'ų dedamas, norėtus trumpo, gal esant progai pavyks pasikeisti. Dabar šitas nė 700km nematęs, nuimti ir numesti nesinori, o tokį padoriai parduoti galimybių sakyčiau labai maža. Na matysiu, gal su laiku koks nors DA trumpas netyčia atsiras...
Dėl pedalų, tai jau kai sumanysiu keisti, tai manau bus tikri plentiniai, aišku su atitinkamais batais :)
Dariau, o kur tuos indikatorius užmatai? Ankščiau liktai rose turėjo, dabar ir pas juos nerandu, reiks panadyti ebay pasižiūrėti. Jie perjungimo kokybės tikiuosi kaip nors žymiau nepagadina.
Dėl gearring'o, tai žiūrėsiu kas gausis su 11-25 kasete, tada dėl priekio galvosiu. Pagal matematinius skaičiavimus kai kadensas = 100 gaunasi kai 50x12 tai 52.8 km/h, kai 53x12 55.9 km/h, 50x11 57.5, 53x11 61.0, 52x12 54.9, 52x11 59.8. Kadensą imu 100, nes kai ji viršiuju mano sukimo momentas stipriai krinta. Kauno maratone nuo kalno 50x12 man trūko, o paskutiniame rate kai kalno viršui įsijungiau aukščiausią pavarą tai taip ir atvažiavau iki finišo ardamas ir bandydamas išspausti viską iš kojų, lenkiau tada ne vieną. Niekaip neįprantu važiuoti didesniu kadensu. Su broliu kai gr5žtam iš pasivažinėjimų jo vidutinis kadensas būna 80, mano 65-70 (aišku įskaitant tuos momentus kai riedama neminant). Tad man jeigu nuokalnė ar pavėjui norint su plentinių palėkti greičiau nei su hibridų (48x11 56km/h) reikia didinti perdavimą. Į kalną gal kada ir truks trumpesnių pavarų, bet kol kas noriu rizikuoti sunkiu pakilimu vardan greitesnio nusileidimo.
Ir Šarūnai, šaunuolį tu ten tą Focus'ą įdėjai (tikriausiai svoris jo labai arti 6.0kg. be pedalų ir kitų priedų) ale kaip sakoma svajoti nedraudžiama :D

Autorius:  Grazvis [ 2010-06-03 12:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Solidus plentinukas solidžiam velomanui! :D
Manau, spalvų gama labai derėtų prie kostiumo, baltų marškinių ir kaklaraiščio :)
Sveikinu! :smt006

Jei viskas gerai klostysis, galėsim daryti kokį blicturą su naujai tapusiais "velomanais-plentininkais" :wink: :lol:

Autorius:  SAR [ 2010-06-03 12:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Pačiam įdomu pasidarė :)

Focus Izalco Team Milram 2010
Weight: 6.4kg
Price: £5,999.00

Autorius:  Kestis [ 2010-06-03 12:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Šarūnai, tas kur pardavime tai dar turi rezervų svoriui pamažinti, seatpost'as, vairas, gal dar kur...
Gražvydai :smt017 , aš tave pradedu rimtai įtarinėti :wink:

Autorius:  Ferrari [ 2010-06-03 12:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Ne tu vienas, Kęstai, pradedi įtarinėti :D . Slapukai jūs vyrai....
O pas tave, Kęstai, mustangas, o ne dviratis :D .

Gero skrydžio plentais! :smt006

Autorius:  SAR [ 2010-06-03 12:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Tų kur ne pardavimui rezervai riboti nes lenktynėm minimalus svoris jei neklystu ribojamas iki 6.8 kg

Vienok gali džiaugtis kad tavo dviračio kilogramo kaina žymiai mažesnė :lol:

Autorius:  Darysp [ 2010-06-03 16:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Spalvos superinės: balta - juoda, juoda - geltona (Grazvi :wink: ), pas mane buvo raudona - balta ir t. t. Viskas labai gerai ... dizainas dviračiui laaabai svarbus.

Kęstai, indikatorių yra pirkti eBay (ir aš iš čia parsisiunčiau) - pvz. http://global.ebay.com/Shimano_Dura_Ace_Shifter_Cable_Gear_Display_fo_10_speed/220559021666/item. Perjungimui jis jokios įtakos neturi, nes bėgių troselis tiesiog per jį persiveria ir raudonas indikatoriukas vaikšto kartu su trosu.

Autorius:  Gincekas [ 2010-06-03 16:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

Ale intrigos cia sukasi juoda-balta, raudona-balta, juoda-geltona :) :) :)

Autorius:  juodulys [ 2010-06-03 20:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Evoliucija: hybrid + MTB XC -> MTB XC + road

SAR rašė:
Tų kur ne pardavimui rezervai riboti nes lenktynėm minimalus svoris jei neklystu ribojamas iki 6.8 kg

Vienok gali džiaugtis kad tavo dviračio kilogramo kaina žymiai mažesnė :lol:

6,4kg plius tvirti gertuviu laikikliai, pedalai, spidometras ir gausis virs 6,8kg.

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/