Agne, na gi važinėju aš, važinėju
, tik šiemet nesireklamuoju, nes bandau kiekvieną išvažiavimą išnaudoti maksimaliai važiuodamas sau optimaliu tempu, tad nelabai jungiuosi į bendrus pasivažinėjimus. Ir tas dviratis ne garaže fotografuotas, plente, tikrai ne su mašina jį ten nusivežiau
Su Dariaus nuomone visiškai sutinku... malonumas važinėti dviračiu pasidvigubina kai dar galima konstruoti originalius dviratukus, kažką sukurti irgi smagu.
Kalbant apie techniką, tai taip, sėdynė ir jos vamzdis ant šio dviračio labiausiai vaizdą gadina, nors funkcionalumo ir svorio požiūriu viskas puiku. Kadangi Fizik sėdynes jau spėjau pamėgti, tai perspektyvoje ir sportiškesnės atsiras, bet dabar jį dar už horizonto. Tuo tarpu 3T vairo iškyša nuolat vaidenasi, bet nubaidau, nes kol yra neprastesnė, tai papildomai leisti litus dar gaila (nebent kas nors WCS už padorią kainą nupirktų). Ultegra SL iš Shimano man irgi gražiausia (naujoji Ultegra tikrai baisiausia
), bet dėl išvaizdos vis pasižiūriu į Campagnolo, spėju ir funkciją būtų puiki, bet čia irgi dar toliau už horizonto.
Dar pavardinu pasikeitimus:
ratai: Shimano RS-20 -> Shimano Ultegra WH-6700
padangos: Michelin Lithion -> Schwalbe Durano S
vairo iškyša: Smica Pro Lite -> Rytchey WCS (sukeičiau su Merida dėl savybių tinkamumo)
švaistikliai: Truvativ Elita 2.2 50/34 -> Shimano Ultegra SL 53/39
pedalai: Shimano PD-M540 -> Exustar E-PR43M
galinis permetiklis: Shimano Ultegra SL RD-6600-GS -> Shimano Ultegra RD-6700-SS (gražiau būtų buvęs 6600-SS, bet ėmiau 6700 kad 11-28 kasetė tiktų)
sėdynės vamzdis: Felt 1.2 carbon -> Cross Ultimate SL Carbon
sėdynė: Concept SL -> Fizik Aliante Gama Titanio
sėdynės užspaustukas: originalus Focus -> į kažkokį titaninį (originaliam prasukau sriegį...)
ir patrumpintas šakės vamzdis
Svoris gamyklinės/parduotuvinės komplektacijos 7,9kg (tiksliau 7,88kg nerimtomis svarstyklėmis). Dar planuose nupjauti 10cm sėdynės vamzdžio.
_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia:
FORUMO TAISYKLĖS