Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2019-09-18 01:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-08-19 20:57 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1243
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
Paveikslėlis

Kadangi aš turbūt užkeiktas, kad į metus turiu susirinkti po du plento dviračius, tai atėjo metas, kai namuose susikaupė šiek tiek rimtesnių dalių ir galėjau šį bei tą nurinkęs nuo mano praeitų metų "gaminio" Ferrari TT, dabar surinkti kažką geresnio, ilgai nesiterliojant. Ruošiuosi (bent jau šiandien pirmąją dieną po surinkimo darėmę bandomąją treniruotę 15 km atstumu) išriedėti paskutiniame šių metų plento taurės etape. Turbūt labiausiai tuo tikslu ir rinkau šį Trek'ą :)

Rėmas: Trek 1000 alpha 56 cm. Aliuminis. Originaliai juodas. Paspalvintas komandos (BTEM) firminėm spalvom).
Šakė: Trek TimeTrial. Karbonas, kotas metalinis.
Ratai: Priekinis Mavic Cosmic Carbone, galinis Moscow Juna diskas. Laukiu naujo lipduko galiniam ratui.
Vairas - FSA Vission Full Speed Ahead basebar bullhorn. Aliuminis (230 g.) Tri-Alu-Bar TT vairo dalis.
Vairo iškyša – Deda Newton 26. Aliumas 130mm ilgio. PRO iškyšos kepurėlė.
Perjungėjai - Shimano Dura Ace TT 7900 dešimtukas, pastatytas ant nefiksuotų pavarų dėl 8 žvaigždučių.
Galinis permetėjas - Shimano Ultegra RD-6500 dešimtukas.
Švaistikliai: Shimano 105 hollowtech. 130BCD standartas. 172 mm. su octalink centru.
Priekinės žvaigždės SRAM red 54 d. ir Shimano 42 d.
Galini žvaigždžių blokas: Užsukamas 8 greičių Sachs Maillard (N.O.S.)
Grandinė: Shimano Dura-Ace 10-Speed B CN-7900
Balnelis: FSA K-force
Stabdžiai - Tektro R720 Caliper
Stabdžių trinkelės - BBB
Balnakotis: Bontrager carbon
Pedalai: Look keo classic
Padangos: priekinė Schwalbe Ultremo R1 ir galinė Continental Giro.
Vairo juosta: Bontrager
Smegenai: Garmin Edge 200

Bendras svoris: 9,560 kg.

Paveikslėlis

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-08-19 21:55 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 22:56
Pranešimai: 218
Miestas: Kaunas
Skype: jovis_j
Vardas, Pavardė: Jovaldas Januskevicius
Norėčiau gyvai pamatyti, nes nuotraukose labai daug spalvų ir net nežinau gal per margas :)
Bet šiaip super, geras dviratis tikiuosi ir rezultatai bus geri :smt006

_________________
Fuji Sunfire 1.0
Trek 1.7


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-08-19 21:56 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1243
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
Deja ganėtinai ryškus, margas ir pan. :lol: Ačiū, Jovaldai :)

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-08-20 07:35 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-08-02 16:32
Pranešimai: 2289
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius.S
Sakyk iš kur gavai galinį ratą? Man ir tokio reikia savo vienam senoliui.
Spalvos tai man patinka, gražus.

_________________
Dviračių meistras, reikia remonto, patarimo? PM arba 861178461


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-08-20 09:47 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1243
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
Ukrainietiškos spalvos ... :))
Pirkau ratą GD forume iš JustinasD. Jis savo Bianchi Cronos TT projektui net kelis buvo susirinkęs, tai atliekamą pardavė. Čia sakė Justinas su istorija šitie daiktai. Tarybų Lietuvos rinktinės inventorius buvo. Tiesa, ratas skirtas konkrečiai velodromui, bet jei neklystu, tais laikais TT į plentą ir nevažiuodavo su diskais. Čia net stabdymo juostos nėra, dėl ko aš galinio stabdžio iš vis atsisakiau :)
Ps. Giedriau, pasinaudojau tavo patarimu nufiksuot 10uko shifterius, kad dirbtu su 8uko bloku :)

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-08-20 23:33 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Ar galiniai stabdžiai bus? O gal paslėpti ties BB?

P. S. Matosi daug darbo įdėta :wink: Šaunuolis Giedriau


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-08-20 23:47 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1243
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
Ačiū, Dariau :) nėra baisiai daug darbo, bet kaip visada su spalvinimais užtrukau :) ir formą, aviamodelizmo žinias pasitelkęs sumeistravau po TT ir HT jungimusi :)
Kadangi velodrominis ratas neturi stabdymo juostos, tai pamaniau, kad gera proga sutaupyti lyšną 150 g ant galinių stabdžių. :lol:

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-09-07 11:08 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-09-20 20:38
Pranešimai: 109
Miestas: Panevėžys
Skype: wenantas
Vardas, Pavardė: Venantas
Geriau jau pasikeisk ratus ir įsidėk stabdžius galinius. Sutaupysi tik svorio, saugumo sąskaita - ne. Nemanau, kad leis tau startuoti su tokiu dviračiu išvis. Nebent paslėpei stabdžius po BB, nors man ten jų tikrai nesimato. Kokios pavaros?

_________________
http://venantas.wordpress.com/


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-09-07 22:55 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-08-17 21:27
Pranešimai: 85
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Vaidas
O kodėl turėtų neleisti startuoti ? Pas TT dviračius dažnai nebūna galinių stabdžių.

_________________
Karjerų Safari Team


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-09-08 20:26 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1243
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
Nuostatose nieko neminima apie konkrečiai galinius ar abu stabdžius. Stabdyt stabdo. Puikiai. Su standartiniais caliper stabdžiais. Daugiau turbūt neturėtų niekas niekam įdomų būt :) Aš kadangi ir taip nesu stabdžių pakirtinėtojas, tai jau pavažinėjęs tiek gatvėmis iki treniruočių ir treniruotėse įsitikinau, kad šitoj disciplinoj man jų tikrai neprireiks.

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-09-10 22:01 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-09-20 20:38
Pranešimai: 109
Miestas: Panevėžys
Skype: wenantas
Vardas, Pavardė: Venantas
Nesu matęs TT be galinių stabdžių. Pats esu važiavęs su TT dviračiu, matęs kitų TT dviračius ir niekur nėra tokio dalyko kaip galinių stabdžių trūkumas. Jei galit ir netingit parodykit kas važiuoja be galinių stabdžių. Kad ir profesionaluose.

_________________
http://venantas.wordpress.com/


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2013-10-11 17:22 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1243
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
Kažkiek laiko jau prabėgo, ir visai pamiršau pasidalinti žiniomis, kad dviratis buvo panaudotas pagal paskirtį, paskutiniame Plento taurės etape Vilniuje "Aplenk laiką 2013".
Kadangi dviratį susirinkau tik rugpjūčio viduryje, turėjau nepilną mėnesiuką pasitreniruoti šiai disciplinai, neskaitant, kad aš pastoviai vėluodamas į darbą "paskraidau" nuo dūšios su plentiniu dviračiu apie 6 kilometrus mieste. Taigi galima sakyt, kad mano organizmas yra labiausiai susigyvenęs su tuo, o ne ištvermingomis ilgomis distancijomis :) Iš kart po dviračio surinkimo kelis sykius buvom su kolegom išlėkę pasitestuot iki plento link Piliuonosm, už Vaišvydavos.

Paveikslėlis

Ten pasidarėm neoficialias varžybas/treniruotę, kurias suorganizavo Andrius, forume nicku "orientacininkas". Puikus žmogus su dideliu žinių bagažu. Norėtūsi daugiau pabendrauti, nes jo žinoma informacija tikrai labai naudinga ir įdomi. Taigi, distancija buvo pasirinkta viso labo 8 km. (po 4km į vieną pusę, su grįžimu), ir nors atvažiavau pagal laiką antras, norėjau kilstelt savo kartelę ir pradėjau treniruotis arčiau namų esančiame Panerių plente (232) nuo Kauno į Lapes. Kadangi jau buvo prasidėjęs rugsėjis, o aš norėjau treniruotis rytais prieš darbą, susidūriau su dviem problemom: rytiniu šalčiu ir rytiniu trafiku į Kauno pusę. Taip iškenčiau gal savaitėlę kiekvieną rytą, kol supratau, kad reikia paimt 6.5 km atkarpą į vieną pusę (gavosi, nuo tos Maximytės iki Lapių sankryžos), mautis pulsometrą, ir užsikėlus palei 190 pulsą pakapot ne piko metu, pažiūrėt kas gaunasi. Jau kurį laiką apsipratus su aerobarais, disku ir šalmu (ne kasdieną gi važinėju, nors palygint senai turiu), vienos treniruotės metu privyniojau tuos 13 km su 39.5 km/val vidutiniu, kas mane tikrai nudžiugino.

Paveikslėlis

Nebenudžiugino, kai pradėjus tai daryti kiekvieną dieną, vidutinis greitis krisdavo visu km/h į dieną. Kol po trijų dienų turėjau vos 36.5 km/val, ir supratau, kad elementariausiai - pervargau, o organizmas nebedaro superkompensacijos. Taigi, su labai minimaliais pakilimais ir nusileidimais prazulintas plentas iki Lapių buvo paliktas ramybei, ir su maitinimusi atsivalius organizmą tiek fiziškai tiek emociškai buvau pasiruošęs Vilniui, tiek kiek galėjau maksimaliai sau leisdamas.
Varžybų išvakarėse ganėtinai pergyvenu ar neprigaus manęs vis tik be galinių stabdžių ir nepradės matuot geometrijos. A v drug... Visas pasiruošimas šuniui ant uodegos. Susikontaktuoju su varžybų organizatoriais ir kitais kompetetingais asmeninis, kurie rekomenduoja vis tik susimontuoti ir galinius stabdžius, kad ir nebaisiai stabdo tas diskas. Susimontuoju galinį stabdį, stumteliu balnelį nuo švaistiklių centro vertikalios ašies keleta cm daugiau atgal, susimatuoju aerobarų galus nuo balnelio galiuko ties 750mm., apipjaunu. Žodžiu, viskas pagal UCI instruktažą. Ramu :) Gal išskyrus tiek, kad mano aerobarai pagal naujausius reikalavimus nėra tiesūs, o lenkti į viršų.

Paveikslėlis

Varžybų diena. Pamąstau, kad reikėtų papildyti slėgį padangose, nes per treniruočių savaitę jis šiek tiek nukrito. Mūsų komandos lipdukais puoštas, treniruotėse puikiai išbandytas diskinis ratas ėmė ir iškrėtė pokštą prieš pat pajudant į Vilnių. Traukiant pompos antgalį ventilis iššovė kalpoką su visa ašele, ir klijuojama padanga - subliuško. Visi variantai greit gaut naują padangą, ją klijuoti, tvarkyti ventilį ir pan. atpuola. Belieka suktis ir skubėt į darbovietę kur palikau Vision'ą su Mavic Ksyriumais. Dedu galinį ratą Ksyriumu ir bandau nusiramint, kad gal ne viskas taip blogai. Turėsiu fiksuotas 10 pavarų (nes kasetė 10ukas, kaip ir pavarų perjungėjai), nesikankinsiu įkalnėse su disko svoriu ir pan. Atvykus į Vilnių stebiu kaip visi apšilinėja, o oro temperatūra nelabai džiugina. Susitinku Andrių "orientacininką" kuris mane paprotina, kad aš visiškai teisingai iš savo kūno jaučiu, jog man nereikia faktiškai jokio apšilimo, nes mano kūnas sugeba iki rezervo dugno išnaudoti energiją dideliu srautu. Pas mane joks antras kvėpavimas po intensyvaus minimo neįsijungia. Aš palaipsniui produkuodamas didelę energiją tolygiai silpstu. O treniruotėse tas ir paaiškėjo. Reiškias, pastrakalioju, pasuku ant laisvų pedaliukus keleta minučių ir užkuriu tolygios temperatūros pirtį. Startas ant smagios pakylėlės, bet nesusisegu abiejų kojų, nes kažkaip nejaukiai ant tokios siauros. Linas dirbantis už varžybų vedėją, kol stoviu starto koridoriuje pakalbina kodėl aš esu be diskinio rato, ir garsiai į mikrofoną mane pristato sumakaluotu komandos pavadinimu. Drym Tym ever made :)) Pasitaiko :D Keletą kartų pastudijavęs Deivuko video su trasa apmąstau kur kas bus; iki Nemenčinės plento, kur prasidės nuokalnė, maždaug penktame kilometre laikysiu nemažiau 40 km/h ir prasidejus nuokalnei žiūrėsiu ką turiu ir kaip jaučiuosi, nes žinau, kad už posūkio į mišką prasidės įkalnės, kurių aš nelabai laukiu. Realybėje Nemenčinės plento nuolydyje (prieš posukį) patogiai gulėdamas ir nejausdamas oro drag'o nebesivaldau ir prisuku virš 50 km/h. Su posūkiu į dešine netikėtumas - sunkvežimis su rastais. Nei trajektorijos, nei greičio. Įėjęs paskui jį į posukį pradedu lenktyniauti, įšėjęs į priešpriešinę eismo juostą ir prasideda įkalnė, bet jau esu aplenkęs sunkvežimį, ir jo vairuotojas, susipratęs, kad pakliuvo į lenktynių trasą mane tolerantiškai leidžia važiuot kaip noriu, vilkdamasis man iš nugaros. Tolumoje matau geltonus mavic mokasinus - reiškia mano komandos bičiulis Aurimas. Smagu tai, kad manęs vis tik niekas nepasivijo ir neaplenkė. Man pavyko aplenkti kolegą iš Tauragės komandos, su kuriuo prasilenkdami pabajeravom :) Toliau ilga monotonija, kurios metu keletai sekundžių nuvažiuoju nuo asfalto į kelkraščio žvyrą, užsihipnotizavęs ant aerobarų. Galva pastoviai kinkuoja, turbūt kas kelioliką metrų, tai į hipnozę dėl aerodinamikos, tai žvilgsniu į priekį, dėl kelio. Gerokai "svylančiais" keliais žiūriu į odometrą ir matau, kad paskutiniai kilometrai. Daugiau prisukt nebegaliu. Nebeįšeina. Ir desperatiškai bandau kelt greitį neišlipdamas iš 39 km/h. Mintyse mąstau, kaip turbūt mėgėjų grupės lyderiui Mariui Kasperavičiui einasi ši trasa. Taip, be ceremonijų ir įvažiuoju į finišo koridorių. Mėgėjų grupėje 5-as iš 45-ių (bendroje 70-as iš 167-ių), kuo ganėtinai esu patenkintas (vis tik pirmi metai varžybose apskritai), nors ir tikėjęsis iš savęs daugiau negu vargani vidutiniai 38 km/h. Yra kaip yra. Ratas, miškovežis, nuvažiavimas nuo kelio dangos, negalėjimas išprievartaut paskutiniame kilometre savęs :) na, bent jau savo komandai pasitarnavau, ir mėgėjų komandinėse, stojome ant antros vietos pakylos, tiek tos dienos varžybose, tiek metinėje plento taurės įskaitoje.
Kol treniravausi asmeniškai, manymas kad nesiurbčioti vandens yra mitas ir aš ramiai gerdavau daug vandens, pavirto į nieką, nes varžybų metu tikrai nebuvo kada gerti :)

Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis

Taurė iš Deivio rankų :) Aurimas, aš, Nora, Mindaugas, Gabrielė, Karolis.

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Trek 1000 alpha TT
StandartinėParašytas: 2015-09-21 15:16 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1243
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
Nežinau, kaip toks detalių sumestinis pas mane išbuvo jau trečią sezoną, kai tos detalės migruoja, rotuojasi ant įvairių projektų, pradedant žmonos dviračiu, baigiant paskolintom detalėm draugams. Bet vis gi, vieninteliam kol kas mano panaudojimui per metus, tos detalės sulipa atgal į vieną krūvelę ir pravažiuoju Vilniaus ALL.
Labai apsidžiaugiau pats sugebėjęs sutvarkyti dešinę (galinių stabdžių) Bontrager rankenėlę, kuri nuo praeitų metų buvo sulaužyta. Svirties varžtas perveržus nutrūko, o atmetimo spyruoklė netikėtai pasimetė. Kadangi pagrinde sportavau su diskiniu ratu, tai ten ir galinių stabdžių nebuvo. Žodžiu dešinioji rankenėlė buvo neveiksni ir deaktyvuota. Šiuo kart pats pasigaminau sverties ašelę ir iš rato užspaudėjo greitveržlės spyruoklės išsilanksčiau tą atmetimo spyruoklytę.
Taip pat, kadangi jau nuo pat pradžių buvo tekę nupjaut galinių stabdžių troselio įvedimo auselę ant rėmo prie HT (atsakant į tą patį reikalą, kad galinių stabdžių nebuvo), tai vienas iš paskutinių patobulinimų buvo nišų išgręžimas viršutiniame vamzdyje. Apsidildžiavęs suklijavau savo suformuotas gumytes, kad nepjautų troselio šarvo.
Kadangi komandinės spalvos dar nebuvo nusistovėjusios, o prieš du metus spėjom, kad jos galėtų būti geltona/mėlyna, tai taip ir buvo dekoruotas šis dviratis iš pat pradžių. Vėliau geltonos spalvos neliko, ir galiausiai aš tapau praktišku, pakankamai minimalistinio dizaino prasme požiūrio dviratininku, ir spalvos man atsibodo apskritai. Nusileidau į savo rusį, ir pasikuitęs, išsirinkau ramią tamsią ir šaltą spalva flakonėlyje. Sodriausiai teko "seatstays" vamzdukams, o visą kitą švelniai "nugarinau" iš toliau purkšdamas dažus. Paslėpiau daug šlykščios Trek SL 1000 kompiuterinės grafikos ant rėmo, tačiau dalinai išsaugojau, santūriai bekyšantį brand'o logotipą.

Stambiausias atnaujinimas šiųmetiniai varžybiniai Bontrager aeolus 5.0 ratai su Sram red kasete, ir mano beveik norėta išmesti Vader sėdynė, kuri pasirodo turi pačią masyviausią "nosį" iš visų mano turėtų plentinių balnelių. Na, ir Elite CX aero gertuvės, kurios man plente važiuojant pilnoj distancijoj nelabai pasiteisino. Taip pat gražinau kadaise pirktus "tiesius" aerobaro vamzdžius, vietoj iki šiol naudotų palenktų į viršų.
Dviratis sureguliuotas pagal UCI reikalavimus taip pat: balnelio nosis neišlenda arčiau negu 5cm nuo vertikalios BB ašies, o nuo toliausiai atlenktų shifterių galiukų iki balnelio nosies - 795 mm.
Kol kas tiek, o kitiem metam rezgu mintį toliau panaudot aviamodelizmo žinias ir technologijos ant šio rėmo, pažaidimui.

Iš vakarykščių TT varžybų Vilniuje. Nuotraukoje dviračio svoris su tuščiomis gertuvėmis, pedalais ir Garmin'u - 9560 g. pagal elektronines keliamas svarstykles.

Paveikslėlis

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai