Velomanų puslapis
http://www.velomanai.lt/forumas/

Mano pirmasis plentinukas
http://www.velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=25&t=5885
Puslapis 25

Autorius:  Giedrius.S [ 2013-11-19 12:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - prmasis mano plentinukas

Labai gražiai viskas persidaro, pakeitus terkšlę ir bus visos 8 pavaros.

O galinė stebulė ar tikrai skirti rėmui, galima labai paprastai patikrinti, atlenki greitavaržlę, jei rėmas prasiskėčia, tada netinkamas stebulės ašies ilgis. Bet ant geležinių tie 5mm = dzin.
Algio rekomenduoti žv blokai tai... Kaip ir hybridui ar mtb daugiau skirta... 30t blyna užsimesčiau, užjaučiu permetėją, stipinus ir rėmo ausį.

Turiu naujų žv blokų atsidėjęs savo seniems projektams, 7 pav 12-21t tai nors permetėjas nekentės ir neatrodys kaip išsigimėlis ratas galinis :)
Turiu ir 8 pav zv blokų ir tau tinkančių 7-8-9-10 pav skirtų normalių terkšlių. Žodžiu, jei reikės - sakyk. Bet pirma rėmas tau mažokas :)

Pvz perdaryta galinė stebulė - 8pav.

Prikabinti failai:
CAM00450.jpg
CAM00450.jpg [ 142.13 KiB | Peržiūrėta 10584 kartus(ų) ]

Autorius:  Meisteris [ 2013-11-19 15:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - prmasis mano plentinukas

Dėkui už informaciją, būtinai kreipsiuosi.

Kasetės, tai bet kuriuo atveju reikės, tik neaišku ar septintuko, ar aštuonetuko. Kadangi vakar buvau išmynęs normaliau pasivėžinti, tai pastebėjau, jog ant kai kurių žvaigždžių, smagiau užmynus, grandinė ima šokinėti... Grandinę matavau su tokiu paprastu įrankiu, tai panašu, kad gera (nebent mano prietaisas ne tokioms grandinėms skirtas). Žiūrėsiu kaip seksis su tomis stebulėmis.

Dabartinės ašies plotis - 130mm, rėme atstumas nuo vienos pusės iki kitos irgi 130mm, tai čia problemų kaip ir nėra.

Dėl rėmo dydžio, tai vat bus matyt pamėginus tinkamo dydžio variantą, jeigu pasirodys patogesnis už šį, tai rėkės mąstyt, kaip didesnį įsitaisius... Visokių variantų galima sugalvoti, ar tai dar vieną dviratį nupirksiu dėl rėmo, o atlikusias dalis išparduosiu... O gal ir mainais kas nors susigundys... Matysim, svarbu visa detalių grupė gera yra.

Autorius:  Meisteris [ 2013-11-19 22:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - prmasis mano plentinukas

Dar šiek tiek dėl rėmo dydžio pabėdavosiu... Ieškojau, narsčiau internetą klausimu, pagal kokią sistemą geriausia rinktis klasikinio plentinuko rėmo dydį, tai vienareikšmiško atsakymo, žinoma, niekur neradau. BET, panašu, jog vyrauja du pagrindiniai būdai:
* Pagal ūgį
* Pagal kojų ilgį

[Ūgio]
Šio būdo šalininkai teigia, jog žmonės yra proporcingi, nors ir nevienodi. Trumpakojis turės proporcingai ilgesnes pėdas ir plaštakas, bei ilgesnį kūną. Ilgakojis turės ilgas rankas, bet trumpesnes pėdas ir plaštakas, bei trumpesnį kūną. Pvz.: Visą tai įdomiais matematiniais būdais susumavus, jeigu du skirtingi žmonės yra 186cm ūgio (kaip ir aš), tai jiems abiems puikiai tiks 58-60cm rėmas, nepaisant to, kad trumpakojis sunkiai tokį apžergs, tačiau dėka ilgesnių pėdų ir plaštakų važiuoti puikiausiai galės. Todėl rėmo dydį reiktų rinktis vien tik pagal ūgį (ūgį pėdomis pavertus coliais ir padalinus iš magiško skaičiaus (kuris kinta pagal ūgio intervalus), o gautą rezultatą pavertus iš colių į cm bus gautas optimalus rėmo dydis).
Šaltinis

[Kojų ilgio]
Kiek populiaresnis, nei aukščiau minėtas. Šie žmonės teigia, jog pirmiausia reiktų atsirinkti rėmo dydį pagal ūgį (panašiai kaip pirmuoju atveju), o tada pagal kojų ilgį jį mažinti, kol išeis rėmą patogiai apžergti (atsistojus ant žemės apžergtas rėmas turėtų būti keliais cm žemiau klyno). Tai pagal šitą sistemą 186cm ūgio žmogus ima 58cm rėmą, kaip atskaitos tašką ir tada mėgina apžergti vis mažesni ir mažesnį, kol galiausiai randa didžiausią iš patogiai apžergiamų, o tada ant jo įsipatogina balnelio, vairo iškyšos, vairo, švaistiklių ir panašių kintamųjų pagalba... Tai mano atveju būtų 54-55cm ne daugiau, bet su visokiomis egzotinėmis, sunkiai gaunamomis, ar visai neegzistuojančiomis dalimis.

Tai va supratau tik tiek, kad manojo plentinuko rėmas visiškai netinkamas ir per mažas (nepaisant to, kad jaučiuosi ant jo visiškai patogiai), o kuriuo būdu geriau tikėti ieškant *idealaus*, liko neaišku...

...nors, imant „Indėną“ už šiokį tokį pavyzdį, tai turėčiau sutikti su „Ūgio būdu“, kadangi „Indėno“ rėmo ST-59cm, C-C-58cm, tai aš jo normaliai neapžergiu, tačiau jis toks patogus, kad beveik nejaučiu nuovargio, galiu išvažinėti nors ir visą dieną ir nieko. BET! kelioninis dviratis nelygu plento dviračiui. Kelioninis turi būti patogus, kitaip toli nenukeliausi. O plentinis turi būti lengvas, greitas ir manevringas, o patogumas? Koks patogumas? sportas juk reikalauja aukų! :D

Paskutinis šiaudas skęstančiam yra visokie rėmų dydžio skaičiuotuvai, kurių tikrai gausu, tik bėda, jog kiekvienas skaičiuoja kitaip. Smalsumo vedinas išmėginau tiek, kiek pakako kantrybės, nei vienas nesutarė dėl idealaus dydžio, šie dydžiai svyravo nuo 51 iki 62cm :mrgreen:

Žodžiu, nieko naujo nesužinojau, tik paaiškėjo, kad būtų verta išmėginti 55-58cm rėmus...

Autorius:  jumbo [ 2013-11-20 00:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - prmasis mano plentinukas

Aš būdamas 187 cm važinėju su 56 ir 58 cm dydžio dviračiais, bet chebra ir taip sako: nu pas tave ir iškelta sėdyne (ant 58inio yra toptube slopping dėl ko taip atrodo), arba vizualiai primeta iš akies: tau reikėtų dar didesnio rėmo. Bet kai pabandžiau apie 20 km numint su 60-62 specialized, tai nuo pirmo užsėdimo jaučiausi nerangiai, ir įspūdis buvo kad "neapžioju" :( Taip ir atvažiavau su įsitempusia pečių linija. Arba tuo atvėju labai trumpas stemas, ale kur tada jėgos atidavimas, manevringumas su mase ant priekinio rato? :) Ar nebus tos taisyklės, kad jas palaužyt ir pritaikyt sau.
Prieš porą metų, žiemos metu atvažinėjau visai nemažai iš žmonos pasiskolinęs jos 52 cm fitness'ą. Vairą tik toliau stumtelt kad netyčia su keliais neįspirt (nes pasiekiamumas dar arčiau negu plentinių bar'ų) ir wuolia.

Autorius:  Meisteris [ 2013-11-20 10:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - prmasis mano plentinukas

Cituoti:
Taip ir atvažiavau su įsitempusia pečių linija. Arba tuo atvėju labai trumpas stemas, ale kur tada jėgos atidavimas, manevringumas su mase ant priekinio rato? :)

Va, tai galima tvirtai pasakyti, jog per didelis dviratis yra blogiau, nei per mažas. Kadangi važinėdamas per dideliu - rizikuoji sveikata (ką nors pasitempti, dėl pablogėjusios dviračio kontrolės nesuvaldyti ir kur nors nusiversti ir pan.). Tuo tarpu mažesnis blogiausiu atveju bus mažiau patogus (įtariu, dėl galimai prastesnio svorio paskirstymo tarp sėdynės ir rankų), tačiau važiavimas problemų nekels (iki tam tikro lygio žinoma, nes tikrai nesitikiu, kad man išeitų pavažiuoti ant ~40-48cm rėmo). Negana to, esu skaitęs, jog plento dviračiai parenkami priešingai, nei kelioniniai. Tai yra nykščio taisyklė kelioninį dviratį rinktis didžiausią įmanomą, o pleto dviratį - mažiausią įmanomą. Deja, nepamenu to priežasčių...

Cituoti:
Ar nebus tos taisyklės, kad jas palaužyt ir pritaikyt sau.

Va, tamsta teisus būsi. Iš visokių žmonijos būdų ir žmonių nuomonių dviračio dydžio parinkimo klausimais, aišku tik viena: galutinis rodiklis yra dviratininkas. Jeigu šiam patogu - važiuoja, jeigu ne - ieško patogiau. Kol man niekas neįrodė praktiškai, kad nepatogu, tol važiuoju. Kai/jei patirsiu patogiau - ieškosiu patogiau.

Autorius:  jumbo [ 2013-11-20 11:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - pirmasis mano plentinukas

Dabar tik dėl per mažo galima greit ant liežuvio pavardint, kad gali nulikt balnakotis su visu rėmu toj vietoj, ir šiaip, nugaros kampas būt pernelyg status ir neaerodinamiškas, su pristumtu vairu :)
Nežinau, vat kiek Dviratai-Thermowave komandos vadovai per savo viešas treniruotes pasakojo, kad visada geriau mažesnis nei didesnis. Giedrius.S sako, geriau didesnis nei mažesnis. Kartais mąstau, kam tas TopTube slopping'as. Gal kad labai per didelį rėmą galima būtų pritaikyt žemesniam žmogiukui. Sustumt balnakotį, uždėt mažesnę vairo iškyšą, siauresnį vairą (pagal pečius), štai ir tiek :)

Autorius:  mantasm [ 2013-11-20 12:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - pirmasis mano plentinukas

Žemėjantis top tube duoda komforto. Kuo daugiau išskišusio sėdynkočio, tuo daugiau vietos jam sugerti nelygumus. Tačiau gaunasi šiek tiek minkštesnis rėmas. Dėl to TT daugiausia žemėja MTB rėmuose. Ten reikia daugiau komforto, o standumas ne taip svarbu. Tuo tarpu kuo piktesnis plento rėmas, tuo tt mažiau žemėja. Triatlonui skirti dviračiai dažnai turi visiškai tiesų TT.

Aš, būdamas trumpakoju, palaikau mažesnio rėmo idėją. Mano ūgis 189, važinėju su 55-56cm rėmais. Daug kas išgirdę ūgį sako, kad reikia 58 ar net 60. Bet aš visiškai komfortiškai jaučiuosi su gan mažu rėmu. Ant ryškiai didesnio rėmo reiktų dėtis labai trumpą vairo iškyšą ir karboninis sėdynkotis neatliktų savo darbo.

Autorius:  Giedrius.S [ 2013-11-20 12:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - pirmasis mano plentinukas

Čia nepamirškim, kad Mantas kalba apie jaunesnio amžiaus geometrijas ;) Mantai greitai augi... Kiek pamenu uz mane mažesnis, bet ūgis mano 176cm. Vadinasi aš tada 2,2m yra ir kitas variantas "tave" maišau su kitu žmogumi. Bet esmės nekeičia.

Dabartis velnių duosiu.
Visiškai buri ne į temą, atsakinėji kaip Graužinienė . Mes kalbam apie senus dviračio rėmus, o pats porini apie dabartinių rėmų savybes. Tai yra tas pat kaip, įrodinėti, kad tai juoda spalva, o aš bandysiu įrodyti, kad ten raudona. Mazafakai tik liesis laisvai. Ir paskui susirask, kad gudras žmogau teisingą informaciją.

http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1470808154/Vintage-font-b-Pinarello-b-font-Prologo-Time-Trial-TT-Lo-Pro-Bike-Dura-Ace-FIR.jpg

http://cdn.velospace.org/files/Gbeautyshot.jpg
http://cdn.velospace.org/files/DSC_2403benotto1.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-P30qI2bQmDM/T-BAUlnhb3I/AAAAAAAACWw/9YCAiXNjeO4/s1600/IMG_1522.JPG


O, kad žmogus pripranta prie neteisingos geometrijos ir pradeda veizėti, kad jam patogiau dabartis už teisingą geometriją, tai pats kaltas, čia jau psihologai galės nebent perkalbėti. Baisiausia tai, kad paskui dar ir kitus propoguoja. Daugiau neteršiu temos. Bet faktas kaip blynas, kad rėmas šios temo šeimininkui yra ŽIAURIAI MAŽAS. Ir dar pabandykit su vaikišku dviratukų pavažiuot, žinokit jis dar trigubai jautresnis, ir šešis kar standesnis, tai gal ant jų persėsit?

Paveikslėlis

Autorius:  Meisteris [ 2013-11-20 12:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - pirmasis mano plentinukas

Cituoti:
O, kad žmogus pripranta prie neteisingos geometrijos ir pradeda veizėti, kad jam patogiau dabartis už teisingą geometriją, tai pats kaltas, čia jau psihologai galės nebent perkalbėti.


Teisingas pastebėjimas. Apie šitą žmogaus savybę prisitaikyti buvau pamiršęs. Tai dabar viskas aiškiai stoja į vietas. Telieka tik vienas klausimas, kuris klasikinio rėmo dydžio parinkimo būdas yra teisingesnis?

Linkstu prie nuomonės, jog klasikinį plentą vertėtų rinktis pagal ūgio principą, kadangi kojų ilgio principas labiau tinkamas naujesniems rėmams, kurie gaminami pagal s/m/l/xl šablonus, o visa kita pritaikoma kaitaliojant detales. Todėl rinkadamasis pagal ūgį nepašausi su dalimis ir bus mažesnė tikimybė, kad reikės užsiimti retų detalių paieškomis ir panašiai. Čia žinoma nepamirštant, jog visur būna didesnių, ar mažesnių išimčių...

Uf, smagu, kai sąmonė nušvinta, už tai ir didelis ačiū visiems prie to prisidėjusiems :)

Autorius:  jumbo [ 2013-11-20 13:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - pirmasis mano plentinukas

Aš tai net nesiginčyju kad Meisteriui šis rėmas per mažas :) Dar nežinodamas jo ūgio pamačiau nuotraukoje labai iškeltą balnelį ir vairą. Tik sakau, kad gal neverta aklai ropštis ant 58 cm :) Arba jei bus galimybė, lai bandosi 56 vs. 58.

Autorius:  Giedrius.S [ 2013-11-20 13:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - pirmasis mano plentinukas

Apie senas geo, tech savybes ir tttttttt.

Nuo 11min.

http://www.youtube.com/watch?v=fL25BYkA6Xw

Smagau žiūrėjimo, rekomenduočiau žiūrėti nuo pradžių.

Autorius:  mantasm [ 2013-11-20 13:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - pirmasis mano plentinukas

Giedriau, tikrai mane su kažkuo painioji :) Augt nustojau seniau nei pradėjau daug važinėti dviračiu :)

Autorius:  Meisteris [ 2013-11-25 23:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - pirmasis mano plentinukas

Pastarosiomis dienomis, sotindamas vis labiau augantį smalsumą dviračio dydžio klausimams, perskaičiau daugybę rašliavos šia tema. Todėl rizikuodamas (bet nesiekdamas) sukelti dar daugiau bangų - užrašau ką supratau. Kas žino, gal pasirodys kam nors naudinga.

Angliškoji dviračio proporcijų sistema (FitKit)
Šnekėdami apie klasikinio plentinio dviračio dydį - neišvengiamai susidursime su šia sistema. Pastaroji buvo sumanyta apytiksliai dviračių bumo metu (apie 80'tųjų pradžioje), kuomet dviračiai buvo gaminami, bei parduodami itin dideliais kiekiais. Šios sistemos atsiradimą lėmė pardavėjų/gamintojų poreikis paprastai ir greitai parinkti „teisingą“ (teisingiau sakyti apytikslį) dviratį pagal kliento proporcijas ir šis reikalavimas buvo išpildytas puikiai (parduotuvėje, turint keletą paprastų matavimo įrankių, galima parinkti dviračio dydį per 10-15min), todėl ši sistema plačiai naudojama ir dabar, nepaisant to, kad nėra pagrįsta jokiais fizikiniais, ar biologiniais skaičiavimais, o tiesiog naudojantis sportininkų/trenerių/klientų patirtimi.

Renkantis klasikinį plentinį dviratį pagal šią sistemą, minimaliai reikalingi šie matmenys:
* Kojų ilgis
* Ūgis iki krūtinkaulio
* Rankos ilgis

Pagal kuriuos nustatomi šie išmatavimai:
* ST C-T (kojų ilgisx0.67) lemia rėmo apžergimą, bei balnelio aukštį (kojų ilgis-10cm)
* Pasiekimas nuo balnelio centro iki vairo iškyšos centro ((ūgis iki krūtinkaulio - kojų ilgis + rankos ilgis)/2+4), šis skaičius susideda iš ST kampo (balnelio horizontalios padėties), TT ilgio, bei vairo iškyšos ilgio/kampo.

Ši sistema yra stebėtinai taikli ir iš tiesų leidžia parinkti teisingą dviračio rėmą daugumai paprastų žmonių, tačiau turi kelias ydas:
* Kadangi sistema įgalina suskaičiuoti „idealų“ ST ilgį vien pagal kojų ilgį, tačiau blauzdų ilgis vaidiną didžiulį vaidmenį žmogaus gebėjime perduoti jėgą estint optimalioje sėdėsenoje. Paprasčiau kalbant: parenka tinakmą dydį, tačiau ne optimalų, reikalingą sportininkui.
* Vietoje optimalaus TT ilgio, ST kampo, bei vairo iškyšos ilgio/kampo ši sistema apskaičiuoja tik optimalų „pasiekimą“ (galima nepaisyti TT, ST, bei iškyšos atskirų išmatavimų, kol jų suma tenkina vairuotoją). Paprastai kalbant - tinka paprastam dviratininkui-mėgėjui, tačiau nelabai optimalu sportininkui.

Dar gi įdomus dalykas, jog šis parinkimo būdas ir buvo rėmų standartizavimo, kaitaliojant kitas detales, pradininkas. Mat, šios sistemos šalininkams - rėmo dydis yra sąlyginai nesvarbu, arba ne taip svarbu, kaip suminiai (rėmo vamzdis+detalė) matavimai. Be to, ši sistema turi nedaug vertės sportininkams, kadangi iš pat šaknų nėra paremta svorio centro padėtimi, o viso labo vaizdžiai gražiomis sportininkų sėdėsenomis, tai sportininkams labiau tinkamos geometrijos yra skaičuojamos profesionalių rėmų gamintojų, bei trenerių, atsižvelgiant į svorio centro padėtis. Tačiau visiems kitiems, tai puikus ir lengvas būdas įsipatoginti į apytiksliai optimalią sėdėseną (kurią paskiau dėrėtų palengva derinti, pagal savo pojučius).

O pabaigai, pamėginsiu pateikti pavyzdinius palyginimus mano turimų dviračių: Indėno, bei Roddesign.

Pradžiai, mano išmatavimai:
* Kojų ilgis: 83
* Ūgis iki krūtinkaulio: 154
* Rankos ilgis apytiksliai 60 (sudėtinga pačiam tiksliai išsimatuoti, toliau atsižvelgiu į galimą kintamąjį 59-61cm)

Idealus klasikinis plentinis dviratis, pagal šią sistemą:
ST (ct) - 55cm
Balnelio aukštis (nuo bb centro iki balnelio viršaus) - 73cm
Pasiekimas (st kampas + TT + iškyšos ilgis) - 69 (dėl netikslumo rankos ilgio matavime, gali svyruoti nuo 68 iki 70cm)

[Indėnas]
Kaip minėjau anksčiau, Indėmas man yra kiek per aukštas, vos išeina apžergti, tačiau itin patogus važiuojant.
* ST (ct) - 58cm
* Pasiekimas - 69cm = TT (cc) 58cm + (iškyšos ilgis) 13cm - 3cm (iškyšos kampas) + 1cm (st kampas)
Šie matavimai patvirtina, jog angliškoji sistema man iš ties yra tinkamas būdas tinkamam dviračiui išsirinkti. Viskas gražiai atitinka (dėl didoko ST - dviratis kiek per aukštas, tačiau Iškyšos, TT ir t.t. ilgiai, bei kampai susiveda į man tobulą pasiekiamumą, kas garantuoją puikų svorio paskirstymą, o tai savo ruožtu - itin patogią, nevarginančią sėdėseną.

[Roddesign]
* ST (ct) - 52cm
* Pasiekimas - 62cm = TT(cc) 54cm + Iškyša 9cm + ST kampas 1cm - 2 cm (iškyšos kampas).
Taigi, šis dviratis iš ties yra mažokas, tačiau klausimas kiek? Pagal mano skaičiavimus - kokiais - 5-7cm pasiekiamumo atveju. Ir ST atveju - visiškai nemažas, kadangi šis dviratis turi pakankamai ilgą balnelio vamzdį (270mm), kurio rėmo vidinėje dalyje palieka apie 50%, kai išsikeliu balnelį į reikiamą 73cm (nuo BB centro iki balnelio viršaus) aukštį. Klausimas lieka tik toks: jeigu gaučiau ilgesnę vairo iškyšą (sakykim 13cm), ar to pakaktų, kad dviratis staiga taptų tinkamas? Atsakymas paprastas: 54+13+1-2=66 reiškia beveik. Tai dabar klausimas: ar tie 2cm man svarbu, ar nelabai? Kažkaip manau, kad atsižvelgiant į tai, jog sportinių aukštumų nesiekiu, o dviratį naudočiau tik geru oru ir šiaip palakstymams, kelionėms į darbą, bei parodai. Prieinu išvados: su sąlyga, jog gausiu ilgesnę iškyšą, dydis bus tinkamas, pagal panaudojimą :) Arba dar kitaip: šis dviratis puikiai tiks iki pasitaikys tinkamesnių išmatavimų geresnis ir gražesnis :smt004

Autorius:  Giedrius.S [ 2013-11-26 01:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - pirmasis mano plentinukas

52cm yra visiškai "totali" pieva. Iškėlus aukštai sėdynę, centras nueina į priekį, jei būtų orginalus sėdynkotis, jis pagal tavo ištraukimo lygį - kabėtų ore. Gali važinėti ir su ilgu seatpostu, bet susiderink balnelio padėtį, nes pamesi kelius.

Jei toliau galvosi eksperimentuoti turiu senovinį TTT 12cm 1" vairo iškyšą, jei gerai pamenu titaninis ir kitą turiu berots 10 ar 11cm. Užsuk pažiūrinėsi.

Mano ūgis 176cm, man tinkami dviračiai su ST 54-55cm ir TT-55-56cm su 6-8cm vairo iškyša.
Turiu Pinarello 52cm na sorry, bet sado mazo su juo važiuoti, nors ir sėdynės iškyšą išsitraukiu kiek pridera, Nomeda 171cm ūgio, su juo lekioja, jei viskas laaabai patogu.

Šiaip nuotrauka :)

Prikabinti failai:
padetis.jpg
padetis.jpg [ 569.04 KiB | Peržiūrėta 10304 kartus(ų) ]

Autorius:  Meisteris [ 2013-11-26 09:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Roddesign - pirmasis mano plentinukas

Tai va, kad su tokiu dydžiu gaunasi gimdymas per užpakalį. Sėdynė, nors ir susiderina tiek vertikaliai, tiek horizontaliai, bet vairas, nei horizontaliai, nei vertikaliai normaliai neatsistoja ką nori tą dėk...

Šiaip idealu būtų rasti rėmą ST(ct) - 55-56cm, TT(cc) - 58cm ir 12cm vairo iškyšą. Arba kažkas panašaus: ST(ct) - 55-56cm, TT(cc) - 57cm + 13cm vairo iškyša. Bet geometrija tokia įdomi čia išeina, kažin ar daug šansų turiu tokį surasti (kiek žiūrėjau internete parduodamų rėmų, tai tokių nemačiau)?

Na, panašu, jog reikės pažaisti su vairo iškyšom grynai dėl smalsumo, bet realiai reikia žvalgytis teisingesnio rėmo, jei ne idealaus, tai paskutiniu atveju tokio, kaip pas indėną: ST(ct) - 58, TT (cc) - 58.

Puslapis 25 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/