Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-04-16 17:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 111 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2014-02-02 00:48 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
Šiandien skyriau laiko stabdžių trosams, šarvams, bei vairo juostai. Tad pabaigtuves jau galima užuosti, teliko tik pavarų trosai, bei šarvai ir Koga-Miyata bus važiuojanti!

O paskutiniai daigtai pirkinių sąraše bus Look kleo flex pedalai, bei koks nors patogesnis balnelis, galimai WTB silverado, nebent kas nors geresnį užrodytų ;)

Paveikslėlis

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Paskutinį kartą redagavo Meisteris 2014-02-02 10:05. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-02 01:16 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1246
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
Nu laukiam laukiam :)
o dar pasikabinėsiu : su baltu buteliuko laikikliu, pvz va tokio dizaino ir spalvos buteliukas atrodytų nesveikai prie tokio dviračio :)
Paveikslėlis

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-02 10:18 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
Ooo, geras! Dėkingas už užuomina, kaip tik laužiau galvą, nesugalvodamas ką su ta gertuve daryti. Turiu keletą gertuvių ir bent tris laikiklius, o nei vienas padoriai nesudera :) Dabartis teliks, tik susirast tokią gertuvę, kaip toje nuotraukoje :)

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-02 12:02 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1246
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
nežinau ant kiek čia cycling ir ar jinai tinka cycling :) bet pagalvojau, kad prie tamsiosios rėmo purpurinės dalies labai tiktų. O laikiklis gal nebūtinai baltas. Gal prie likusių gelžgalių koks chrominis tiktų. Tai tuo pačiu ir staromodną dvasią išlaikyt pavyktų :)

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-03 10:41 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
Konkrečiai šita gertuvė, matyt, vaikštūnams skirta (sprendžiu pagal nedidelį karabiną prisegimui prie kuprinės). Tačiau, jei pavyktų rasti panašios spalvos dviratininkams skirtą, tai tikriausiai atrodytu išties neblogai :)

Tiesa, vakar visą dieną prasikankinau su priekinių pavarų perjungimu... Kažkokia nesąmonė, atrodo viskas paprasta, viskas tinka, viskas vietoj, o junginėjimas tai atsiprašau, kaip pas maskatuoklį subyrėjusia pavarų dėže... Štai galinės pavaros veikia tobulai, derinu priekines. Prisuku jungiklį prie ausies, atreguliuoju aukštį (instrukcijoje 1-3mm, atreguliuoju 2), nustatau mažos žvaigždės ribojimą, ranka įtempęs prijungiu trosą - ant didesnės žvaižgždės neužsimeta. Sukinėju tempimo reguliatorių, tada užsimeta, tačiau pusė mažesnių galinių žvaigždių trina grandinę į išorinę jungiklio pusę, o kai gražinu ant mažesnės žvaigždės - pusė didesnių galinių žvaigždžių trina grandinę į priekinio jungiklio galinę pusę...

Atreguliuoju aukštį miminaliai, kad vos vos narvelis neliečia didesnės žvaigždės dantukų, pasuku narvelį šiek tiek į vidinę pusę, jungiu trosą - šiek tiek geriau, iš kart galima užmesti grandinę ant didesnės žvaigždės, o pareguliavus tempimą regis veikia gerai, tačiau dvi didžiausios žvaigždės gale vist vien trina grandinę į narvelį, kuomet priekyje naudojama mažesnė žvaigždė. Lygiai kaip ir dvi-trys mažiausios žvaigždės gale trina grandinę į narvelį, kai naudojama didelė žvaižgždė priekyje. Jeigu dar labiau tempiu trosą, tai idealiai veikia tik su viena žvaigžde (arba visos pavaros veikia gerai priekyje naudojant didelę, arba tiktai mažą). Tarkim grandinė niekur nesitrina naudojant didelę, tačiau tuomet didžioji dalis galinių žvaigždių trina grandinę į narvelį naudojant mažą... Beletristika kažkokia. Pasimatuoju grandinės liniją, tai lyg ir tvarkoj, blogiausiu atveju 1-2mm per toli, bet tai mano galva labai menka paklaida, kuri gali susivesti į centrinės rėmo linijos nustatymą iš akies. Net jeigu tikrai tiek yra, kiek žinau vis vien neturėtų kelti bėdų :?

Visokius video žiūrėjau, tai ten jiems viskas taip paprastai gaunas... net erzina :D Atreguliavo aukštį, pasukinėjo L varžtą, prijungė trosą, dar vos vos patempė, pajunginėjo pavaras, pasukinėjo H varžtą - voilia! Kas abydniausia, tai indėnui irgi lygiai taip paprastai pavyko suderinti... Na, bet čia kas per...

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-03 11:22 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1246
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
O kaip su centrinės ašies ilgiu? Gal švaistiklis išneštas per daug?

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-03 11:33 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
Ašies ilgį parinkau pagal Shimano rekomendaciją šiems (FC-1056 švaistikliams) - 107mm JIS. Reiktų surasti būdą kaip galėčiau tiksliai išmatuoti grandinės liniją, kiek žinau, nuo rėmo centro turėtų būt 41mm iki mažosios žvaigždės ir 46mm iki didžiosios, arba 43.5mm iki švaistiklio vidurio. Matuoju su liniuote, su paklaida iki mažosios 41-42mm, iki didžiosios 47-48mm kažkaip lyg ir tvarkoj, arba mažumėle per daug. Būtų galima mėginti 103mm JIS kasetę įstatyt, tai turėtų per 2mm paslinkti švaistiklius į vidinę pusę, iki rėmo dar liktų koks 1mm. Kaži iš kur tiktai tokią kasetę galėčiau gauti, iš ebay siūstis už 100 pinigų, nežinant ar padės, visai neturiu noro :)

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-03 11:48 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1246
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
nu bet ir 1 mm mažoka iki rėmo :roll:

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-03 12:47 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-04-18 01:24
Pranešimai: 301
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Audrius
Patikrink, ar permetėjas tinakmas tavo rėmui pagal kampą tarp seat tube ir chain stay, ir ar permetėjas tinkamas priekinei žvaigždžių dydžių kombinacijai. Dar pabandyk permetėją kilstelt aukštyn (kad minimalus tarpelis tarp viršutinės žvaigždės ir permetėjo būtų 2mm). Dar gali pasukiot patį permetėją aplink seat tube: optimaliai permetėjas turi dirbt kai jis stovi lygiagrečiai žvaigždžių plokštumai, bet kartais tenka jį pasukt kad apatinė dalis būtų kiek labiau į išorę nei viršutinė. Tokiu atveju sumažėja skersuotos grandinės trynimasis į permetėją, bet kartu ir sumažėja perjungimo tikslumas. Ir atvirkščiai - pasukus į kitą pusę (permetėjo viršus labiau išorėj nei apačia) padidėja perjungimo jautrumas, bet kartu ir grandinės trynimasis ją skersuojant.
Apskritai su priekiniu permetėju paprasta būna tik žiūrint youtube filmuką, o natūroj tenka gerai paplušėt jį reguliuojant :)

_________________
Trek Cobia 2012
Merida Road Race 901
Corratec X-Vert Cross


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-03 18:04 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
Dėkingas už patarimus, perjungiklis pritaikytas 14-kos dantų skirtumui tarp žvaigždžių, pas mane yra 10 (52-42), dėl sėdynvamzdžio kampo - nežinau, turėsiu pasitikrinti (tačiau čia viskas turėtų būt gerai). Jungiklio labai smarkiai sukinėti neturiu galimybės, mat manasis yra tvirtinamas prie ausies, o ne tas, kur žiedeliu apkabina vamzdį. Pamėginsiu dar pažaisti su reguliavimu, bei trosais/šarvais, viliuosi, jog bėda kažkur čia :)

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-04 00:20 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
Na ką, dar šiandienos vakarą linksmai prasėdėjau, besiaiškindamas kas ir kaip. Pirmiausia nutariau išsiaiškinti tiksliai dėl ašies ilgio, tai susiradau rėmo centrą ir pasižymėjau. Matuoju grandinės liniją: 42mm iki mažos žvaigždės, 44,5mm iki vidurio tarp žvaigždžių, ir 47mm iki didelės žvaigždės. Aišku, jog grandinės linija vienu mm per toli išorėje, norint patraukti per tiek į vidinę pusę reikėtų 105mm ašies, kas yra nesąmonė, kiek man žinoma tokių niekas negamina... Tad nusprendžiau dar šiek tiek paveržti švaistiklių varžtus, na ir padėjo. Grandinės linija atsistojo tiksliai į 43,5 (41 iki mažosios, 46 iki didžiosios). Pfu, kaip gerai, dėl ašies galiu nebesirūpinti, šiems švaistikliams 107mm JIS yra pats tas :)

Tada pasiknaisiojau daugiau informacijos apie savo perjungiklį (FD-1055), tai ST pasvyrimo kampo suderinamumas neturi reikšmės (kadangi naudoju prie rėmo ausies tvirtinamą versiją), o šis perjungiklis yra skirtas 7, bei 8 pavarų sistemoms (jei apskritai būna koks nors skirtumas šioj vietoj). Be to žvaigždžių dydžio skirtumas neviršija leistinos normos. Tad suderinamumo klausimai išspręsti.

Tada pakeičiau įtartiną šarvą į kitokį ir ėmiausi perjungiklio reguliavimo, tvirtinimo ausis kentėjo :( bet radau bemaž tinkamą kampą, bei aukštį, kuriame susireguliuoja ženkliai geriau, negu prieš tai. Dabar priekyje pavaros persijunginėja idealiai, tik grandinė truputį liečia vidinę narvelio sienelę, kuomet gale didžiausia žvaigždė, o priekyje - mažiausia. Bei truputį liečia išorinę narvelio sienelę, kuomet gale mažiausia žvaigždė, o priekyje - didžiausia.

Galimai, panaudojus 9-tuko grandinę viskas veiktų, bet įtariu dar šiek tiek pažaidus su perjungiklio sukinėjimu turėtų kažkas pavykti ir be keitimų. Pergalė visai čia pat! :evil:

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-04 00:39 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1246
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
Ai tarp kitko, aš ant Raleigh 8uko sistemos, iš "biednumo" ir naudoju devintuko grandinę :) Sakyčiau net gražiau viskas dirba.

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-05 02:03 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
Na keliu rankas, nesugalvoju ką dar galėčiau išmėginti ir kas galėtų įtakoti tokį maskatuoklišką darbą... Geriausia ką pavyko pasiekti, tai naudojant didelę žvaigždę priekyje veikia visos pavaros. Tik tuomet su maža priekyje, neveikia trys/keturios didžiausios gale. Arba kaip rašiau anksčiau, neveikia didelė gale - maža priekyje, bei maža gale - didelė priekyje. Kažkoks absurdas... Kiba tie perjungikliai tvirtinami prie rėmo ausies tokie š yra :?

Na, bet pamėginau nuimti mažą žvaigždę ir uždėti atbulai, tai dabar neveikia trys mažiausios gale (grandinė ima liesti didžiąją žvaigždę). O viena didžiausia gale - mažesnė priekyje veikia tik iš bėdos (vos vos liečia perjungiklio narvelį).

Tai manau reiks važinėt taip, o kai ateis laikas keisti grandinę, tai pamėginsiu kas gaunasi su devintukui skirta :)

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-05 10:11 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1246
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
O dar durnas klausimas: atpalaidavus iš vis troselį nuo priekinio permetėjo, ir atsukus ribotuvo varžtus, patikrint ranka judinant permetėją neina įsitikint jo eigos deadzone?

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-05 11:44 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
Reikės vakare pamėginti, už tai nieks nemuš :) dar susimąsčiau apie tai, kad ant pirmojo plentinuko, buvo toks pats perjungiklis, tik tvirtinamas tiesiai prie ST žiedelio pagalba ir nors atitarnavęs, bet veikė puikiai, tiesa su 7nių žvaigždžių kasete gale. Tai gal vis tik FD-1055 perjungiklis yra skirtas 7niom pavarom ir tas skirtumas kažkoks didesnis, nei vien marketingas :? Juoba pasikuitęs internete, radau ir tokį FD-1056, kuris galimai pritaikytas 8-ioms pavaroms, nors iš nuotraukų nematau jokio skirtumo tarp jų :/

Kitam forume dar gavau patarimą pasidaryti medinį pleištą ir šiek tiek padidinti tarpą, tarp narvelio sienelių...

Tiesa, kiek mačiau, ant tamistos Raleigh lyg irgi toks perjungiklis (prie ausies tvirtinamas 105SC) naudojamas, gal žinai tikliai modelį (FD-1055, ar FD-1056)?

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 111 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai