Velomanų puslapis
http://www.velomanai.lt/forumas/

Alyva Koja-Minata Exerciser
http://www.velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=25&t=5925
Puslapis 68

Autorius:  Darysp [ 2014-05-30 00:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Dažniausiai gamintojas kasetei rašo svorį mažiausios gradacijos (pvz 11-21). Mes jau mokyti čia - visada reikia internete pasitikrinti tikrą svorį ;)

Autorius:  G1nt45 [ 2014-05-30 13:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Egidijau, kokia gradacija nupirktos kasetės?
Gamintojas savo puslapyje pateikia svorį ir nurodo gradaciją, Tavo atveju, Miche Primato 8 SH 196 g (12-21).
http://www.miche.it/en/catalogo/catalogo-miche/pignoni/pignoni-primato-8-9-sh

Autorius:  Meisteris [ 2014-05-30 14:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Pas mane 14-23 žvaigždynas, kuris gamintojo puslapyje neminimas, atrodytų, jog neturėtų skirtis nuo 12-21 per visus 80g :shock:

Šiaip ar taip, bala nematė to svorio. Vis vien pirkau dėl nelabai patikusios šimaninio žvaigždyno gradacijos (11-26 Mažiausios dvi nenaudojamos, didžiausios dvi taip pat, o vidurinės - perdėm skirtingos). Tik tiek, kad palyginus su šimano 331g, tai šitas ~195g atrodė itin jėginis pasirinkimas. O šiaip, žvaigždynas daug žadantis, labai tolygios žvaigždės (14-15-16-17-18-19-21-23), galimybė pasiderinti gradaciją (ar tiesiog pasikeisti sudilusią žvaigždutę) ir svoris vis tiek geresnis už šimaninės, ir visa tai už tą pačią kainą :)

Autorius:  Darysp [ 2014-05-30 16:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Chmm ... 42-26 kombinacijos nenaudoji :roll: , tai kokia kombinacija važiuoji į Parodos kalną? 42-23?

Autorius:  Meisteris [ 2014-05-30 16:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Erm, galėsiu pažiūrėti tiksliau kiek dantų gale būna, o kol kas galiu pasakyt tiek, kad paprastai būna priekyje 42, o gale trečia/ketvirta žvaigždutė, berods 23/21 ir bus. Nors gali būt, kad yra tekę panaudot ir antrą nuo didžiausių, kuomet išlindau iš po žieminio miego :) Šiaip ar taip, ta 26 dantų žvaigždė man visiškai ne į temą, reiks nebent senatvei atsidėt... Bet keista, kad 11-12 žvaigždučių kelyje irgi nenaudoju, kažkaip atrodo „per sunki pavara“ su jom :mrgreen:

Autorius:  victaras [ 2014-05-31 21:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

aš taip pat pusantro mėnesiuko naudoju miche kasetę, ir taipogi 14-23, man patinka tas tolygumas labai :) Su 39-53 prieky visko kol kas užtenka mūsų lygumose ;)

Autorius:  Meisteris [ 2014-06-03 07:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Dar tik išmėginsiu šią kasetę, bet džiugu girdėt, kad veikia gerai :) Kaip tik daugiau tolygumo ir norėčiau.

Autorius:  Meisteris [ 2014-06-12 23:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Pavara buvo sėkmingai išbandyta Kaunas-Marijampolė-Kaunas maratone. Labai džiaugiuosi, jog pateisino visus lūkesčius. Koja-Minata buvo pakankamai greita nuokalnėse, pakankamai smagiai laipiojo po įkalnes, o minant ilgą, nuobodų ir tiesų kelią tas pavarų tolygumas iš ties labai šauniai susigadyjo! Kaip sakant viską iš savęs išspaudžiau, tik šiandien ryžausi patikrinti, kaip kojoms sekės atsigauti... Panašu, jog po maratono smarkiai sustiprėjo, dviratis regis vėju varomas skrieja tarsi pūkelis :mrgreen:

Paveikslėlis

Autorius:  Meisteris [ 2014-06-20 09:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Vakar gavau naujų žaislų, tarp kurių naujosios, super krūtos, lenktyninės Schwalbe One padangikės (25mm į galą ir 23mm į priekį), latekso kamerikės, DT revolution stipinai, tai jau nauji ratukai oj kaip kvepia :twisted:

Dar pamėginimui paėmiau Shimano PTFE sauso tepalo, kurio pirmas įspūdis labai geras! Žiūrėsiu kaip bus ilgainiui, bet palyginus su tuo ką naudojau, tai čia tikrai doras reikalas :)

Paveikslėlis

Grįžtant prie įrankinės avariniam atvejui, manau, jog esu pasiruošęs važinėjimuisi tolimais atstumais. Įrankinė papildyta Park tool klijuojamais lopais, bei grandinės įrankiu ir dabar visas turinys:
* Presta -> Schrader adapteris
* Lopai (paprasti ir klijuojami)
* Atsarginė kamera
* Pora montavimo mentelių
* Grandinės įrankis
* 5 ir 6mm šešiakampis raktelis
* Šiek tiek plastikinių dirželių

Paveikslėlis

Ir visa tai nesveria nė 2kg :!: Įrankinėje dar liko vietos ir buto raktams :)
Paveikslėlis

Pabaigai, ateityje vairą apsuksiu balta Fizik microtex juosta, kuri nežinia ar bus praktiška, tačiau vaizdžiai dviratį turėtų užbaigti :)

Autorius:  Kestis [ 2014-06-20 11:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Aš šiemet ant Shimano PTFE perėjau, tai kur kas labiau patenkintas nei Finish Line produkcija.
Kas lėmė kamerų pasirinkimą?

Autorius:  Meisteris [ 2014-06-20 11:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Tiesiog smalsumas, niekad nemėginau latekso kamerų (o internetai tauškia, jog sunkiau pradurt, geriau rieda ir t.t.), kadangi netikiu, kol nepabandau, tai ir nutariau pamėgint. Juoba, jei jau apsiėmiau darytis krūtus ratus, tai iki galo :D

Autorius:  Darysp [ 2014-06-20 12:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Kestis rašė:
Aš šiemet ant Shimano PTFE perėjau, tai kur kas labiau patenkintas nei Finish Line produkcija.

Aš pernai perėjau. Pritariu 100%

Autorius:  kaunatis [ 2014-06-20 13:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

Meisteris rašė:
Schwalbe One padangikės (25mm į galą ir 23mm į priekį)


Kodėl būtent toks pasirinkimas?

Kiek matęs, jei renkasi žmonės skirtingo aukščio padangas, aukštesnė eina į priekį, sukibimo daugiau --> posūkiai stabilesni.

Autorius:  mantasm [ 2014-06-20 14:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

MTB deda platesnę priekyje dėl sukibimo. Plente dažniausiai deda priekyje siauresnę dėl aerodinamikos.

Autorius:  Meisteris [ 2014-06-20 14:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Alyva Koja-Minata Exerciser

kaunatis rašė:
Meisteris rašė:
Schwalbe One padangikės (25mm į galą ir 23mm į priekį)


Kodėl būtent toks pasirinkimas?

Kiek matęs, jei renkasi žmonės skirtingo aukščio padangas, aukštesnė eina į priekį, sukibimo daugiau --> posūkiai stabilesni.


Vieną priežąstį Mantasm jau atskleidė, išties plentininkai mėgsta taip daryti dėl aerodinamikos (Tai irgi knieti pamėgint ar nors kas nors jaučiasi). O dar vienas dalykas, tai platesnė padanga maloniau važiuoja, bei yra patikimesnė (atsparesnė prakirtimams, atsparesnė ratlankio perkaitinimui ir kiek ilgiau tarnauja) visa tai yra svarbu galiniam ratui, mat svorio apkrova ir galios perdavimas tenai yra didesnis. O priekyje tai ne taip svarbu, todėl galima mėgautis plonesnės padangos mažesniu svoriu, aero ir t.t. Bent jau toks pamąnymas.

Žinoma, kai padangos nevienodos, tai apribojama galimybė jas kaitalioti (kas kiek tai šimtų km yra sveika apkeisti padangas, išlošiant kažkiek tarnavimo laiko, mat galinė padanga paprastai sudyla greičiau).

Vėl gi, noras kažką įdomesnio pamėgint ir pačiam nuspręst kaip geriau apsimoka ;)

Puslapis 68 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/