Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2019-09-20 06:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2014-02-13 22:04 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Na ką, forumiečių prašymu teks pristatyti mano šių metų projektą (plentinukas Lapierre Sensium).

O planas yra toks - šiemet vasaros pabaigoje bus daromas sportinis turizmas į Alpes. Važiuosiu su auto į Bormio (Italija) ir vešiuosi dviratį. Ten su dviračiu patikrinsiu vietinius įkilimus į 2.5-2.7km aukštį. Tai būtų Passo del Stelvio, gal dar Passo Gavia ir Mortirolo, bet nemanau, kad viskam užteks sveikatos. Grįžtant dar bandysiu pervažiuoti Austrijos "High Alpine road", kitaip Grossglockner pass. Čia būtų apie 24km ilgio sukilimas su vidutiniu gradientu apie 5.7% ir panašaus ilgio nusileidimas su vidutiniu nuolydžiu 8.3%. Suprantu, kad tokie pasivažinėjimai vietiniams kalniečiams niekai, bet tokiems lygumų kirminams, kaip mes, tai jau bus iššūkis. Įdomu koks jausmas minti į Parodos kalną, kurio ilgis apie 17km (čia būtų Passo Gavia pakilimas su vidutiniu gradientu apie 8%, bet vaizdai ten NEREALŪS)

Kad įsivaizduoti apie ką eina kalba, žemiau ęsantis Passo del Stelvio kelio paveikslėlis labai gerai iliustruoja:
Paveikslėlis

Ilgai galvojau kokį dviratį imti šiai kelionei. Mano Cervelas netinka, nes neturi žemų pavarų (žemiausia 39-28) ir geras kalnų šoninio vėjo gūsis aero dviratį su aero ratais gali išversti ant šono (kas buvo kalnuose, žino, kaip ten pučia). Mano CX'as kaip ir tiktų, bet jis sunkokas (apie 10kg). Nusprendžiau tam reikalui specialiai susirinkti maksimaliai lengvą, bet dar tvirtą dviratį, kad atlaikytų greitus ir ilgus nusileidimus. Transmisiją dėti tik 3x10 speed, kad turėti 1:1 perdavimą įkalnėms virš 12%

Nelabai dar turiu ką parodyti, tai pradžiai:

Rėmas Lapierre Sensium. Rėmo svoris 1150g, šakės svoris 380g. Visi trosai rėmo viduje.
Paveikslėlis

Ratai Campagnolo Zonda, tikras svoris 1543g, padangos Michelin Pro 3 (po 200g)
Paveikslėlis

Grupė Campos Centaur'as 3x10 (priekis 52-39-30, galas 12-30). pasirinkimas buvo tarp Campos ir Shimano, nes SRAM neturi trijų žvaigždžių sistemos plentui. Apsisprendžiau ties Campa, nes tame pačiame kainų lygmenyje, Campa yra lengvesnė, nei Shimano.
Deja, kolkas galiu parodyti tik tiek ;)
Paveikslėlis

Vairas mano mylimasis FSA K-Wing (nuo Kuota). Vairo svoris 245g, shifterių - 378g
Paveikslėlis

Visi svoriai yra sverti mano pačio. Planuojamas dviračio svoris apie 7.4-7.45kg.
Dar trūksta keleto komponentų (jau eina - laukiu) ir bus galima pradėti rinkti.

Jei šitas dviratis patiks ir prilips, tai jį naudosiu visokiems plentiniams pasivažinėjimams, o tada ant Cervelo atsistos TT vairas ir liks ten pastoviai ;)

Tai tiek pradžiai ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 08:58 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
:shock: naujienomis padvelkė, turiu galvoje, nusimato ryškus dviratukas, nes kažkaip pripratau tavo dviračius matyti su dominuojančiom juodom/pilkom spalvom :) ir aišku dydis reikalas Campos komplektas, labai lauksiu įspūdžių apie Centauro.
P.S. dviratį konstruoti aišku gerai, bet važiuoti į tą pragarą kurį aprašei... nežinau ar čia gera idėja :D

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 09:23 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-24 14:07
Pranešimai: 1084
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Imantas Bruožis
Planas jėgiškas! Baltai pavydžiu, High Alpine road prieš keletą metų atkarpėlę išbandžiau- nerealu. Paprasti žmogeliai, didžioji dalis iš kylančių ten, važiuoja su MTB, dėl žemų pavarų, vidutiniu 3-5 km/h greičiu, tokiais raudonais, violetiniais ir mėlynais veidais. :)
Patys kiečiausi aišku su plentais ir tie važiuoja laikui... Sėkmės tau, Dariau, išpildyt svajones ir lauksim reportažo su įspūdžiais.

_________________
suk iš kelio dėl takelio


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 10:47 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2010-05-23 23:03
Pranešimai: 441
Miestas: Vilnius
Fantastika, kaip ir aš ten norėčiau :) Teko vieną kart gyvenime non stop kilti į kalną 15 km (Costa Rica), tačiau su MTB, nes pakilus buvo 10 km nusileidimas offroad. Labai bus įdomu išgirsti įspūdžius po viso šito. O gal įspūdžiai bus po kiekvienos dienos važiavimo? Dar labai įdomu būtų viską matyti (pulsą, kadensą, greitį, gradientą ir t.t.).
Sėkmės projekte ir linkiu įveiktį visas šitas perėjas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 11:33 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-06-06 16:25
Pranešimai: 96
Miestas: Kaunas
Skype: lukevyta
Vardas, Pavardė: Vytautas
O, labai įdomus projektas tiek iš turizmo pusės, tiek ir iš techninės. Centaur grupė spėjus bus su raudonais akcentais, "black & red" variantas? O kaip su švaistikliais -- reikėjo turbūt pasirūpinti ir kairiojo švaistiklio nuėmimo įrankiu? Užsideda tai jis paprastai, bet va nuimti....


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 14:36 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1176
Kaip Centaur rankenų funkcionalumas? Veloce kiek žinau gerokai supaprastintas :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 16:35 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2011-06-02 13:58
Pranešimai: 1243
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius Balčiūnas
Nu aišku negaliu taip sakyti, kadangi asmeniškai neturėjęs, o vadinasi ir patirties nėra, bet bijau kad būsiu užkietėjęs popsistas (shimanininkas). :) Neįsivaizduoju savęs maigančio tuos keistus sram ir campos shifterius. Gal kas apšvies kaip ten serijos Campos pagal metus kinta, kaip jos žymimos? Kaip orientuotis ar tai sena, ar nauja laida?
Dariau, o pavyzdžiui Kuota nebūtų atidirbus šio žygdarbio?:) Juk lengva, ne kokia super-turbo-aero, nors kiek supratau jos jau senokai nebeturi.

_________________
BESTTEAM ::: DVIRAČIŲ MĖGĖJŲ IR ENTUZIASTŲ KOMANDA IŠ KAUNO


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 17:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1176
Jau du sezonus atsėdėjau su Campa. Po poros išvažiavimų pripratau ir labai patenkintas. Kai žiemą/pavasarį atsisėdu ant prastam orui skirto Shimansko dviračio - laukiu nesulaukiu kada dings druskos ir trauksiu išeiginį. Man dabar Shimano sistema atrodo keista :)

Centauras kažkas ~ 105 lygio. Senesnio tipo 10uko sistema, tad suderinama su senom dar prieš 11uko išėjimą gamintom grupėm. Ryškiai pigesnė už kokį Record, bet kur reikia ten netaupo, pvz stabdžių rankenėlės - kartonas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 18:21 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
myciokas rašė:
O gal įspūdžiai bus po kiekvienos dienos važiavimo? Dar labai įdomu būtų viską matyti (pulsą, kadensą, greitį, gradientą ir t.t.).

Bandysiu. Gal į forumą, gal į Facebook'ą. Online gali būti sunku pratransliuoti, nes užsienyje interneto kainos nenormalios, bet į visus Endomondo, Strava ir Garmin Connect tai tikrai sukelsiu visus duomenis iš Garmino.
vylu rašė:
Centaur grupė spėjus bus su raudonais akcentais, "black & red" variantas? O kaip su švaistikliais -- reikėjo turbūt pasirūpinti ir kairiojo švaistiklio nuėmimo įrankiu? Užsideda tai jis paprastai, bet va nuimti....

Ne, grupę nuspręndžiau imti "deep black", kad nesigautų raudonai raudona. Pedalai ir tie bus raudoni Look'ai. Įrankį jau turiu iš seniau (rusiškai vadinamą paprastą "sjomniką"). Veikia puikiai, tik nuiminėjant, reikia ant švaistiklio iš vidinės pusės paklijuoti lipnios juosto, kad "sjomnikas" neapibraižytų. Naudojau jau ne kartą.
mantasm rašė:
Kaip Centaur rankenų funkcionalumas? Veloce kiek žinau gerokai supaprastintas :roll:

Realiai esu bandęs Super Record'ą, Atheną ir Centaurą. Pas Campą dabar yra dvi sistemos - "ultrashift", kuri į abi puses jungia po kelias pavaras (Chorus ir aukščiau) ir "powershift", kuri į žemesnę pusę jungia per kelias pavaras ir į aukštesnę per vieną (Athena ir žemiau).
jumbo rašė:
Neįsivaizduoju savęs maigančio tuos keistus sram ir campos shifterius.

Be problemų ;) Campa viskas paprasta, o iš apatinės pozicijos gerookai patogiau, nei Shimano. Va, prie SRAM'o tai reikia priprasti - ten durnoka sistema. Nors ant mano CX'o stovi SRAM Rival'is ir man visai gerai - pripratau per pora dienų.
jumbo rašė:
Dariau, o pavyzdžiui Kuota nebūtų atidirbus šio žygdarbio?:) Juk lengva, ne kokia super-turbo-aero, nors kiek supratau jos jau senokai nebeturi.

Būtų, bet "žygdarbis" buvo sugalvotas, kai Kuotos jau nebebuvo :( , o ir perdavimas pas Kuota buvo visai netinkamas (kuris nukeliavo ant Cervelo).
mantasm rašė:
Centauras kažkas ~ 105 lygio. Senesnio tipo 10uko sistema, tad suderinama su senom dar prieš 11uko išėjimą gamintom grupėm. Ryškiai pigesnė už kokį Record, bet kur reikia ten netaupo, pvz stabdžių rankenėlės - kartonas.

Tiesą sakant aš Shimano su Campa nebelyginu (kaip ir SRAM su Shimano), nes kainų ir svorių lygmuo visiškai skirtingas. Shimano gamina pigias grupes Sora, Tiagra, na gal dar 105. Kiti gamintojai visiškai pigių grupių net negamina. SRAM Apex ir Campos Veloce jau nebeskaitau pigiomis grupėmis, plius jos yra gerokai lengvesnės, nei Shimano pigiosios, bet ir brangesnės.
Dar apie kainas. Triple grupės yra ženkliai brangesnės, nei double. Tas pats galioja ir Shimano, bei Campagnolo. Palyginimui - Centaur'o kaina yra identiška Ultegra kainai, jei Centaur'as nekarboninis. jei Centaur'as su karboniniais švaistikliais ir karboniniais lever'iais, tai bus dar brangesnis, nei Ultegra. Taip, kad nelabai išeina Shimano lyginti su Campa ;)

Ačiū visiems už palinkėjimus ;) Jau nebesitrauksiu nuo šito plano - imsiu tas perėjas. O kas iš to gausis, matysim. Dar kartą ačiū už palinkėjimus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 18:43 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-10-31 23:29
Pranešimai: 176
Miestas: Šiauliai
Vardas, Pavardė: Gintautas
Projektas toks neįprastas, Lapierre, campagnolo, 3x10. Man asmeniškai centaur'as, tai toks tarpinis variantas tarp 105 ir ultegra grupių, jei kalbėti apie 2x10. Campos karboninės rankenėlės turėtų būti malonios (šiltos) lietimui ypač vėsesniu oru. :) Ir šiaip, campos produkcija patraukli akiai. Sėkmingai užbaigti projektą, lauksim bendro vaizdo.

P.S. Pro akis neprabėgo šis Dariaus pasisakymas:
Cituoti:
Mano CX'as kaip ir tiktų...
Dar vienas naujas projektukas?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 19:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-05-10 23:38
Pranešimai: 1176
Darysp rašė:
mantasm rašė:
Kaip Centaur rankenų funkcionalumas? Veloce kiek žinau gerokai supaprastintas :roll:

Realiai esu bandęs Super Record'ą, Atheną ir Centaurą. Pas Campą dabar yra dvi sistemos - "ultrashift", kuri į abi puses jungia po kelias pavaras (Chorus ir aukščiau) ir "powershift", kuri į žemesnę pusę jungia per kelias pavaras ir į aukštesnę per vieną (Athena ir žemiau).


Kažkodėl buvau susidaręs vaizdą, kad Centaur > Athena, nors vardan suderinamumo su senais komponentais yra 10ukas. Kaltas :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-02-14 20:03 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Tai, kad daugiau mažiau Centaur yra praktiškai lygus Athenai (pagal svorį ir komponentų lygį, net sakyčiau ir kainą). Bike-discounte Athenos triple krankai yra pigesni, nei Centauro. Čia kaip kokiame online shop'e rasi. Tiesiog Centauras yra dešimtukas, o Athena yra vienuoliktukas.

Palyginimui: Shimano Ultegra ir Campos Centauras kainuoja praktiškai vienodai, bet Ultegra yra 100g sunkesnė.

P. S. Campagnolo savo triple grupes (3x10 Centaurą ir 3x11 Atheną) pradėjo gaminti tik 2013 metais.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-06-27 10:17 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Na, šiaip ne taip suradau laiko surinkti Lapierą. Štai kas gavosi:

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Komplektacija nurodyta pirmame poste. Dviračio svoris, kaip ir planavau, gavosi:
Plikas, kaip deklaruoja gamintojai - 7,39 kg
Pilnas, kaip matosi nuotraukoje - 7,78 kg

Testai padaryti, į kalną lipa puikiai. 10 procentų įkalnėje, pulsą pavyko sukontroliuoti ties 140-150. Dumsim į Alpes ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-06-27 10:30 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-06-06 16:25
Pranešimai: 96
Miestas: Kaunas
Skype: lukevyta
Vardas, Pavardė: Vytautas
Dariau, ar patenkintas Zondomis? Kaip ratai?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-06-27 11:12 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Ratai kaip ratai, bet kaip Centauro vs. Shimano?

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai