O po teisybei vadintūsi S-Works McLaren Venge replica, katra gimė aprinkus Vision Comp Race rimtesnėm detalėm ir panorus įsigyti anglies rėmą.
Susiklostė palankios aplinkybės ir aš jį ganėtinai greitai įsigyjau, nesulaukęs nei sezono pabaigos, rizikuodamas, kad kažko truks, ar bus negerai, ir aš perrinkinėdamas ilgai liksiu be dviračio varžybiniam įkarštyje. Įtakos apsispręndimui turėjo ir amerikonų apžvalgos būtent apie šitus rėmus. Įtakojo ir gera nuomonė, apie kokybišką mano komandos bičiulio karboninę Pinarello rėmo repliką, gimusią, taip pat, Siauraaklandijoj. Galų gale, nereikėjo kažko medžioti sau tinkančio ir patinkančio; užsakiau norimą dydį, spalvą, norimą BSA tipo centrą. Gavau saugiai, greitai su visais
headset'ais, gražiai supakuotą ir su 5 metų garantija. Apipjautais vamzdynais rėmas+šakė+sėdynkotis svėrė 1830 g. Skaitau, kad jau neblogai, įtardamas, kad mano važinėto Vision vien tik plikutis raudonas rėmas tiek ir dar daugiau svėrė. O šis, kaip ir jo originalas pasižymi savo standumo ir aero savybėmis. Grįžtant prie spalvų - nu patinka man tie McLaren edition nors tu ką ir viskas. Matinė juoda su raudonais akcentais. Tikrasis McLarenas berods, vos ne 20% standesnis už aukščiausio s-works lygio Venge modelį. Bet čia jau ir kūdikiui turbūt aišku, kad pas repliką kalbam tik apie spalvinius variantus
Žodžiu kokybė tenkina, tik pavargau surinkinėjant, nes nebuvo pravesti kontroliniai šniūrai trosams ištraukti. Nudažymas gražus, headset'o aero dangtelis gražiai dirba, gal kiek grubokai užbaigti ertmių kraštai kur įsistato plastikiniai nišų įvedimo nukreipėjai trosams. Jei kas paprašytų, tai gal galėčiau užsimerkęs pamiršti, jog sėdžiu nebe ant senojo dviračio. Kadangi daugelis geometrinių parametrų faktiškai sutapo abiejų rėmų. Pas Venge gal TT sloppingas keliais centimetrais žemiau jungiasi su ST. O visą kitą man nėra neįprasta ir greit susidraugavau su Larioku, nes sėdžiu ant to pačio balnelio, laikau tą patį vairą, tą pačią ultregrą ir tuose pačiuose pedaluose stoviu. O tai, taip pat leido dar ryškiau įvertinti TIK rėmo skirtumus. Gal aš kliedžiu, bet su aliuminiu Vision man iki šiol atrodė truputį utopija laikyti 40 km/h ilgą distanciją. Po treniruotės su šVenge paaiškėjo, kad nieko čia tragiško. Mažiau kankynės.

Apart naujos vairo juostos, būtino braze-on permetėjo ir pabandymui aero gertuvės, trosų, daugiau nieko nekeičiau, viskas ėjo nuo Vision CompRace, bet vis tik:
rėmas: 58cm. pilnas karbonas, įskaitant dropoutai, šakė pilnas karbonas, integruoti trosai.
grupė: pilna Shimano Ultegra 6700 serija, išskyrus FSA Energy stabdžius. Gražinau iš baltų atgal į juodas hoods'ų gumas.
ratai: Mavic Cosmic Carbone SL (Vittoria Open Corsa SC) arba Mavic Ksyrium Elite (Schwalbe Ultremo ZX).
balnelis: SanMarco Aspide superleggera OEM. pilnas karbonas. 100 g.
vairas: Hylix. Integruota iškyra, pilnas karbonas. 42 cm plotis. Ergo
dropai.
pedalai: Look Keo Easy.
gertuvė: Elite Crono CX aerobottle kit. Vėjo tunelyje testuota ir kurta gertuvė su karboniniu laikikliu.
vairo juosta: Fizik su sidabriniais logotipais.
trosai/šarvai: Jagwire Elite. Juodi.
smegenai: Garmin Edge 200
aparato svoris be Garmin, be gertuvės su Ksyrium'ais ir titaninėm užveržimo ašelėm: 7,365 kg.
analogiškai su Mavic CC prisideda apie pusę kilogramo, bet jie nebaisūs, kai tie ratai iš inercijos ir gerai skrosdami orą užsisuka. Mažiau manevringi ir kažkiek kiek sugebu pajusti, apsunkę akcelerojant.
Na o pats dviratis atlaikė jau vienas varžybas, nespėjus nei normaliai atsireguliuot, nei apskritai išsimiegot, bet jis nešė mane puikiai. Pirmą vakarą kai surinkęs išsinešiau į lauką pabandyt, tai ištikrųjų, kaip ir sako, buvo tas pojūtis, kai apkrauni švaistiklius watt'ais ir jauti kaip dviratis eina pirmyn iš po klyno. Tai labai akivaizdus skirtumas nuo prieš tai turėto aliuminio dviračio. Taip kaip inžinieriai pasakoja apie originalą Venge, kuriant šį rėmą nebuvo galvojama vien apie priešpriešinį vėją, kurio dar ir retai gauna dviratininkas, bet taip pat ir apie šoninį. Tai tik pasakysiu, kad nei daugiau, nei mažiau verčia ant šono tas vėjas, negu iki šiol vertė su kūdu aliumu.
Iš kart šiame pranešime atsiprašau Specialized atstovų Lietuvoje, ir norėčiau pridurti, kad tai nėra reklaminis straipnis. Suprantu, kad šis produktas pažeidžia copyright, bet aš jį naudoju savo reikmėms ir jais neprekiauju

Manau kokybė tikrai netraukia prie originalo, ir šiaip turėjau didelių nuotykių su muitine, tai rekomenduoju pasidomėt viskuo ką teks mokėt prieš siunčiant ne iš EU, ir greičiausiai atsisakyt tokio žygio su carbon china rėmais.
na, ir tikiuosi teisingai tarnaus pagal paskirtį toliau


nuotrauka Aurelijaus G.