Velomanų puslapis
http://www.velomanai.lt/forumas/

S-WORKS "Venge" klonas
http://www.velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=25&t=6358
Puslapis 12

Autorius:  jumbo [ 2014-07-31 16:39 ]
Pranešimo tema:  S-WORKS "Venge" klonas

O po teisybei vadintūsi S-Works McLaren Venge replica, katra gimė aprinkus Vision Comp Race rimtesnėm detalėm ir panorus įsigyti anglies rėmą.

Susiklostė palankios aplinkybės ir aš jį ganėtinai greitai įsigyjau, nesulaukęs nei sezono pabaigos, rizikuodamas, kad kažko truks, ar bus negerai, ir aš perrinkinėdamas ilgai liksiu be dviračio varžybiniam įkarštyje. Įtakos apsispręndimui turėjo ir amerikonų apžvalgos būtent apie šitus rėmus. Įtakojo ir gera nuomonė, apie kokybišką mano komandos bičiulio karboninę Pinarello rėmo repliką, gimusią, taip pat, Siauraaklandijoj. Galų gale, nereikėjo kažko medžioti sau tinkančio ir patinkančio; užsakiau norimą dydį, spalvą, norimą BSA tipo centrą. Gavau saugiai, greitai su visais headset'ais, gražiai supakuotą ir su 5 metų garantija. Apipjautais vamzdynais rėmas+šakė+sėdynkotis svėrė 1830 g. Skaitau, kad jau neblogai, įtardamas, kad mano važinėto Vision vien tik plikutis raudonas rėmas tiek ir dar daugiau svėrė. O šis, kaip ir jo originalas pasižymi savo standumo ir aero savybėmis. Grįžtant prie spalvų - nu patinka man tie McLaren edition nors tu ką ir viskas. Matinė juoda su raudonais akcentais. Tikrasis McLarenas berods, vos ne 20% standesnis už aukščiausio s-works lygio Venge modelį. Bet čia jau ir kūdikiui turbūt aišku, kad pas repliką kalbam tik apie spalvinius variantus ;)
Žodžiu kokybė tenkina, tik pavargau surinkinėjant, nes nebuvo pravesti kontroliniai šniūrai trosams ištraukti. Nudažymas gražus, headset'o aero dangtelis gražiai dirba, gal kiek grubokai užbaigti ertmių kraštai kur įsistato plastikiniai nišų įvedimo nukreipėjai trosams. Jei kas paprašytų, tai gal galėčiau užsimerkęs pamiršti, jog sėdžiu nebe ant senojo dviračio. Kadangi daugelis geometrinių parametrų faktiškai sutapo abiejų rėmų. Pas Venge gal TT sloppingas keliais centimetrais žemiau jungiasi su ST. O visą kitą man nėra neįprasta ir greit susidraugavau su Larioku, nes sėdžiu ant to pačio balnelio, laikau tą patį vairą, tą pačią ultregrą ir tuose pačiuose pedaluose stoviu. O tai, taip pat leido dar ryškiau įvertinti TIK rėmo skirtumus. Gal aš kliedžiu, bet su aliuminiu Vision man iki šiol atrodė truputį utopija laikyti 40 km/h ilgą distanciją. Po treniruotės su šVenge paaiškėjo, kad nieko čia tragiško. Mažiau kankynės.

Paveikslėlis

Apart naujos vairo juostos, būtino braze-on permetėjo ir pabandymui aero gertuvės, trosų, daugiau nieko nekeičiau, viskas ėjo nuo Vision CompRace, bet vis tik:

rėmas: 58cm. pilnas karbonas, įskaitant dropoutai, šakė pilnas karbonas, integruoti trosai.
grupė: pilna Shimano Ultegra 6700 serija, išskyrus FSA Energy stabdžius. Gražinau iš baltų atgal į juodas hoods'ų gumas.
ratai: Mavic Cosmic Carbone SL (Vittoria Open Corsa SC) arba Mavic Ksyrium Elite (Schwalbe Ultremo ZX).
balnelis: SanMarco Aspide superleggera OEM. pilnas karbonas. 100 g.
vairas: Hylix. Integruota iškyra, pilnas karbonas. 42 cm plotis. Ergo dropai.
pedalai: Look Keo Easy.
gertuvė: Elite Crono CX aerobottle kit. Vėjo tunelyje testuota ir kurta gertuvė su karboniniu laikikliu.
vairo juosta: Fizik su sidabriniais logotipais.
trosai/šarvai: Jagwire Elite. Juodi.
smegenai: Garmin Edge 200

aparato svoris be Garmin, be gertuvės su Ksyrium'ais ir titaninėm užveržimo ašelėm: 7,365 kg.
analogiškai su Mavic CC prisideda apie pusę kilogramo, bet jie nebaisūs, kai tie ratai iš inercijos ir gerai skrosdami orą užsisuka. Mažiau manevringi ir kažkiek kiek sugebu pajusti, apsunkę akcelerojant.

Na o pats dviratis atlaikė jau vienas varžybas, nespėjus nei normaliai atsireguliuot, nei apskritai išsimiegot, bet jis nešė mane puikiai. Pirmą vakarą kai surinkęs išsinešiau į lauką pabandyt, tai ištikrųjų, kaip ir sako, buvo tas pojūtis, kai apkrauni švaistiklius watt'ais ir jauti kaip dviratis eina pirmyn iš po klyno. Tai labai akivaizdus skirtumas nuo prieš tai turėto aliuminio dviračio. Taip kaip inžinieriai pasakoja apie originalą Venge, kuriant šį rėmą nebuvo galvojama vien apie priešpriešinį vėją, kurio dar ir retai gauna dviratininkas, bet taip pat ir apie šoninį. Tai tik pasakysiu, kad nei daugiau, nei mažiau verčia ant šono tas vėjas, negu iki šiol vertė su kūdu aliumu.

Iš kart šiame pranešime atsiprašau Specialized atstovų Lietuvoje, ir norėčiau pridurti, kad tai nėra reklaminis straipnis. Suprantu, kad šis produktas pažeidžia copyright, bet aš jį naudoju savo reikmėms ir jais neprekiauju :) Manau kokybė tikrai netraukia prie originalo, ir šiaip turėjau didelių nuotykių su muitine, tai rekomenduoju pasidomėt viskuo ką teks mokėt prieš siunčiant ne iš EU, ir greičiausiai atsisakyt tokio žygio su carbon china rėmais.

na, ir tikiuosi teisingai tarnaus pagal paskirtį toliau ;)
Paveikslėlis
nuotrauka Aurelijaus G.

Autorius:  Meisteris [ 2014-07-31 17:46 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Oho :shock: Sveikinu, daug daug kilometrų ir dar daugiau medalių!

Pagalvojus, kad taip tobulai viskas atrodo, tai artimoje ateityje patobulinimų, įtariu, nenusimato. Na išskyrus tuos fizinius patobulinimus dviratininkui ;) Piktas, piktas, gal kiek labiau kaip gatvių piratas, nei lenktynininkas atrodo (šiuo klausimu, Vision išvaizda man labiau patiko). Įdomu ką veiksi su Vision rėmu?

Autorius:  jumbo [ 2014-07-31 17:53 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Dėkui :) Vision'ui jau atkeliavo seni Campagnola Veloce 9-ukas. Bet ten bus mišalka. Bile padrąskyt :)


jo, piktas tai piktas, ale gal labiau juodoji laboratorinė žiurkė :D
Paveikslėlis

Autorius:  Meisteris [ 2014-07-31 18:05 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Visai šauni baigtis, visuomet smagu didelis dviračių parkas, jei tik vietos ir pinigų išlaikymui yra. O Vision pasirodė gan greitas mano nepatyrusiai akiai, su Koja-minata neitin daug šansų pavyt, nors čia nemankštintos blauzdos, ko gero, daugiausia lėmė :) dabar, po kelionės į Latviją, tai tikriausiai pavyčiau, na bent jau Vision'ą tai tikrai (klausimas ar ilgam) :D Bet Indėną, pakrautą ir sveriantį gerokai virš 100kg su dviratininku pavyko išsukt iki 50km/val. (nuo kalniuko ir pavėjui, bet neesmė) :D

Autorius:  jumbo [ 2014-07-31 18:13 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

iš esmės tai jo, žinai. Galėjau tą vision'ą numarint ir pasilikt juodiem darbam plieninį žaliabarzdį. Bet labai gaila Visinio. Tiek daug gražių ir kilnių akimirkų su juo buvo.

Autorius:  Sashiukas [ 2014-07-31 22:53 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

oo, ilgai laukta tema! :) Pagaliau prisiruošei jį pristatyt :) O šiaip manau galėtum ir detaliau muito subtilybes papasakot, kad mastantiems apie china carbon pirkimą, nesusidarytų visiško pigumo iliuzijos :)

Autorius:  Anubis [ 2014-08-01 08:46 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Idomu kaip garantija veikia...?
Čia neblogas straipsniukas apie replikas, kurie galvojat:
http://fitrecovery.wordpress.com/2014/03/10/the-problem-with-fake-bikes-from-frames-to-wheels-a-few-points-to-consider/

Šiuo atveju reiktu atsiprašinėt ne Specialized atstovu, o pačio gamintojo.
Daug kas šitam forume užsipuola, kad vienas ar kitas nusipirko vogta dviratį ar pan. (tai reiktų atsiprašinėt žmogaus iš kurio pavogėi?), šiuo atveju liko apvogtas gamintojas, kuris ne vienus metus kūrė, diegė naujas technologijas, bandė jas, investavo į marketingą ir t.t.

Tai tik mano asmeninė nuomonė, gal ir griežta, gal kam visiškai nepriimtina, bet vadinkim daiktus savo tikraisiais vardais.

O savininkui geru kilometrų, svarbu jis jaučiasi gerai.

Autorius:  Simas.M [ 2014-08-01 09:06 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Dviratis žiauriai gražus ir piktas :evil:

O šiaip, kai perki daiktą iš vokiečių pagamintą rytuose, galvos neskauda. Tai kodėl ją turėtų skaudėti perkant tiesiai. Toks gyvenimas.
Sėkmės startuose.

Autorius:  Kestis [ 2014-08-01 09:20 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Na kai kiniečiai parašo, kad padarėm tokį daiktą kaip ano brando, bet neuždeda brando ženklų ir parduoda ale hylix arba be nieko juodą, tai suprantu, kad bando kopijuoti, bet bent vardo nevagia...
Šiaip gražus dviratis, gerai pakomplektuotas, bet biški netikras :)

Autorius:  jumbo [ 2014-08-01 17:08 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Dviratis toks pat butaforinis kaip ir jo holograminis mynėjas :D
Mano asmeniniais duomenimis, kažkur Kaune važinėja karboninis colnago iš to pačio aliexpresso, ir kaip jau rašiau, kolega su pinarello dogma klonu be užrašų komandoj mina. Aišku, turbūt yra ir daugiau egzempliorų. O vakarų gamintojai matyt taip susivienyjo, kad sąjungos narėse muitas kerta be pasigailėjimo. Žodžiu, pigu, bet ne visai pigu, gal kaip kai kam atrodo. Na tai ir, atrodo, viskas ką jie gali prieš tokį pavienį pirkėją savo reikmėms. Tai labai svarbus faktas - savo reikmėms. Aš dirbu muzikos instrumentų prekybos versle, ir pas mus salone buvo apsilankę vienos garsiausių pasaulio el. ir akust. gitarų gamintojo atstovai iš europinės atstovybės. Pradžioje tiesiog apsimetę turistais pavaikštinėjo po saloną, padiskutavo tarpusavyje. Vėliau davė savo vizitines ir pasisakė iš kur yra. Paburnojo, kad mes prekiaujame jų atstovaujamos amerikietiškos kompanijos tiksliais klonais iš Japonijos ir maloniai atsisveikino. Gal pergyvenčiau, jei nežinočiau, kad ta pati kompanija prieš kurį laiką buvo pradėjusi žiauriai ilgą teisminį procesą prieš vieną muzikos prekių prekybinę bendrovę dėl tų pačių klonų. Ir po labai ilgo periodo vis tik pralaimėjo teismą. Aš pats naudoju kaip savo darbo įrankį japonišką muzikos instrumentą, kuris yra tiksli amerikietiško instrumento gamintojo modelio kopija. Šiaip viskas, kaip ir dviračiuose yra be abejonės apsaugota. Pradedant logotipu, baigiant formų, siluetų patentais. Tos pačios gitaros gali būti absoliučiai identiškos. Skirtis tik grifo "galvos" siluetas, ir jomis bus leidžiama prekiauti toje pačioje vitrinoje, be jokio "kriukt" :)
Vėl gi, klausimas, kur padirbinys, kur OEM, kur replika. Išduosiu mažiau įgudusiom akim atkreipti dėmesį tiek į TT-ST jungimąsi ir palygint su originalu, tiek pasižiūrėt, kaip tikrojo McLareno raudoni akcentai atrodo ir pan. Na, gal kam skauda dėl to, jog parašyta S-darbas :) Vėl grįšiu prie muz. instrumentų. Pavasarį lankiausi darbo reikalais Frankfurte vykusioje didžiausioje Europoje pasaulinėje muz.instr.industrijos mugėje "musikmesse". Kažkur atokiau nuo pagrindinių stendų įsikūręs, labai palankiai garsių pasaulio muzikantų "boutique" gamintojas išsistatęs klonuotus modelius be jokios baimės, kai už keliasdešimt metrų įrengtas gigantiškas originaliojo atstovo stendas. Paklausus ar nevyksta kova, gąsdinimai išsinešdint, vokietis klonų atstovas pasakė, kad jis oficialiai neprekiauja tomis gitaromis. Jas gali nusipirkti iš jo tik kaip iš privataus kolekcionieriaus. O oficialiai rinkai parduoda šiek tiek pakeistos formos modelius. Na, dar įdomus dalykas, kad jo gaminius, neskaitant identiško dizaino ir logotipo šrifto, kai kurie žmonės net labiau mėgsta, dėl preciziško rankų darbo, ir tik profesionalų juntamomis pamodifikuotomis specifikacijomis konstrukcijose, radiusuose ir elektronikoje.
Atsiprašau, kad lyginu sporto inventorių su muzikos instrumentais, bet man patogiausiai tą lygint, savo kol kas visą gyvenimą paskyrus tai sričiai.
Daromi hiphone'ai su apsuktais, arba nenukąstais obuoliukais ant nugaros ir android su os skin'ais, bet Apple inc. kiek girdėjau net nelaiko to problema :)

Ačiū Anubiui už nuorodą, bet man biškiuka kvepia jis propoganda ;)
"My local shop is an authorized Specialized, Trek and Giant shop. Next, I know and ride with the owner of our local shop, he knows my kids too – so I trust him not to pawn cheap, untested, unsafe crap off on me. "

Autorius:  vylu [ 2014-08-01 22:05 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Aš visgi manau, kad šitoj vietoj kiniečiai per daug žalos Specialized, Pinarello ar kitiems gamintojams nedaro -- perkantys prekę tikrai supranta, kad perka ne originalą ir net jei nebūtų pardavinėjamos tos kinietiškos kopijos, originalo tikriausiai vistiek nepirktų.

Blogai yra tuomet, kai kopiją bandoma parduoti kaip originalą -- va tada nukenčia tikrasis gamintojas, nukenčia ir pirkėjas.

Autorius:  mantasm [ 2014-08-05 10:31 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Simas.M rašė:
O šiaip, kai perki daiktą iš vokiečių pagamintą rytuose, galvos neskauda. Tai kodėl ją turėtų skaudėti perkant tiesiai. Toks gyvenimas.


Visgi tokių dviračių didelė kainos dalis yra R&D ir marketingas, o ne konkretaus rėmo gamyba. Specas pasistato aero tunelį, daro bandymus ir t.t. Vieno rėmo savikaina ir tiems, ir tiems tokia pati. Bet kiniečiai neturi susigrąžinti investicijų, tuo tarpu Specui kabo ant galvos didelės sąskaitos. Iš to ir gaunasi galutinė kaina tokia kokia gaunasi. Su replikom yra dar vienas faktorius. Galima nusipirkt originalą, jį išnarstyt ir bandyt atkartot. Gausis panašiai, bet ne tas, savo darbo kažkiek įdėta. Arba galima iš kažkur gaut blueprintus kaip tiksliai daromas originalas. Rezultatas beveik identiškas (priklauso kiek pataupyta brangiems procesams ar kruopštumui), savo darbo nulis.

Vokietis padaro brėžinius, duoda kiniečiui. Vokietis leidžia pinigus marketingui, kokybės kontrolei ir t.t. Kinietis pagal tuos pačius brėžinius atsištampuoja dar biški ant viršaus ir nustato kainas pagal savo patirtas išlaidas. Tikrai visiškai sąžininga konkurencija :)

Galėtų kiniečiai gaminti pagal savo pačių brėžinius, nekopijuodami žinomų vardų - būtų gerokai įdomiau.

Autorius:  Simas.M [ 2014-08-05 10:44 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Taip taip taip, tikrai žinau kiek kainuoja įvest produktą į rinką :shock:
Lietuvoje kažkaip sunkiai suvokiamas žodis replika ir tiek. Šiuo atveju garsiai tai ir yra deklaruojama.
Geriausias man asmeniškai replikų pavyzdys Lotus kit car. Jaučiu pasaulyje jų daugiau nei originalų. Ir ką, bodykitus gali laisviausiai pirkti tikrai ne iš Lotus'o. Net ir Lietuvoje keletas tikrai šaunių automobilikų surinkta.

Autorius:  mantasm [ 2014-08-05 11:31 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Kiek žinau Lotus jau daug metų šitų kitcarų nebegamina. Dalis pačių pirmų replikų su Lotos ženkliukus rodos buvo oficialiai licencijuotos. Nelicencijuoti Lotus logo nesideda ir neapsimetinėja. Greitai permečiau kelis replikų gamintojus. Rodos jie pradėjo gaminti po to, kai Lotus nustojo gaminti.

Aš repliką suprantu kaip kopiją, kai originalo jau +/- nebegamina ir neįmanoma gauti. Išskyrus, aišku, riboto dydžio kolekcijas. Jei pagamino tik 99 vienetus su specialiu dažymu - tegu taip ir lieka, 9999 replikos sugadintų visą išskirtinimą :( . Bet iš principo replikos kai originalo nebėra - viskas tvarkoj. kūrėjai išspaudė iš savo kūrinio ką norėjo. Ir smagu, kad geros technologijos ne nueina į užmarštį, o lieka gyvos dėka replikų. Aš esu visu 100% už tai ir labai nemėgstu, kai su patentais bando nugramzdinti senus gerus produktus į niekur. Bet kai replika yra naudojama kaip priedanga pigiai kopijai - manau, kad tai yra negražu. Ar neteisėta - kitas klausimas. Jei visi važinėsim pigiom replikom, ilgainiui dideli gamintojai neturės pinigų R&D ir nebebus progreso.

Aišku galima sakyti, kad "originalo vistiek neįperku, tad gamintojui nuostolio nėra". Bet labai slidi riba kada iš tiesų neįperkama, o kada tiesiog pataupoma.

Autorius:  jumbo [ 2014-08-05 13:17 ]
Pranešimo tema:  Re: S-Wreplika "Lariokas"

Mantas visiškai teisingai ir tobulai nupasakojo dėl marketingo, kodėl ten viskas taip užbrangsta.
Gal kas labai trokšta išgauti iš manęs apsivogusiojo, palaikančio (perkančio iš jų) autorinių teisių vagies atgailavimo... :) nu, manau, kad pasiliksiu tai savo reikalui :roll: Sumokėjau valstybei mokesčius, autorinės teisės nekabina manęs, kadangi aš šitais daiktais neprekiausiu ne tik mąsiškai bet ir apskritai ir pan. naudoju savo mėgėjiškoms reikmėms ir t.t. :) Žie, praeis dar metai, ir McLaren'as arba pakeis modelį, arba neinvestuos ir nepratęs gamybos.. na ir liks man gryna teisinga replica nebegaminamo produkto :)

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/