Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-03-28 19:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011-11-15 11:22 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-08-06 06:55
Pranešimai: 13
Miestas: Vilnius
Šiandien važiuojant į darbą dviračiu, privažiavus sankryžą lengvai paspaudžiau stabdį, kad prieš sankryžą sustabdyčiau dviratį - ir čia mane laukė staigmena - nukrito grandinė ir vos susilaikiau, kad neperkristi, gerai, kad greitis buvo nedidelis. Labai ačiu iš paskos važiavęs dviratininkas man padėjo ir uždėjo grandinę. Jisai pasakė - tikriausiai Jūs staiga perjungėte bėgį, bet reikalas tame, kad aš mieste visada važiuo 4 bėgiu (iš viso yra 7 bėgiai) ir be reikalo tikrai jų neperjunginėju, o jei pasitaiko didelis kalnas, tai aš iš anksto palaipsniui perjunginėju nuo 4 iki 3, iki 2 ir galiausiai iki 1. Todėl tas grandinės nukritimas be priežasties mane labai išgasdino. Noriu paklausti, ar gali laisvai važiuojant ir pavyzdžiui neperjungiant bėgių man nukristi grandinė. O nukritus grandine ar visada virsta dviratis, nes jo sutabdyti kaip manau bus negalima, nes nukritus grandinei tikriausia ir stabdžiai nedirbs?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-11-15 11:31 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-04-06 04:56
Pranešimai: 1723
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Tautvydas
jei stabdote rankenėlėmis (t.y. pas jus yra v-brake), tuomet grandinės nukritimas tikrai neturės įtakos stabdymui. jei galinį ratą stabdote sukdama pedalą atgal (stabdis kojinis), tuomet grandinei nukritus galinio stabdžio neturėsite (bet priekinis vis dar veiks. Pamenate, priekinis stabdis dviratyje svarbiausias). Grandinė kristi gali dėl kelių priežasčių (netinkamai sureguliuotas permetėjas, netinkamas grandinės ilgis?), bet čia dviračių meistras, apžiūrėjęs jūsų dviratį, galėtų tiksliau pasakyti

_________________
neša mane Trek`as per devynis kalnus... <<< PARDUODAMAS
Trolį pabalnojęs po pasaulį aš klajosiu
Info apie džiaugsmus FB
------------------------------------
artimiausiu metu:
asmeniniai džiaugsmai


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-11-15 11:47 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-08-06 06:55
Pranešimai: 13
Miestas: Vilnius
stabdau rankenėlėmis. Pas mane dahon Vitesse d7. Jūs sakote, kad priekinis stabdis yra svarbiausias. Gal aš blogai darau, kad norėdama sustoti arba leisdamasi nuo status kalno visada pradedu pristabdyti tik su galiniu stabdžiu, nes kai bandau stabdyti su priekiniu, tai viskas vyksta greičiau negu norėčiau, ir dar kiek perskaičiusi apie kritimus visi akcentavo, kad krito, kai stabdė su priekiniu stabdžiu, todėl aš jo praktiškai ir nenaudoju. Gal blogai darau? Bet tada kyla klausimais - jei stabdant ar pristabdant greitį reikia visada naudoti priekinį stabdį, tai kada naudoti galinį? Abu stabdžius nenorėčiau naudoti, nes kai važiuoju man visada patogiau vieną pirštą visada laikyti ant vieno stabdžio. Iš Jūsų ankstesnio atsakymo supratau, kad tikriausia taip man ir atsitiko, kad paspaudus stabdymo rankenėlė, tikriausia pasukau ratą ir todėl grandinė nutrūko. Ačiu, pradėsiu nuo šiol kreipti dėmesį - jei jau stabdai, tai gink dieve nesuk pedalu. Ačiu, kad man atsakėte


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-11-15 12:43 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-06-06 16:25
Pranešimai: 96
Miestas: Kaunas
Skype: lukevyta
Vardas, Pavardė: Vytautas
Tautis turėjo omenyje, kad kai kurie dviračiai gali būti stabdomi pasukant pėdalus atgal. Tokiam dviračiui nukritus grandinei, jūs tiesiog negalėtumėte stabdyti galiniu ratu, nes pats stabdis aktyvuojamas grandinės pagalba.

Tačiau, kiek matau iš nuotraukų, Dahon Vitesse d7 turi tiek priekinius, tiek galinius stabdžius su rankenėlėmis ant vairo. Šie stabdžiai veiks ir nukritus grandinei, tad labai bijoti nereikia.

Jūsų atveju grandinė tikriausiai nukrito dėl blogo sureguliavimo, išsitampiusios grandinės ar pan -- tikrą priežastį galės pasakyti meistras, apžiūrėjęs dviratį. Su pedalų sukimu stabdant ar nestabdant tai tikrai nesusiję.

Dėl stabdžių, tai priekinis stabdis visada yra efektyvesnis, tiesiog jį reikia saikingai naudoti -- nespausti per stipriai. Norint sustoti greitai, reikėtų visgi stabdyti abiem stabdžiais.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-11-15 13:03 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010-08-29 13:01
Pranešimai: 284
pavaros "vidinės" ar "išorinės"? Jeigu vidinės, tai galbūt per mažai įtempta grandinė? Jeigu išorinės, tai galbūt kaip sakė, blogai sureguliuotas permetėjas arba grandinė jau susidevėjo ir prasitampė. Vienaip ar kitaip - kalta grandinė arba permetėjas :) nemanau, kad tai įvyko dėl to, jog kažkiek pamynėte pedalus tuo pat metu stabdydama. Bet ateičiai privalu būtų išmokti stabdyti nebijant - "dviračių pasaulyje" dažnai pasitaiko situacijų, kada tenka staigiai stabdyti. Niekada negali žinoti, kada kelyje atsiras kokia nors kliūtis ar dar kas įvyks. Dažniausiai tai būna, kai žmonės nesidairydami šoka į gatvę net ne perėjoje ar vaikai dviračių takuose nusprendžia pabėgioti. Nereikia pamiršti ir automobilių :) yra vienas geras angliškas posakis - "always expect the unexpected". Priekiniai stabdžiai nėra jau tokie mirtini, kad vos spustelsi ir jau skrisi per priekį :D bet dėl visa ko, naudojantis priekiniais stabdžiais galima šiektiek atsilošti\pasislinkti atgal, perkeliant svorį toliau nuo priekio. Galite kokiame parkelyje susirasti lygų gerą takelį, geriau neasfaltuota, kad būtų ne taip baisu, ir pasižiūrėti, kaip veikia tie priekiniai stabdžiai :wink: Patirtis ateina su praktika - daugiau važinėjantis turėtumėte savaime vis geriau ir geriau jausti ir valdyti dviratį, dažniausiai net nereikia atskirai mokintis kaip stabdyti, posūkius atlikti ar dar ten ką padaryti. Baimė taip pat su laiku išnyksta :)

Red.: ech, aplenkė mane :) kol parašiau viską, kažkas jau viską tą patį prieš geras 15 minučių padarė. Na tiekto, pranešimo netrinsiu, gal kamnors jis bus naudingas :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-11-15 13:14 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Lengva jums aiškinti apie stabdymą priekiniu ratu kai su įprastais dviračiais važinėjat.
Deja tokių dviračių kaip Dahon Vitesse D7 geometrija tokia, kad stabdant priekiu daug greičiau verčiamasi, posūkiuose dar komplikuočiau su tokia geo. Nesakau, kad priekiniu stabdžiu tokiuose dviračiuose nereikia naudotis - reikia, bet reikia daug praktikuotis, nes stabdymas priekiu kur kas subtilesnis ir jautresnis. O dėl grandinės, tai nuvažiuokit pas dviračio pardavėją, papasakokit, manau jis nemokamai patikrins kame problema.
Paveikslėlis

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-11-15 18:02 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-08-06 06:55
Pranešimai: 13
Miestas: Vilnius
Gal ir ne į temą, bet šiandien sužinojau vieną labai mane nustebinusį dalyką - pasirodo paruošus dviratį žiemai jį reikia palikti stovėti ne ant ratų bet apversti atvirkščiai. Kodėl?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-11-15 18:51 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-04-06 04:56
Pranešimai: 1723
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Tautvydas
žinau tik dėl šakių (priekinių amortizatorių. pas jus jų nėra) - apversti karts nuo karto reikia tam, kad tam tikri tepalai subėgtų kur jiems priklauso:) daugiau priežasčių apverst dviratį žiemai nežinau.

_________________
neša mane Trek`as per devynis kalnus... <<< PARDUODAMAS
Trolį pabalnojęs po pasaulį aš klajosiu
Info apie džiaugsmus FB
------------------------------------
artimiausiu metu:
asmeniniai džiaugsmai


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-11-15 18:57 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Apvertus padangos geriau išsilaiko, bet neverta dėl to žaisti, o juo labiau gilintis...

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-11-16 11:13 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-08-06 06:55
Pranešimai: 13
Miestas: Vilnius
Vakar nuėjus pirkti skambutį dviračiui per pietus į saloną kurį Jūs visi gerai žinote - Geras dviratis - šiaurės miestelyje (jie turi ir savo internetinį puslapį) ir iš kurio aš pirkau savo dviratį, susitariau, kad pasibaigus sezonui aš atvešiu pas juos savo dviratį, kad reikiamai paruoštų žiemai - nes jie yra profesionalūs ir aš jais labai pasitikiu. Ir jie sutiko, man tai atlikti, na štai ir tada jie pasakė, kad kai parsivešite namo dviratį neužmirškite, kad per žiemą jį reikia palikti pastatyti ne ant ratų, bet kaip ir sakiau atvirkščiai. O juk jie buvę profesionalūs dviratininkai. Vadinasi kažkur tai tame kažkokios tai priežastys turi būti


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011-11-16 11:36 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Čia tik tam, kad nevarginti padangų. O jei tiksliau, tai žiemai geriausia dviratį pakabinti ant rėmo (prieš tai padarius servisą, pilnai sutepus ir t. t.). Taip pat reikėtų sumažinti slėgį padangose iki 1 bar, bei atlaisvinti trosus (perjungiant bėgius ties mažiausiomis žvaigždėmis). Bet svarbiausia, kad servisas būtų padarytas iš karto po sezono (prieš žiemą).


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai