Normalūs ir gerai veikiantys amortizuojantys seatpost'ai komforto tikrai prideda, bet jie kainuoja daug. Kadangi per mano rankas yra perėję daug amortizuojančių seatpost'ų (ir pigių, ir brangių), keletas pastebėjimų:
- parduodami Lietuvoje seatpostai po 20-40 Lt yra absoliuti pornografija, kuri nustoja veikti po pirmų šimtų kilometrų. Vėliau vežiojiesi bereikalingą svorį.
- teleskopiniai seatpostai gerai veikia tik lengviems dviratininkams (iki 60 kg), nes yra didelis kampinis laužimas. Teleskopiniai yra daromi ir be spyruoklių (su elastomerais), kurie yra lengvi:
http://www.roseversand.de/output/controller.aspx?cid=156&detail=10&detail2=1326- sunkiam dviratininkui (be abejo ir lengvam) tinka tik paralelograminiai seatpost'ai. Jie tikrai gerai veikia, ypač Cane Creek'o Thudbuster'iai
http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=8414;group=75;page=1;pid=110;menuid1=2;menuid2=0;mid=180;pgc=0, mano žmona dabar su tokiu važinėja, tai sakė -
man jis daugiau komforto miške duoda, nei Fox'o šakė.
Yra dar ir tokie
http://www.roseversand.de/output/controller.aspx?cid=156&detail=10&detail2=12392, bet jie labai sunkūs (nes su spyruoklėmis) ir įvorės išsiklibina po kelių tūkstančių kilometrų (seatpost'as vienam sezonui).
Visais atvejais geriau seatpost'as su elastomerais, nes spyruokliniai yra sunkūs ir spuruoklės labai bjauriai atmeta atgal po suspaudimo. Elastomeriniai yra gerokai lengvesni ir nėra greito atmetimo efekto (geras rebound'as)