Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2019-12-14 19:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2009-06-08 16:26 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Reikia konsultacijų. Man šiaip važiuojant ilgesnį laiką be sustojimų arba varžybose ir artėjant trečiai važiavimo valandai pradeda gan stipriai sprandą skaudėti. Per maratoną jau galvojau, jei lipsiu nuo dviračio, tai tik dėl to, kad galvos nebenulaikau :? Visa kita būna normos ribose arba pakenčiama. Tai prašau, patarkit, kaip tuos kaklo raumenis pritaikyti dviračių sportui? Dėkui.

P.S. Šalmas sveria 256 gramus

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-08 16:40 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:59
Pranešimai: 300
Miestas: Kaunas
Vienintelis treniravimosi veiksmas, kurį aš atlieku treniruodamasis ne ant dviračio yra atsilenkimai. Man tai padeda sustiprinti nugaros ir kaklo raumenis. Aišku, dar ir presas "kočiojasi", bet man tai pratimų pašalinis poveikis :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-08 17:09 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-01-15 20:52
Pranešimai: 334
Pabandik padariti tilteli ,ir siubuokis pirmin atgal (veliau gali ir rankas at krutines susideti ,ir siubuotis taip be ranku rementis tik galva ir kojomis i zeme ) .Toliau jai paviks taip siubot be ranku ,pabandik esant tiltelije apsisukti be ranku rementis tik galva ir kojomis at pilvo (ta prasme normolioi busenoi bet leciantis tik galva ir kojomis o pilvas apacioi ) poto vel be ranku tik rementis galva ir kojom persisukti i tiltelio busena (kai pilvas virsuje) tokiu budu super treniruojasi kalo raumenis.Dar vienas pratimas ,tik atliekamas dviese vienas laiko tave uz pakausio abiem rankom ir lenkia tavo galva i prieki .Tada tu stengies is visu jeigu priesintis lenkimui galvos i prieki lengdamas ja atgal.Poto kartoji visa sita pratima priesingai kai laiko tave abiem rankom uz kaktos ir lauzia galva atgal o tu priesines stumdamas galva i prieki (taspats pratimas atliekamas ir i abu sonus lenkent ir priesinantis galva ) tie pratimai atliekami padarius apsilima tai ira sukant galva aplink i viena ir i kita puse po 10kartu apsukant galva aplink kartojant 10 kartu i kiekviena puse si partima APSILIMAS BUTYNAS KAD NEGAUTI KAKLO TRAUMOS .


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-08 17:21 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Kesti, kasdien daryk paprasciausius pratimus kaklui: galvos sukimas ratu i viena/kita puse; galvos sukimas i sonus, pirmyn/atgal. Taip pat kaklo ir nugaros raumenu lankstumo ir stiprinimo pratimai. Nors atrodo, kad dviratininkui dirba tik kojos, bet reiketu stiprinti ir nugaros, pilvo, kaklo raumenis, nes jie buna ilgai isitempe vaziavimo metu.
Pavyzdziu rasi cia
kaklo manksta

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-08 17:57 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-01-15 20:52
Pranešimai: 334
Dar vienas budas ,tai atsistoti ant galvos (atsiremus kojas i siena ,ir atremus galva i grindis) ir sukti galva ratu i viena poto i kita puse judinant kakla ir pecius o ne pacia galva. :D
P.S Gal per sudetingus pratimus parasiau ,bet jie tikrai veiksmingi ir tikrai padeda .Beto patarciau pasiemus lengvus gantelius sukioti riesus irtiesus rankas Ilgom distancijom vaziujant taipat pakerta ir pradeda skaudeti delnai resai bei rankos per alkunes jai netreneruoti :D Del nugaros net neberasau nes treneruojant kakla automatiskai treneruojasi ir nugaros raumenis.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-08 18:17 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Voldemarai, nuo tavo aprašytų pratimų eilinis žmogus tik sprandą nusisuks. Mes juk ne imtynininkai ir ne regbio žaidėjai, kad sprandas būtų kaip pas bulių ;-)

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-08 20:22 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-01-15 20:52
Pranešimai: 334
Nesu Linai imtinininkas ,bet be vargo tos pratimus darau (tiesa pasakius ziema ,visada tai treniruoju ir einu i stangina) .Bet nesvarbu ,svarbu kad rastu sau patogiausia buda kuris padetu


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-09 00:26 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-04-14 04:31
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Edgaras
Sveiki. Noriu paklaust tokio klausimo. Šiandien ant eurovelo tako mačiau dviratininką, akivaizdžiai ne koks mėgėjas, o sportininkas, dar su apranga specialia. Ir kas mane nustebino, buvo tai, kad jis mynė nesustodamas, nedidele pavara greičiausiai, ir sinchronizuotai. Aplenkt būtų nesunku jį :D tai čia jūs taip mindami sportuojat specialiai, grūdinat kojas, ar ne? Sorry, jei kvailas klausimas, man tik įdomu :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-09 01:00 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
gal žmogus suko maksimalų pedalažą, kad įpratinti kojas prie greitų sūkių, gal apšilimą taip darė, ar dar kokią užduotį. kas ten žino ;-)

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-06-09 08:07 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-01-15 20:52
Pranešimai: 334
Miroslavas rašė:
Sveiki. Noriu paklaust tokio klausimo. Šiandien ant eurovelo tako mačiau dviratininką, akivaizdžiai ne koks mėgėjas, o sportininkas, dar su apranga specialia. Ir kas mane nustebino, buvo tai, kad jis mynė nesustodamas, nedidele pavara greičiausiai, ir sinchronizuotai. Aplenkt būtų nesunku jį :D tai čia jūs taip mindami sportuojat specialiai, grūdinat kojas, ar ne? Sorry, jei kvailas klausimas, man tik įdomu :)

Treneruotes seip daromos ,jai grubei tai;
1.Kad atidirbti technika
2.Kad ugditi istverme (renkant bazinius km)
3.Pratinant kojas prie apsuku, bei didinant jega
O greitas vaziavimas daromas kaskart kontrolinis patikrinant ka ismokai treneruociu metu ,imituojant tarpinius finisus ,ar varzybu metu


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-07-14 19:10 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-08-02 16:32
Pranešimai: 2289
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Giedrius.S
Pastaruoju metu pastebėjau, kad kuo daugiau visur lekioju - tuo prasčiau važiuoju. t.y krito vidutinis, jaučiu didesnį nuovargį po treniruotės, sunkiau susikoncentruoti, automatiškai važiavimo technika krenta. Gal sakau reikia pertrauka padaryti (?) Tik klausimas ar ilgai nevažinėti, gal kaip tik reik dar daugiau minti, kad prasimuščiau, ar čia mitybą koreguoti, o gal bėgioti pradėt?
Turit minčių, patirties šitam reikale - patarkit :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-07-14 23:03 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Elementaru, persitreniravai, persitempei ir pervargai. Reikia pailsėti ir mažiausiai savaitę visai nevažinėti, pilnas poilsis. Daug prirašyta šia tema GD forume: apie darbo ir poilsio režimą, persitreniravimą, etc. Savaitės bėgyje reikia derinti sunkių krūvių treniruotes su ramiais važiavimais atsipalaidavimui, daryti poilsio dienas tarp treniruočių, kas tris savaites treniruočių - savaitė poilsio.
Paskaičius, kaip kartais 'durniuodavai' be poilsio, buvo aišku, kad perdegsi.
Nepamiršk, kad dviratininkas stiprėja ne važinėdamas, o ilsėdamasis ;-)

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-07-15 09:45 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Man panašiai kaip Giedriui. Pastaruoju metu stipriai vos ne kasdien myniau daug km, tai po vakarykščio pasivažinėjimo galvoju reik bent savaitės atostogų kojoms, o tai darbe laiptais sunkiai beužlipu, keliai mausti pradėjo :?

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-07-15 18:25 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009-07-14 08:58
Pranešimai: 18
Miestas: Vilnius
Vardas, Pavardė: Vard. Pavard.
Kaip giedrius rase man ir taip buna tai as poilsio nedarau tiesiog pradedu letai vazineti ir mazus atstumus nes dienos be dviracio neisivaizduoju :(


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009-07-15 19:41 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2006-08-22 15:22
Pranešimai: 5002
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Linas Vainius
Taip "ilsėtis" galima, jei reikia su dviračiu į darbą važinėti. Sportuojant - tai neefektyvus poilsis. Kartais reikia visai nesivažinėti ;-) Svarbu, ne lėtai ar greitai, o ar lengvai ar sunkiai mini.

_________________
http://www.dviratai.lt - varžybos, maratonai, paradai, klubas.
DSK Dviratai-Daistatus naujienos, įdomybės apie dviračius FB
Elektrėnų GX Ralis dviračių maratonas 2018-10-13 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai