Velomanų puslapis
http://www.velomanai.lt/forumas/

Priekinis pavarų perjungiklis
http://www.velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=3&t=1557
Puslapis 45

Autorius:  justas1982 [ 2013-09-26 15:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

Žiūrinėju ir reguliuoju jau tris dienas :D Aukštis geras, stovi lygiagrečiai (na bent jau mano nuomone). Žvaigždė didžioji šiek tiek kreiva, bet nežymiai. Tikėtis, kad visos priekinės veiks su visom galinėm nesitikiu ir nesiekiu. Labiausiai erzina, kad nenoriai permeta nuo priekinės didžiausios ant vidurinės (tuo metu kai gale aukščiausia pavara/mažiausia žvaigždė). Jei perjungėją šiek tiek pareguliuoji, kad permestų sklandžiai, tada važiuojant aukščiausia pavara grandinė šiek tiek prie jo liečiasi.
Tiktų šitas trosų komplektas man? http://www.bike-discount.de/shop/k1180/ ... l?mfid=290

Autorius:  mantasm [ 2013-09-26 15:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

Tiks. Tačiau jame esantys stabdžių trosai skirti plentinėms rankenoms. Kad užsidėti ant mtb, papildomai reiktų stabdžių trosų mtb rankenėlėms. Pvz http://www.bike-discount.de/shop/k329/a ... s-box.html .

Autorius:  algiss2766 [ 2013-09-26 15:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

Žiūrėk MTB skyrius. Tau viskas tinka iš MTB

Autorius:  mantasm [ 2013-09-26 15:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

Tiesiog Jawgire mtb TIK pavarų trosų/šarvų komplektas yra brangesnis nei plentinis pilnas ir pavarų, ir stabdžių komplektas. Mtb komplekte yra tarpinės nuo purvo. Tačiau jei jų nereikia - plentinis variantas paprastesnis ir pigesnis.

Autorius:  Kestis [ 2013-09-27 08:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

algiss2766 rašė:
... . Ar tai būtų tourney, ar XTR priekinis permetėjas, yra labai primityvus elementas, kurio paskirtis pastumti grandinę į vieną ar į kitą pusę, tad jeigu jis kreivai stovi priekinių žvaigždžių atžvilgiu, tai mėtys pavaras ir tas ir tas blogai. Tas neva brangesnis - tikslesnis labiau pasireiškia psichologiškai, nei praktiškai.
...
Stiprokai parašyta :roll: . Po kiek km atvažinėjai su tais Tourney, Alivio, Deore, XT, XTR kad taip teigi? Pagal mane XTR komponentai verti kiekvieno lito už juos sumokėto ir tikrai veikia geriau už XT, jau nekalbu apie žemesnius, kuriuos irgi teko naudoti. Aišku jeigu visi komponentai sudėti Deore, ir tik koks vienas XTR, skirtumo nepajusit.

Autorius:  algiss2766 [ 2013-09-27 08:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

Kiekvienu atskiru atvėju atsakymai yra skirtingi atsižvelgiant į klausiančiojo dviračio lygį, dviratininko supratimą technikoje, važinėjimo stažą, bei poreikius.
Aukštesnės kokybės komponentų privalumai išryškėja ekstremaliom sąlygom. Jeigu žmogus tokų potyriu nenori, tai kišti pinigus į "aukštą klasę" neapsimoka. Čia taspats kaip pirkti automobiliui sportines padangas, kai važinėjama pensininko rėžimu.

Autorius:  mantasm [ 2013-09-27 09:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

Tai gal tada geriau sakyti, kad drožimui po miestą neverta investuot į geras dalis :) Tegu žmogus susidaro teisingą vaizdą kas prie ko, o ne kažkokį "adaptuota pagal jo lygį".

Man rodos nereikia ir ekstremalių sąlygų. Tiesiog geros dalys veikia tiksliai kaip šveicariškas laikrodis. Ką paspausi, tas nutinka. Tyliai, gražiai, užtikrintai. Pigios dalys veikia, bet jausmas lyg važiuotum su žiguliuku. Bet važiuoja, po miestą pats tas :)

Nežinau nuo kada tau skaitosi "sportinės padangos" bet ant automobilio susidėjus geras padangas skirtumas jaučiasi važiuojant bet kokiu režimu. Ar čia pagal tą pačią logiką, kad XT/XTR/Ultegra/Dura Ace yra skirta sportininkams? :)

Autorius:  Giedrius.S [ 2013-09-27 09:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

Pasakysiu tik tiek, kad visi esat kažkiek teisūs, bet kažkiek ir klystat, nepradėsiu ir aš dar čia čaižytis ;)

Kad nebūtų bevertis postas patarsiu justas1982

Jei permetėjo neišeina jo suderinti. Reikėtų užsikelti ant stendo ir atidžiai apžiūrėti tavo permetėjo vertikalią padėtį. Prasti permetėjai būna palinksta, jei kada nors buvo pastrigusi grandinė, gal buvo žmogus krites.

Kita bėda, jei prastenės kokybės permetėjas buvo daug naudojamas, ar buvo važinėjama grandinei liečiant, gal nudilo koks 1-2mm. Nekartą teko matyti kiaurai pradilusius permetėjų šonus, dėl minkšto metalo.

Keliaukim toliau.

Dažna klaida kuri, neleidžia tiksliai suderinti permetėjo. Prispaudžia trosiuką priešingoje varžto pusėje, tada keičiasi petis ir nesusiderina pagal nustatytą rankenėlės eigą.

Dar kilusi mintis - pavargusi spyruoklė. Kai tai nutika? O žinokit labai paprastai, per žiemą palikit permetėją ant aukščiausios pavaros ;)


EDIT: Dar prisiminiau, vienu mietu Lietuvos rinkoje buvo paleisti kitaiski pigūs dviratukai su brokuotais švaistikliais, t.y tarp žvaigždžių nevienodi tarpai buvo :D Su slankmačiu dar pasimatuok, nors turėtų ir iš akies matytis :)
Tai tiek.
Giedrius.S

P.s Mantai nestumk ant Ladų pas mane Lada :D ir techniškai ir išoriškai tvarkingesnė už pusę lietuvos automobilių ;)

Paveikslėlis

Autorius:  Kestis [ 2013-09-27 09:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

algiss2766 rašė:
Aukštesnės kokybės komponentų privalumai išryškėja ekstremaliom sąlygom.
Ryškus tie aukštesnės klasės komponentų privalumai ir pasivažinėjimuose po parkelį su moteriškėmis, nesvarbu kokiomis sąlygomis važinėjama. Ir pensininko tempu važiuojant tinka kai pavaros jungiasi preciziškai kaip Porsche, o ne kaip Moskvičiuose arba kai kurių modelių Mercedes mechaninėse pavarų dėžėse.
Tik kiekvienas sprendžia, ar verta investuoti tam kad turėti papildomą patogumą.

Autorius:  gytiSkucia [ 2013-09-27 12:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

pritariu Giedriui - visi esat teisus - kam ko reikia , kas gali kiek sau leisti auksto kokybinio lygio detalems.
Jei apie automobilius - mokiausi vaziuot "simtameciu" uzdrostu 3pavaru uaz`u po jo neturejau bedu nei su vienu auto, kad nemokeciau vaziuot, jei buciua pradejes nuo porsche kazin ar mokeciau vaziuot su uzdrostu uazu :D

Autorius:  tadas v. [ 2014-07-16 10:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

Sveiki,

noriu pasitikslinti.

Kaip priekinis permetėjas yra susijęs su galinių pavarų skaičiumi? Jei pas mane 7 gale, tai ar tiks šis variantas http://www.ribblecycles.co.uk/sp/road-t ... himgrfr665 ? Išvis, ką reiškia "10 Speed Triple Front Derailleur"?

Ačiū.

Autorius:  Giedrius.S [ 2014-07-19 00:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

Ne netiks. Gi aiškiai parašyta tik 3x10 pavarų sistemai.

Nieko nesupratai?
Google traslate ir forumo paieška - tavo paslaugom.
https://translate.google.lt/

Autorius:  tadas v. [ 2014-07-19 10:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

o tu kietas tik mėtyt linkus į google ar dar ir sugebi sukoncentruoti dėmesį į monitorių šiek tiek ilgiau? Juk klausiu, kaip priekinis susijęs su galinių pavarų skaičiumi? Parduotuvėse to nerašo.

P.S. esu skaitęs, kad 10 rodo max pavarų kiekį, o ne tikslų skaičių kiek turi būti. Taip, kad noriu išsiaiškinti. Mandagumo šiek tiek, prašau.

Autorius:  Darysp [ 2014-07-19 11:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

tadas v. rašė:
Kaip priekinis permetėjas yra susijęs su galinių pavarų skaičiumi? Jei pas mane 7 gale, tai ar tiks šis variantas http://www.ribblecycles.co.uk/sp/road-t ... himgrfr665 ? Išvis, ką reiškia "10 Speed Triple Front Derailleur"?

Ne, netiks. Tavo atveju tiks tik bet koks 6-7-8 speed priekinis perjungėjas.

P. S. 9 speed arba 10 speed tinka tik atitinkamoms sistemos. Taip pat svarbu ir kelioms žvaigždėms skirtas (2-iem ar 3-im)

Autorius:  tadas v. [ 2014-07-19 12:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinis pavarų perjungiklis

Ačiū už atsakymą. Tai tokiu atveju, netgi turint 8 pavaras gale, ant priekio nieko gero nepavyks užsidėt? Kiek žiūrėjau, net sora yra 9 speed.

Ar šis suderinamumas yra kaip nors susiję su grandinės pločiu? T.y. ant 9 / 10 / 11 kasetės gale (gal tiksliau, ant viso 9/10/11 drivetrain'o), dedasi siauresnė grandinė, todėl mano grandinė tiesiog bus per stora 10 speed priekiniam permetėjui?

Puslapis 45 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/