Ok. Bandau vykdyt pažadą, kad apie kablius parašysiu.
Tai kaip visi žino būna trijų tipų. Nenuimami, nuimami ir užsilenkiantys.
Klausimas buvo apie nuimamus, tai kainos prasme gaunasi vidurys tarp vienų ir kitų. kas visa laiką man juose nepatiko, kad nuiminėti juos ganėtinai purvinas reikalas. Ir neretas atvejis, kad žmonės numoja ranka ir važinėja su kabliu. Bet čia kai kablys ne kartą metuose reikalingas. Jei naudojama išties retai, tai ne tokia didelė bėda, bet tada paprastai būna užsimiršę kaip uždėjimas vyksta ir prasideda abrakadabra atsiklaupus ant keliu prie mašinos. Žodžiu truputuką terlionė, kita vertus vaizdas nesugadintas.
Visiška palaima yra užlenkiami, o palaimos viršūnė lankstomi elektros pagalba, bet jųjų kainos traukia link kalafiorų.
Nenuimami gerai, kad viskas su jais labai aišku. Atmetus, kad vaizdas gadinasi (kol akis nepriprato bent jau) tai kaina jų patraukli, ypač nebrendinių gamintojų, su naudojimu klausimų kilt neturėtu, nes kablys ir tiek.
Kas svarbu tai sumontavimo kokybė, čia būna kelios bėdos. Kartais reikia pjauti ertmes bamperyje, ir žinia, tą galima padaryti gražiai, o galima kažkaip, todėl visada tikrinkit ar nepažeistos kokios dalys, nes esame iš klientų istorijų girdėja, kai atgavo auto su suskaldytu bamperiu ir pareiškimu, kad taip buvo. Kitas momentas, kablys turi nesipjauti su parkingu, esu tik kartą girdėjas apie tokį nutikimą, bet gal ir dažniau pasitaiko.
Kalbant apie žinomu gamintojų ir mažiau žinomų gamintojų gaminius, susiformavau nuomonę, kad gal Thule-Brink, Westfalia ir etc bus pagaminta dailiau, bet iš tiesų koks lenkiškas kablys lygiai vienodai tarnaus, bent jau nenuimamas. Anksčiau jie rudydavo baisiai, bet dabar lyg ir susitvarkė. Taigi mokėjimas už brangų, bet žinomą, nebūtinai prasmingas, gal tik maloniau pinigas išsileidžia.
Elektrinę dalį galima skirt į atskirą dalį. Čia vieta kur įmanoma sutaupyti naudojant pigesnius modulius, kad susikalbėtų su automobliu, bet už pačią rozėtę patariu nepagailėti, nes nu baisiai užknisa, kai neveikia niekas arba mirksi diskoteka, nes uzsioksidavę kontaktai o važiuot norisi kuo greičiau.
Pačių rozečių būna 7 ir 13 kontaktų. Pirmas tai tradicinis pas mus variantas, jis iš tiesų tik sudubliuoja auto lempas. Populiaresnė Europoje 13 kontaktų rozetė, "komunikuoja" su automobilių , ir auto kompas žino, kad kažką tempia, todėl atitinkamai reguliuoja stabilumo sistemą, nejungia galinių priešrūkinių ir tt. Iš principo geras dalykas, tiek kad brangsta elektrinė dalis turbūt keturis kart.
Tikiuosi aiškus minčių srautas. Kaip ir minėjau ne visai mūsų specializacija, tai į absoliučias tiesas nepretenduoju, bet jei klausimų yra, galiu mėginti atsakyti.
PS Sorry, kad taip suvėluotai ir gero vakaro.
_________________ Martynas 867 288 299
|