Velomanų puslapis
http://www.velomanai.lt/forumas/

Dviračio atnaujinimas ar perdarymas
http://www.velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=3&t=2606
Puslapis 1315

Autorius:  Faust [ 2018-09-19 16:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Babatukas rašė:
garantiniam sako, kad neprireguoliuosi, žema komplektacija, tai tokie jos trukūmai.
Aš moku net Tourney sureguliuoti tobulai, taigi arba meluoja ir tingi, arba šudarankiai.
Ypač tas pasakytina apie priekinį perjungėją - ten konstrukcija be galo paprasta, ir bet kokio lygio perjungs gerai, viskas DAUG labiau priklauso nuo šarvų, troselių ir perjungėjo rankenėles.

Aišku svarbu ir tai, ar perjungėjai teisingai parinkti pagal visus parametrus - chainline, capacity ir t.t.

Cituoti:
Todėl galvoju ateičiai dėti kažką geriau, tai norėjau paklausti jūsų patarimo, gal tada keisti į 2x10 sistemą arba 1x11

Nežinau, iš kur Jūs, bet gyvenant tokiam kalvotam mieste kaip Vilnius neįsivaizduoju važinėjimo be 3 bėgių priekyje. Plius yra grandinės resurso niuansas.

2*10 man atrodo, kaip nesusipratimas, tai arba esi sportininkas, kuriam svarbu greitis ir svoris, ir keiti į 1*11, arba toks nesi ir važinėji toliau 3*9/8/7. 2*10 man niekur neįsipaišo.

Autorius:  mantasm [ 2018-09-20 10:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

2x10 diapazonas gaunasi praktiškai toks pat, kaip su 3x9. Su mažiau grandinės skersavimo. Su 1x11 sunku išgauti panašų diapazoną, bet su 1x12 jau gausis. Tiesa, brangiai. Labiausiai niekur neįsipaišo 3x10 ar 3x11... Dėl to ir yra 2x10 bei 2x11. Inovacijų reikia, kad suktųsi ekonomika, bet 3x priekyje nelabai yra prasmės su daugiau žvaigždžių ir diapazono gale.

Autorius:  Faust [ 2018-09-20 10:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Suprantama, kad matematiškai viskas gaunasi ok ir su 2*10 ir su 1*11.
Dėl daugiau grandinės skersavimo su 3*9 - galbūt. Bet 3*8 tikrai yra mažiau, todėl ir pasilieku prie šio formato, jame ir grandinė dar adekvataus storio (nuo 3*9 jau pasijunta visas dažno transmisijos dalių keitimo poreikio malonumas) ir stiprumo, ir jo visiškai pakanka mėgėjiškam važinėjimui.
be abejo, dėl visų marketinginių dalykų vis sunkiau ir sunkiau gauti adekvataus lygio komponentus 3*8 sistemai. Bet manau greitai tas pats gali atsitikti ir su 3*9.

Autorius:  Mototarka [ 2018-09-20 11:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Vilniuje, kol jaunas, su single speed važinėjau..... trys prieky nebent alpėse su +30kg kroviniu priekaboje, prieš vėją :lol: :lol:

Autorius:  Faust [ 2018-09-20 14:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Na, deja, bet ne visų keliai plieniniai :D

Autorius:  Mototarka [ 2018-09-20 17:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Jei kelėnai ne plieniniai - technologijos irgi nestovi vietoj. Atsirado salyginai naujas compact 2x sistemų standartas, kai priekines žvaigždės montuojasi atskirai, su skirtingu atstumu tarp varžtų (BCD), didelė - 120mm, maža - 90mm, kas leidžia uždėt tikrai mažą žvaigždę, pvz 30T.

Autorius:  mantasm [ 2018-09-20 21:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Faust rašė:
Suprantama, kad matematiškai viskas gaunasi ok ir su 2*10 ir su 1*11.


Bent man matematiškai su 1x11 nesigauna. Arba kainuoja kosmosą (10-50 kasetė), arba diapazonas ryškiai mažesnis. Aišku kam užtenka mažesnio diapazono - tiem gaunasi...

Faust rašė:
be abejo, dėl visų marketinginių dalykų vis sunkiau ir sunkiau gauti adekvataus lygio komponentus 3*8 sistemai. Bet manau greitai tas pats gali atsitikti ir su 3*9.


Jau ne tik 9, bet ir 10 po biški nueidinėja. O darytis 3x10 ar 3x11 tikrai nematau prasmės.

Autorius:  Kestis [ 2018-09-21 08:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Persėdau nuo 3x9 iš kart ant 1x11, važinėju po Vilnių, be bėdos įvažiuoju į VW MTB maratonų Vilniaus trasos rato pabaigos įkalnę ir visiškai nekyla minčių, kad norėčiau priekį turėti daugiau nei vieną žvaigždę. Viršijus 40 km/h būtų gerai ir didesnė žvaigždė, bet nuo kalniuko galima ir neminti :D
2x10 net nesvarsčiau keisti, nes kaip ir prie 3x9, lieka priekinė permetimo sistema, kam tada investuoti, jei tik viena žvaigždė iš priekio persikelia į galą.

Autorius:  Faust [ 2018-09-21 08:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

mantasm rašė:
Bent man matematiškai su 1x11 nesigauna. Arba kainuoja kosmosą (10-50 kasetė)

Kainų matematika be abejo nesigauna :) Ir ne tik kasetė ten kainuoja :)
Be to, dar prieinamumo klausimas. Grandines nuo 6 iki 9 rasi visur, 10 jau sunkiau, o su 11 gali kokiam kaime ir įstrigti, ir ne tik Lietuvoje. Nebent DAR investuoti ir vežiotis atsarginę grandinę arba krūvą atsarginių sujungimų važiuojant į tolimesnes išvykas.

Autorius:  Kestis [ 2018-09-21 10:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Jo jo, dar geriausia dviratis tvirto plieninio rėmo, tai visur suvirinimo aparatą rasi, vietoje kamerų geriau įsidėti "bananą", tada prakolų nereiks bijoti... :)
Su kokiom grandinėm važinėjat, jei dar reikia galvoti apie atsargines? Per dešimtmečius važinėjimo su dviračiu nėra buvę jokios problemos iš grandinės pusės, nei su tarybinėm, nei su dabartinėm.

Autorius:  Faust [ 2018-09-21 11:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Kestis rašė:
Jo jo, dar geriausia dviratis tvirto plieninio rėmo
Be abejo, tolimom kelionėm naudojami būtent plieniniai dviračiai, vadinamieji touring'ai, šią baisią paslaptį šiandien atskleisiu Jums nemokamai. Aišku, ten ne tas pats plieno lydinys, kaip pigiausiuose dviračiuose iš Maksimos. Net ir touring'ai gali būti iš kitų medžiagų, bet tai labiau egzotiniai rėmai. Na, pasidomėkite bent šiek tiek prieš rašinėdami nesąmones.

Cituoti:
tai visur suvirinimo aparatą rasi, vietoje kamerų geriau įsidėti "bananą", tada prakolų nereiks bijoti... :)
Geriausia kamerų išvis nenaudoti ir naudotis bekamerinėm padangom, dar viena paslaptis?

Cituoti:
Per dešimtmečius važinėjimo su dviračiu nėra buvę jokios problemos iš grandinės pusės, nei su tarybinėm, nei su dabartinėm.

Jūs, ponas, matyt iš ateities pas mus atkeliavot? Nežinojau, kad 2*10 ir 1*11 formatai iš egzotinių persikėlė į standartinius jau prieš dešimtmečius.

Autorius:  mantasm [ 2018-09-21 13:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Kestis rašė:
Persėdau nuo 3x9 iš kart ant 1x11, važinėju po Vilnių, be bėdos įvažiuoju į VW MTB maratonų Vilniaus trasos rato pabaigos įkalnę ir visiškai nekyla minčių, kad norėčiau priekį turėti daugiau nei vieną žvaigždę. Viršijus 40 km/h būtų gerai ir didesnė žvaigždė, bet nuo kalniuko galima ir neminti :D
2x10 net nesvarsčiau keisti, nes kaip ir prie 3x9, lieka priekinė permetimo sistema, kam tada investuoti, jei tik viena žvaigždė iš priekio persikelia į galą.


Nuo kada maratono trasos kalniukas baisus? :)

Man asmeniškai 2x10 diapazono reikia, nes pavažinėju tiek XC, tiek paturistauju. Vienu atveju reiktų priekyje 30, kitu 38. Kaitaliot žvaigždes prieš kiekvieną išvažiavimą tingiu - tam yra permetėjas... Aišku kam 2x10 diapazono nereikia tai aišku 1x11 viskas gerai. Neveltui senais laikais važinėdavo su 3x9 su plentinėm kasetėm. Su Shimano 1x12, kai atpigs iki SLX lygio, bus galima pagalvot apie atsinaujinimą :)

Faust rašė:
Be to, dar prieinamumo klausimas. Grandines nuo 6 iki 9 rasi visur, 10 jau sunkiau, o su 11 gali kokiam kaime ir įstrigti, ir ne tik Lietuvoje. Nebent DAR investuoti ir vežiotis atsarginę grandinę arba krūvą atsarginių sujungimų važiuojant į tolimesnes išvykas.


Turizmui, ypač po kaimus, aišku kita matematika. Tada ir perjungėjus dedies neindeksuotus, ir trosiniai stabdžiai geriau už hidrauliką. Bet kaip supratau žmogus ne turistauja ir tuo labiau nei po necivilizuotas vietas :)

Autorius:  Faust [ 2018-09-21 13:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Keitimas 3x9 į 2x10 arba 1x11?

Na, mes neišvengiamai grįžtame prie to paties - viskas priklauso nuo poreikio, ir skirtingiems poreikiams reikalingos skirtingos sistemos. Universalios, tinkančios visiems ir visomis sąlygomis, dar nesugalvota.

Autorius:  rugil [ 2018-09-27 13:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Dviračio atnaujinimas ar perdarymas

sveiki, šiuo metu turiu dviratį, šiek tiek važinėju, bet sezonas baigsis, grąžinsiu broliui. vis mąstau sau nusipirkti, bet kilo klausimas - geriau pirkti naują ar pigiau gautųsi nusipirkti naudotą ir jį pačiai (su vaikinų pagalba) atnaujinti ir perdaryti? net nežinau ko reikia šiuolaikiniams dviračiams, bet ir kainos nemažos svyruoja parduotuvėse. žiūriu ir naujus, ir naudotus. galvoju, kad reiktų hibrido, nors akį traukią tie miestiniai elegantiški... tai gal kas galėtumėt patarti? gyvenu mieste, šalia dviračių takas, bet mėgstu ir pamiškėm, ir žvyrkeliais pasivažinėti, nesu ekstremalė ar profesionalė, tačiau tiesiog labai myliu važinėjimą dviračiu.

Autorius:  Faust [ 2019-01-25 18:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Dviračio atnaujinimas ar perdarymas

Gal kas Vilniuje turi tokius adapterius arba žinote, kur Vilniuje gauti?
Prikabintas failas:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 38.66 KiB | Peržiūrėta 8939 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
Untitled2.jpg
Untitled2.jpg [ 36.69 KiB | Peržiūrėta 8939 kartus(ų) ]


Žinau, kad yra Ali, bet nesinori laukti, be to, kaina artėja prie perjugėjo iškart su tokiu tvirtinimu kainos.

Puslapis 1315 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/