Velomanų puslapis http://www.velomanai.lt/forumas/ |
|
Pavarų reguliavimas http://www.velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=3&t=297 |
Puslapis 4 iš 4 |
Autorius: | EkoLT [ 2012-06-26 14:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Permetejas Shimano Tiagra bet labai jau itartinas toks. Ratukai be guoliu ir bėda tame, kad užveržiant apatinį ratuką, reikia palikti laisvą varžtą, nes užveržus nebesisuka ratukas.... Net užsukus, kad varžtas neturėtų laisvumo jau sunkiai sukasi ratukas...http://i47.tinypic.com/b51c3d.jpg Kasetė pas mane 7, o simpleksas-9. |
Autorius: | vylu [ 2012-06-26 16:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Mano siūlymas būtų išimti tą ratuką ir nuoširdžiai išvalyti žemes... Pats ratukas maunasi ant tuščiavidurės ašelės, kuri ilgesnė (platesnė) už patį ratuką. Taip, kad priveržus varžtą turėtų prisiveržti tik ta tuščiavidurė ašelė, o pats ratukas turėtų visgi ant jos suktis laisvai. |
Autorius: | EkoLT [ 2012-06-26 17:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Ašelės jokios nėra....matomai kai ardžiau pradanginau... |
Autorius: | lion [ 2012-06-26 17:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
nueik i bet kuri dviraciu servisa manau kad tikrai padovanos |
Autorius: | vylu [ 2012-06-27 15:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Na, ten nelabai galima pamesti. Pažiūrėk http://www.londoncyclist.co.uk/replacing-jockey-wheels/. Ratukas turi suktis ant to daikto, kuris vadinasi "bushing sleeve". Gal pas tave ta ašelė tiesiog prikepus prie paties ratuko? |
Autorius: | Butelis [ 2012-06-27 16:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Kiek pamenu, bent ant seno shimano tourney, po pigiąja, tik viename iš ratukų buvo "bushing sleeve". |
Autorius: | Darysp [ 2012-06-27 19:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Šnekam lietuviškai - "bushing sleeve" tiesiog yra "įvorė" |
Autorius: | modestulis [ 2016-12-19 18:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Gal galit kas įmest aiškų, suprantamą filmuką kaip susireguliuot galinį bėgių permėtėją |
Autorius: | Darysp [ 2016-12-19 21:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Šitoje temoje, pora puslapių atgal, yra detaliai paaiškinta, kaip tai daroma. Arba atsidarai youtube ir įvedi "rear derailleur adjustment". P. S. jei yra lenkta galinio simplexo ausis, tai pradžioje ją reikia lyginti, o tik po to reguliuoti bėgius. |
Autorius: | VeloManas [ 2017-05-04 21:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Kvailas klausimas Tarkime, turime dviratį su 3x10 sistema. Grandinė priekyje uždėta ant vidurinės žvaigždės, o gale ant 4 žvaigždutės nuo viršaus (nuo didžiausios žvaigždės žemyn). Klausimas: kelintu bėgiu važiuojam? Iškilo diskusija su vienu draugu ir noriu paklausti Jūsų nuomonės. Ačiū. |
Autorius: | rimelis [ 2017-05-04 22:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Jokiu. Nes pats klausimas yra "joks" - kasetes ir priekines zvaigzdes buna labai ivairios, todel ziurima perdavimo santykio, o ne bėgio numerio. |
Autorius: | orangen [ 2017-05-06 09:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
Susiskaičiuok žvaigždžių dantukus, ant kurių yra grandinė. Pasiskaičiuok gear ratio. Ir žinosi koks bėgis. |
Autorius: | coldblooded [ 2017-05-09 10:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų reguliavimas |
modestulis rašė: Gal galit kas įmest aiškų, suprantamą filmuką kaip susireguliuot galinį bėgių permėtėją pavarų perjungimas priklauso ne tik nuo perjungėjo mechanizmo. pasižiūrėk, ar grandinė ir žv. blokas dar nesusidevėję. ar rėmo auselė tiesi, tinkamai priveržta. ar troso šarvas ir jo taurelės nesutrūkinėjęs, neužrūdijęs ir kitaip neužsiteršęs. Numauk taureles ir pasižiūrėk šarvo galų būklę. ar ištraukus troselį jis yra vientisas, niekur neįtrūkęs ir stipriai neįlenktas. ar trosas lengvai vaikšto per kiekvieną šarvo atkarpą. ar šarvas visur tinkamo ilgio. Kuo mažesnio kampo bus šarvo lenkimai, tuo sklandžiau viskas dirbs. jei grandinė, blokas dar geros būklės, o šarvai ir troseliai švarūs, slidžiai vaikšto, galima pereit prie pačio perjungėjo reguliavimo: įsitikink, kad perjungėjo kojelės nelinkusios ir nepažeistos ar perjungėjo ratukai švarūs, neaplipę senais tepalais ir purvu, bei ar lengvai sukasi. Tada nustatyk perjungėjo ribas sukdamas L ir H varžtukus. dar kartą įsitikink, kad net lenkdamas perjungėją link stipinų, jis už jų nekliūna. Jeigu ant stipinų yra atšvaitas ar dar kasnors, geriau perkelk jį į kitą, ne perjungėjo pusę nustatyk perjungėjo ratuko atstumą iki žvaigždžių naudodamasis trečiuoju nepažymėtu varžteliu (išsukinėjant jį lauk, ratukas artėja prie žvaigždės) tiek, kad ties didžiausia žvaigždute jis būtų vos kelių milimetrų atstumu - tiek, kad jungiantis pavaroms nekliūtų už dantukų, bet būtų kuo arčiau jų. Įsitikink, kad visas perjungėjo mechanizmas yra gerai išplautas, neapsinešęs tepalais ar purvu. Visas įvores ir judančias dalis patepk skystu, geriausia kokiu nors tefloniniu, tepaliuku. galiausiai gali numest pavarą ant sunkiausios pavaros (mažiausios žvaigždutės) ir iš naujo priveržt troselį būtent toje vietoje, kur jis ir turėtų būti priveržtas. o tada tiesiog jungdamas pavaras ir važiuodamas gali pažaisti su perjungėjo rankenėlės ratuku - jei pavaros vėluoja ar nesimeta jungiant žemesnę pavarą (į didesnių žvaigždučių pusę) - patempk troselį išsukinėdamas perjungėjo rankenėlės ratuką. Jeigu vėluoja grįžti metant sunkesnę pavarą - įsukinėk iš lėto atgal. Jei į virtų pavaros jungiasi gerai, o žemyn grįžta sunkiai, dar kartą tikrink šarvą ir troselį bei įsitikink, kad perjungėjo spyruoklė dar "gyva". Dar karts nuo karto reikėtų prasivalyt ir perrinkt rankenėlės mechanizmą. Arba tiesiog nuvežk normaliam suprantančiam meistruj ir nesuk sau galvos |
Puslapis 4 iš 4 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |