Ratai yra dviraciui pati svarbiausia dalis. I prasta sunku dvirati isidejus gerus ratus vaziavimo kokybe pagereja kvadratu. O tokie "
aerospoke"-ai efektyvus tik "
time trial" dviraciuose, kai svarbiau aerodinamika, o ne svoris. Visi jie sunkus, zymiai sunkesni uz normalius ratus su stipinais.(aukstos klases karboniniai taip pat) Vaziavau su tokiu dviraciu(mtb), rodos buvo scott, tikrai ne pigiena, ir abu ratai buvo kreivi! Nezinau nuo ko jie kreivinasi, tikriausiai plastikas deformuojasi nuo kelio duobiu, o gal nuo temperaturu kaitos. Ratai riedejo tikrai nemaloniai, nepalyginsi su tuo jausmu kai vaziuoji gerai itemptais stipinais standziais ir siektiek spyruokliuojanciais ratais. Ir svarbiausia jie sunkus.
Isukti toki smagrati reikejo panasiai tiek pastangu kiek mano zieminio dviracio rata, kuris galinis turi 600 savos gamybos dygliu ir apsaugine juosta ir dviguba kamera.
Plastikiniai "
aerospoke"-ai ir stabdo blogiau, stabdziu trinkeles slysta per ta plastika, jau nekabant apie tai kad jie kreivinasi ir istiesinti bei gerai sureguliuoti stabdzius neimanoma.
Zodziu pamirsk apie gera vaziavima. Nebent tave
kazkas traukia Ishsiskirti is kitu galima ir
nuveikiant kazka kurybingo