Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-03-28 15:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2014-04-23 19:56 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2014-03-10 18:31
Pranešimai: 17
Miestas: Vilnius
Skype: ricardasciakis
Vardas, Pavardė: Ryčka
Sveiki visi velomanai ir prijaučiantys velosportui. Šioje temoje dalinsiuosi savo "Pegaso" istorija, kaip jis taps dailiu plentinuku (tikėkimės) kasdieniam naudojimui Vilniaus keliais. :)
Pateko į rankas man 1982m. gamybos vokiško dviračio "Hercules Pegasus" rėmas. Deja tik rėmas, bet už dyką. Rėmas nemažas - 62cm (nuo peredačnyko ašies iki sėdynės koto), tačiau ganėtinai tvirtas ir lengvas, pagamintas iš chromolio (ang. chromoly, chromo-molibdeno lydinys). Atrodė jis kažkada taip:
Paveikslėlis
Kadangi turėjau nuo senų laikų užsilikusių dalių nuo "Start Sasse" ir "Turist" tai sukroviau bent kažką, kad važiuotų:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Šiuo metu vairas nuo "Start'o", priekinis ratlankis ir abi padangos nuo "Turist'o", galinis ratlankis panašus į "Turist'o" tačiau storesnio aliuminio, ganėtinai tvirtas. Gale 3-jų vidinių pavarų "SACHS" torpeda.
Dviratis kaip dviratis, rėmas patogus (gal kiek aukštokas, bet susitaikysiu), lengvas, bet visam dviratukui dar daug ko trūksta.
Iš to kas yra dabar žadu palikti ratus ir stebulę su vidinėm pavarom, vairas bei pedalai su žvaigžde ir crank'ais taip pat liks.
Reikia:
Riestų stabdžių rankenėlių šiam vairui.
Naujų padangų (norėčiau old-school'inių su baltais šonais) 622x32.
Šiek tiek platesnės sėdynės, rūra per didelė šitai.
Solidžių purvasargių, tik ne plunksnų, o pilnai gaubiančių, visgi važiuot žadu kasdien, kai nelyja, bet dažnai pasitaiko, kad lijo naktį, o šlapia nugara paskaitose ar darbe sėdėt nemagu.
Apvyniot vairą.
Grandinės apsaugos.
Peredačnyko guolių kasetės. Originali jau strigo ir krebždėjo, išmušiau ją lauk ir dabar važinėju su rusiško stiliaus konusu veržiamais guoliukais, pasisekė Fino g. parduotuvėje rasti rusišką komplektuką, bet su ašimi keturkampais galais.
Nei Fino g., nei "Vasarėje", nei turguje neradau tokio pat storio besriegiais presuojamais grybais tvirtinamos kasetės, visos plonesnės ir sriegiuotos. Čia storis kaip rusiškos sistemos "bliūdelių" konusams. Gal dar kas turi kokią užsilikusią, kad ir padėvėtą kasetę tokio tipo? Rusiška sistema vis prašosi būt paveržiama, o ir dulkes valgo...

Gal kas turite tokią ar bent panašią grandinės apsaugą kaip originalo nuotraukoje, tikrai mielai priglausčiau.
Kuo kas vyniojate tokius vairus? Perkate spec. juostą, rakečių kotams skirta juosta, oda, ar kas kitas? Man svarbiausia patogumas ir praktiškumas, na ir kad neatrodytų labai jau fuflo, izoliacija gi nevyniosi... :)
Jei kas turite kurią iš mano ieškomų detalių Vilniuje, Utenoje, siūlykite galėčiau nupirkti.
Laukiu patarimų ir pasiūlymų. ;)


Paskutinį kartą redagavo *Ričardas 2014-05-15 12:47. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-04-25 20:10 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2014-03-10 18:31
Pranešimai: 17
Miestas: Vilnius
Skype: ricardasciakis
Vardas, Pavardė: Ryčka
Taip, sėdynė kita jau yra, naujos "Kenda Kwest" 622(700) x 28 padangos irgi yra (deja ne baltais šonais), naujos kameros irgi yra. Gal po truputį susitvarkysiu iki normaliau važiuojančio ir šiek tiek patogesnio. Šiandien po pasivažinėjimo nuo Tauro kalno įspūdžiai nekokie, važiavau šalia laiptelių žemyn nuo kalno ir bandžiau stabdyti, o stabdant per sausą žolę greitis nelabai mažėjo, pradėjau stabdyti ir priekiu, pabaigoje skersas šiaip taip išsilaikęs ant dviračio atsidūriau pakalnėj. Visgi plentinuku reikia važinėti plentu... :?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-04-27 23:54 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2014-03-10 18:31
Pranešimai: 17
Miestas: Vilnius
Skype: ricardasciakis
Vardas, Pavardė: Ryčka
Nu va, prasukau pirmą 100 km ir jau bėdos... Dalis kurios tikrai nežadėjau keisti subyrėjo - "SACHS Torpedo Dreigang 36".
Pradėjo treškėti ir nenuostabu kodėl:
Paveikslėlis
Nespėjau net apkatkės naujom padangom padaryt...
Kaži kur dabar rasti guoliuką ir konusą tokius? Gal kas turite idėjų?
EDIT: Iš gero žmogaus gavau visą stebulę donorinę, I'm back to busines!


Paskutinį kartą redagavo *Ričardas 2014-05-15 12:47. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-05 20:07 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-02-20 14:24
Pranešimai: 2
Miestas: Kaunas
Skype: citrinas.lt
Vardas, Pavardė: Nerijus Vasiliauskas
Sveiki,

Ir aš turiu tą pačią problemą, sulūžęs tas pats guoliukas kaip ir pas temos šeimininką. Galbūt kas nors įsivaizduoja kur tokio bandyti ieškoti arba kur galima būtų vežt remontui?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-06 12:58 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
Labas,
manyčiau reiktų tiesiog pereiti dviračių parduotuves (jei Kaune, tai dviratinis, velomanija, vasarė ir t.t.) tikrai turėtum rasti. Ypač pavasarį, kai visi visko prisivežę ir turi ;)

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-06 13:05 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-04-08 10:52
Pranešimai: 1838
Miestas: Kaunas
Skype: i-x-sania-x
Vardas, Pavardė: Aleksandras V.
Nerodo dviračio nuotraukų :/ Aprašymas įdomus, bet vaizdo nematyt :(

_________________
2008: 500km / 2009: 1600km / 2010: 5450km / 2011: 10 004km / 2012: 4000km / 2013: ~500km :( / 2014: ~2000km / 2015: ~2000km / 2016-2018: nesuskaičiuojamai mažai / 2019: Kraunama... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-06 17:27 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-02-20 14:24
Pranešimai: 2
Miestas: Kaunas
Skype: citrinas.lt
Vardas, Pavardė: Nerijus Vasiliauskas
Sveiki,

Mano problema buvo išspręsta dviračių taisykloje "Tvarkingas dviratis" dar kartą dėkojame Jiems.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-15 12:50 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2014-03-10 18:31
Pranešimai: 17
Miestas: Vilnius
Skype: ricardasciakis
Vardas, Pavardė: Ryčka
Hm, reiks pasidomėti, gal tada yra ir kur guoliukų tokio tipo atskirai gauti, nes donoriniai irgi ne pirmos jaunystės...
P.S. Ačiū už pastabą dėl nuotraukų, mano talpykla "nulūžo", todėl ir neberodė.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-15 17:34 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
Tokių guoliukų, kokie buvo (sukabintais į žiedelį šratais) siūlyčiau nedėti. Daug geriau yra palaidi šratai ir rieda geriau ir reguliuojasi lengviau. Be to tarnauti turėtų ilgiau ir patikimiau, kadangi šratų dedasi daugiau (18 į galą ir 20 į priekį berods), tiktai reikia juos dėti panašaus dydžio.

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-15 19:23 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-11-02 17:43
Pranešimai: 150
Ar tikrai reikiamo dydzio ratai? tarp sedynes vamzdzio ir galinio rato dramblys pralystu... kazin ar gerai sumastei su plentiniu vairu, as ta pati dariau su panasiu miestinuku SURSEE, tai gavosi nekas - labai ilgas virsutinis remo vamzdis (top tube), tai uzdejus plentini vaira atstumas dar padidejo, nera labai patogu vaziuoti nes visas svoris i delnus, dabar ieskau tiesaus vairo varianto perdarymui...

_________________
Plentas - Verenti Technique Disc
Miškas - Verenti Substance II


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-16 05:33 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-04-08 10:52
Pranešimai: 1838
Miestas: Kaunas
Skype: i-x-sania-x
Vardas, Pavardė: Aleksandras V.
Man rodos ten kitokio (didesnio) rato ir neįdėsi, juk matosi pertvara, prie kurios įprastai tvirtinami stabdžiai :)

_________________
2008: 500km / 2009: 1600km / 2010: 5450km / 2011: 10 004km / 2012: 4000km / 2013: ~500km :( / 2014: ~2000km / 2015: ~2000km / 2016-2018: nesuskaičiuojamai mažai / 2019: Kraunama... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-16 11:15 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011-11-02 17:43
Pranešimai: 150
Stabdziai ten buvo stebuliniai, o ant pertvaros spyna ir "bleka" montuojasi. As bandyciau 630 ratlanki igrust...

_________________
Plentas - Verenti Technique Disc
Miškas - Verenti Substance II


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-17 13:30 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2014-03-10 18:31
Pranešimai: 17
Miestas: Vilnius
Skype: ricardasciakis
Vardas, Pavardė: Ryčka
Kas liečia guoliukus tai nesu tikras ar geriau jei be karunėlės juos sudėt, apkrovą tai didesnę atlaikys, bet trinsis vienas su kitu, o karunėlė neduoda šratui šrato pavyt. Blogiausiu atveju bus galima paeksperimentuot. O sudėti tai buvo originalūs, gamykliniai ten, tik va ar musaro pakliuvo ar karunėlė subyrėjo, o tada ten jau susimalė viskas.
Man vairas toks pats patogiausias, kur nori ten paimk, gal važiuojant didelius atstumus 100-200km būtų nelabai patogu, bet mieste po 30km į dieną pats tas. O kadangi išnaša ne per ilga, tai suderinus aukštį sėdynės/vairo viskas normaliai. Plius kai vairą paimi už apatinės vairo dalies gali gerai įsikibęs pasprintint, o už viršutinės labiau atsilošęs patogiai kruizint ir svoris ant rankų tada mažesnis.
Ratlankio didesnio nei pro kur, nebent pjaut tą metalinę plokštelę, kuri kažkada sparną laikė ir pervirint aukščiau, bet čia jau marazmas ir man to nereikia. Plius reiktų perstipinuot ratlankis, nes šita stebulė man labai patinka, neskaitant to nelaimėlio guolio... O dabar kadangi uždėtos Kendos yra truputį aukštesnio profilio tai ten net poros cm nebėra.

Jau apsivyniojau pagaliau vairą, geru baldiniu dermantinu, buvo variantas oda (turiu gabalą smėlio spalvos), bet oda geria vandenį, nebent kaip specialiai impregnuot, o šitas šokoladinis dermantinas labai elastingas, patogiai patepant klijais užsivyniojo. Fabričnas juostas siūlė už 30-40lt, pataupiau čia. Foto vėliau...

Dabar tik laukia Heraklis sparnų, nes į paskaitas ar į darbą ir po lietaus reikia riedėt, šlapia nugara ir klynas netraukia.
Na ir dar reikėtų stabdžių rankenėlės plentiniam vairui, bet kadangi stabdžiai rankiniai tik priekyje tai pirkt komplektas už 100lt neapsimoka. Šiam tikslui nusprendžiau vieną rankenėlę pasidaryt pačiam, o vietoj kitos, kad būtų patogiau už vairo laikytis tik imitaciją. Tik dar nežinau ar iš aliuminio lietis ar iš plastiko. Vienas variantas prašmatnesnis kitas daug paprastesnis. Taigi laukia įdomus projektukas.

Kitas projektukas jau testuojamas, tai dviračio mirksiukai. Pirkti nemėgstu, rankas turiu, galiu pats pasigaminti. Suprojektavau schemą kurios dydis su trimis super ryškiais baltais LED diodukais yra tik 13x17x3mm ir nuo dviejų AA elementų ji visą parą vieno karto per sekundę greičiu mirksi jau mėnuo ir dvi savaitės ir dar nemažai mirksės. Tokią schemutę galima sukišti į standartinį galinį žibintą ar netgi priekinį plokščią atšvaitą, taigi ir atrodo dailiai ir veikai ekonomiškai. Bėda ta, kad ličio akumuliatorius mažiausias kokį turiu yra 10x15x5mm, tas jau į atšvaitą nebetelpa, bet Heraklyje yra skylutės vamzdyje skirtos išvedžioti laidui nuo buvusios dinamos, taigi jomis pasinaudojus aš nuvesiu laidus nuo galinio žibinto ir priekinio atšvaito iki sėdynės koto, o jame bus didelės talpos apvali ličio jonų celė, kurios turėtų apytiksliai porai mėnesių pakakti mirksinant visą parą abu žibintus. Ištraukus sėdynę ir parsinešus namo bus galima tą celę įkraut. Tuo pačiu po sėdyne bus ir jungiklis išlindęs iš sėdynės koto, sėdynė jį apsaugos nuo lietaus, o įkišus pirštą po sėdyne bus galima įjungti visus mirksiukus iš karto. Dar planuose yra prie tos celės prijungt vadinamas RF švyturėlis, kuris praneštų apie dviračio lokaciją maždaug 10km spinduliu, vietiniams ilgapirščiams suuostyt, čia bus matyt. Kaip elektronikui nėra sunku, bet ar verta?
Taigi tokie planai Herakliui. Po mėnesio (kai baigsis sesija) laukite rezultatų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-17 19:16 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2013-06-13 07:57
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Egidijus Meištas
*Ričardas rašė:
Kas liečia guoliukus tai nesu tikras ar geriau jei be karunėlės juos sudėt, apkrovą tai didesnę atlaikys, bet trinsis vienas su kitu, o karunėlė neduoda šratui šrato pavyt. Blogiausiu atveju bus galima paeksperimentuot. O sudėti tai buvo originalūs, gamykliniai ten, tik va ar musaro pakliuvo ar karunėlė subyrėjo, o tada ten jau susimalė viskas.


Manyčiau, kad ta trintis vieno su kitu yra niekas palygintus su padidėjusia svorio apkrovą vienam šratui, dėka kurios matomai tau šitaip ir pabiro viskas (net šratas pertrūko pusiau). Jei karūnėlės turėtų kokių nors pranašumų prieš palaidus šratus, tai visi brangesni dviračiai tik jas ir turėtų, tačiau yra atvirkščiai. Guoliai su karūnėlėmis sutinkami tiktai pačiuose pigiausiuose dviračiuose/stebulėse. Paimk bet kurią nors kiek aukštesnio lygio - jokių karūnėlių tenai nerasi, nes jos rieda prastai, laiko prastai, reguliuojasi prastai. Vienintelis dalykas ką daro geriau, tai montuojasi į guoliavietes (prieš dedant palaidus šratus, pirmiausia reikia guoliavietes gerai ištept tirštu tepalu, nes kitaip sunku sumontuoti stebulę, vis pabėga :) ). Šiaip ar taip, jei netingi, tai pamėgink ir taip ir anaip. Rasi kaip tau geriau. Kažkodėl nujaučiu, jog į karūnėles nė pažiūrėt nebenorėsi ant palaidų šratų pavažinėjęs ;)

_________________
Ką žmogus daro ir taria, tai visuomet apsireiškia, kas jo viduje yra. Nešvarius žodžius tegali tas vartoti, kuris viduje nešvarus. (V. Storostas Vydūnas)

Viekelis – Keliautojų užrašai

Gėdos lenta miglos pūtikams


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014-05-18 11:51 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2014-03-10 18:31
Pranešimai: 17
Miestas: Vilnius
Skype: ricardasciakis
Vardas, Pavardė: Ryčka
Dėl sudėjimo tai juokas... Salidolu geru užtepus nėra problemos. Tik va reiks šratų iš kažkur pasiskerst. Kaži jei nežymiai kiek mažesni ar didesni nebus problemos? Nes būtent tokių, kokie buvo sunkiai gausiu. Gal yra kur šratų palaidų pirkt?
Nes vėliau svarstydamas ir pats padūmojau, kad visgi daugiau šratų - geriau. Mažesnė apkrova šratui reiškias mažesnė trintis ir mažiau dyla, ypač konusui tai aktualu manu... Kol kas, kol veržt nereikia nelysiu, o vėliau reiks bandyt plikus šratus. Nes ta donorinė karūnėlė jau turi įtrukimų, o jei ji luž - viskas vėl ten susimals...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 55 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai