Sveiki,
atsiprašau už ilgą reakcijos laiką.
Gal klausimą dėl kablio atidėčiau atskiram nagrinėjimui.
Kas dėl laikiklių, tai gerumas turi kelias sudedamąsias, kaip kaina funkcionalumas, dydis ir tt.
Vėlgi iš asmeninio naudojimo, beigi klientų pasirinkimo:
Praėjusios vasaros hitas buvo
Thule Velocompact. Neįsitikines kaip jis tilptu į Mondeo bagažinę, bet pakankamai kompaktiškas daiktas. Pliusas, kad trivietis prasiplečia į keturių vietų laikiklį.
Kitas pretendentas
Hapro Atlas Premium. Dydis, funkcionalumas kokybė gera.Pagrindinis minusas lyginant su Velocompact, nėra praplėtimo ketvirtam dviračiui.
Jeigu reikia "pigus ir geras" tai
Quattro arba
Trio dažnas pasirinkimas. Daugiau vargo uždėt, bei nuimti. Keturvietis į Mondeo bagažinę nežinau ar tilps, bet už tiek eurų gaunasi daug fejerverkų.
Šie variantai mano galva optimaliausi kainos ir vertės santykiu. Yra beabejo daugiau pasirinkimo, bet nesiveliant į ilgą pasakojimą paprastai arba skurdesnis funkcionalumas, arba patikimumo dalykai, arba dar kažkokie aspektai mažina jų patrauklumą.
minri rašė:
O jeigu žiūrėti į sistemą ant kablio? Koks galėtų būti kablys (labiau norėčiau nuimamo) vertinant tai, kad būtų naudojamas tik dviračių vežimui? Bei kokie geresni dviračių laikiklių variantai?
Dviračiai kol kas 29" + 27.5" ir prisidės dar vienas arba du. Laikiklis reikia, kad tilptų į bagažinę nuimtas.
Automobilis Ford Mondeo MK4 (2011) sedanas.