Velomanai.lt

Dviračių mėgėjų klubo forumas

Dabar yra 2024-03-28 21:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 188 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 11:57 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-04-15 12:16
Pranešimai: 2731
Miestas: ...dabar Vilnius, sekantis...
Vardas, Pavardė: Kęstas
Ir man nelabai toks plento su Alfine variantas atrodo. Kažin kaip plentui dar perdavimo skaičiai tarp gretimų pavarų. Kadangi Dariau turi patirties su Alfine, nepastebėjai, kad keičiant vieną pavarą perdavimo skaičius per daug pasikeičia? Gal plentui geriau kai pavaros su mažesniu perdavimo pasikeitimu? Antraip kam toje galinėje kasetėje vis didina žvaigždžių kiekį...

_________________
Kęstas.
Kyla problemų forume? Jų sprendimas čia: FORUMO TAISYKLĖS :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 12:02 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Būtent :!: Pas Alfine perjungiant bėgį, kadensas keičiasi maždaug +-20 sūkių per minutę. Plentui, tai jau daugoka. Plente geriau, kad žvaigždės būtų vienodesnės. Bet mieste ar paturistauti, Alfine labai patogus. Dėl aptarnavimo, tai mano dviratis, turintis Alfine, dar šiemet mano rankų nematė. Su juo tik važiuojama ir nieko nedaroma.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 13:02 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2008-08-02 23:13
Pranešimai: 27
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Arturas
gal yra cia forume apie plentinius dviracius daugiau info, nes nebezinau ko man reikia ir kur su kokiu geriausiai vaziuoti. Viena aisku, kad man trekinio nereikia tikrai, o kurio is fitneso ar road tipo dviraciu man geriau, tai sunku atsakyti... :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 13:06 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2007-05-01 20:57
Pranešimai: 1096
Apie road dviračius daugiausia info http://www.mtb.lt forume.
Šiaip road tik plentui skirtas, nepaisant to, kai kas ir per miško smėlynus sugeba juo važiuot :lol: Bet čia jau išimtys.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 13:09 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2008-08-02 23:13
Pranešimai: 27
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Arturas
Tada kaip suprasti, kad scott speedster (road) nuo scott speedster FB (fitness) skiriasi tik vairu ir mechanizmais ant vairo...isvada, kad ir su fitness tik plentu galima vazineti... :)


Paskutinį kartą redagavo dinux 2009-08-11 13:10. Iš viso redaguota 1 kartą.
ištrinta citata


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 13:24 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2008-08-02 23:13
Pranešimai: 27
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Arturas
esme tokia - turiu XC dvirati ir dabar supratau, kad reikia plentinio, tai koki geriau ieskoti fitnesa ar road? :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 13:29 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2007-05-01 20:57
Pranešimai: 1096
PM pasižiūrėk.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 15:16 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
toore rašė:
Tada kaip suprasti, kad scott speedster (road) nuo scott speedster FB (fitness) skiriasi tik vairu ir mechanizmais ant vairo...isvada, kad ir su fitness tik plentu galima vazineti... :)

Taip, tai irgi yra plentui skirtas dviratis. Tiesiog jis yra su paprastu tiesiu vairu, nes mieste su tokiu dviračiu yra paprasčiau ir saugiau važiuoti. Plente žymiai patogiau plentinis vairas, nes jis suteikia daugiau galimybių aerodinaminei sėdėsenai, bet yra nelabai patogus stabdyti, jei laikaisi už viršutinės vairo dalies.

P. S. aš važinėju su plentiniu vairu mieste ir problemų nematau :wink: , bet kiek žinau yra žmonių tokio vairo prisibijančių, ypač gražioji lytis (Aušra, čia tau netaikau :wink: ). Tokiems žmonėms ir gaminami fitnesai, bei tiems, kurie plentinį dviratį naudoja tik mieste.

P. P. S. Plentiniams dviračiams galima užsidėti papildomas stabdžių rankenėles, važinėjimui mieste:
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 15:36 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2008-08-02 23:13
Pranešimai: 27
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Arturas
dabar jau viskas aisku - ieskau su road tipo vairu :)
aciu dariau - jei ka tai cia arturas kur kartu slidinejam slovakijoj is Vaido chebros :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 15:42 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Yesss :!: Sveikas Artūrai :wink: Nepamiršk atvažiuot į Anykščių maratoną.

P. S. Gavosi labai faina tema ne į temą :D :D :D Gal reiktų ją pervardinti "Plentiniai dviračiai" :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 15:44 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2008-08-02 23:13
Pranešimai: 27
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Arturas
Matai pradejau nuo galinio perjungejau, o pabaigem plentiniu dviraciu :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 15:47 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2008-08-02 23:13
Pranešimai: 27
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Arturas
Anyksciuose tikrai busiu, nebent kas nenumatyto ivyktu...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-11 21:38 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-03-26 15:29
Pranešimai: 127
Miestas: Kaunas
Vardas, Pavardė: Sigun
Kestis rašė:
Ir man nelabai toks plento su Alfine variantas atrodo. Kažin kaip plentui dar perdavimo skaičiai tarp gretimų pavarų. Kadangi Dariau turi patirties su Alfine, nepastebėjai, kad keičiant vieną pavarą perdavimo skaičius per daug pasikeičia? Gal plentui geriau kai pavaros su mažesniu perdavimo pasikeitimu? Antraip kam toje galinėje kasetėje vis didina žvaigždžių kiekį...

Kūrėjai ir nerašo apie sportą: "Whether you want a fast commuter suitable for any riding condition, or a go-to bike for training, club, or charity rides ..."

Visi prikiša svorį. Kiek sveria _pilna_ dviračių su permetėjais sistema jei įskaičiuosit abu permetėjus, perjungimo rankenėles, priekines žvaigždes, galines žvaigždes, stebulę? Tikrai būtų įdomu palygint vidutinės klasės (dura ace nesiūlyti :roll: ). Berods jau GD forume kažkas bandė lygint, tik dabar neatkasiau temos.

Tačiau yra kitas dalykas dėl vidinių pavarų energijos nuostolių, ypatingai shimano. Jie viduje sutepa su gana tirštu tepalu, kad kuo ilgiau laikytų, kad kuo mažiau reiktų priežiūros. Kai domėjaus - vidinių fanatai mėgsta tepalą pakeisti kur kas takesne alyva, populiariausia - automobiline griečių dėžės. Lengvųjų elektromobilių naudotojai sakosi vien tepalo pakeitimu išlošiantys 5-8%, bet čia gal perdeda...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-08-12 09:30 
Atsijungęs
Velomanas
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2008-03-07 22:48
Pranešimai: 3643
Miestas: Kaunas
Skype: darysp
Vardas, Pavardė: Darius Pekarskas
Svorių skirtumas nėra super didelis, bet nėra ir labai mažas. Bendroj sumoj turėtų gautis apie 1 kg. Aš rinkdamas savo commuterį, pasiekiau 12,5kg svorį, bet pas mane amortizuojanti šakė ir diskiniai stabdžiai. Jei būtų rigida, tai dviračio svoris būtų apie 11,5kg, o jei diskinius stabdžius pakeist į v-break'us, tai įmanoma ir 11kg pasiekt. Cube Hooper (commuteris su kieta šake, diskiniais stabdžiais ir vidinėmis pavaromis) irgi sveria 11,5kg. Manau, surinkus normalų plentinį dviratį su vidinėmis pavaromis, jo svoris būtų apie 10-10,5kg (tai ir yra 1kg daugiau, nei paprastas plentinis).
Visi kaltina Panther'ius su vidinėmis pavaromis, kad jie sveria 16kg, dėl vidinių. Nieko panašaus, su vidinėmis pavaromis galima padaryti pakankamai lengvą dviratį. Panther tiesiog prasti ir sunkūs kiti komponentai, dėl to jie tiek ir sveria.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: galinis perjungejas
StandartinėParašytas: 2009-09-16 10:42 
Atsijungęs
Vartotojo nuotrauka

Užsiregistravo: 2009-09-04 16:02
Pranešimai: 26
Miestas: Kaunas
Skype: sauliukas78
Vardas, Pavardė: Saulius
sveiki, kuo yra geresnis galinis permetejas deore XT uz zemesnes klases permetejus? ar medziagu kokybe geresne ar veikimo principas skiriasi ar dar kas nors?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 188 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 59 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoj skaitliukai